Gisteren was ik wat kettingen aan het afwerken met een laatste drupje secondenlijm op het knoopje of in het kalotje. Voor ik er erg in had had ik dus mijn vingers aan elkaar gelijmd met secondenlijm. Ik voelde me net als in die reclame . Wat nu?
Mijn oudste zoon keek voor me op internet en kwam met de volgende tip: BOTER. Lijm kan niet tegen vettigheid! Ik heb even flink zitten masseren met gewone margarine (80%) en opeens floepten mijn vingers los . Geen schade aan mijn vingers! Daarna ben ik verder gegaan maar heb ik uit voorzorg maar van die "chirurgen"handschoenen aangetrokken .G??n gezicht.
Dit is een fluitje van een cent! Geen risico voor afgesneden vel
Enne, Joke, wat betekend toch dat ipoingtut (of wat staat er nu precies, kan ik nu ik schrijf dus niet lezen.)
hihi; je spreekt het uit als ie- pojgn-tuuduut en het eignlijk iets typisch-mij toen ik heel klein was ben ik eens een keertje naar een toneel gaan kijken met een kikker in de hoofdrol die de hele tijd ipoingtudut riep (kwaakte dus) en het is in mijn hoofd blijven hangen het is gewoon een vrolijk geluidje dat nu ook mijn bijnaampje is, om de een of andere reden vind iedereen dat het wel bij mij past
jokevedehaa schreef:je vel is dan trouwens niet afgesneden hoor, alleen heb je voor enkel weken geen vingeradruk meer, maar een huid zonder textuur vreemd om te zien hoor
Laat je ook geen sporen na............
Kun je makkelijk zeggen dat je er niet was..........