omdat dit forum wat lekkerder werkt maak ik hier even een topic van....Hoi allemaal, heb gezien dat er 46inschrijvingen zijn voor 8maart...vraagje voor jullie allen ? Wat brengen jullie die dag mee ? Dan kan ik zo een beetje vergelijken wat ik meebreng. Ik heb redelijk veel boeken, kralencatalogussen...Is er iemand ge?nterresseerd dat ik die meebreng ? Kralen en natuurlijk al je juwelen ? Of brengen jullie nog iets anders mee (behalve je boterhammen dan, hihhi)
Caro
ikzelf vind het heel leuk als je wat boeken enzo meeneem. alleen....we zijn er met 'n hele grote groep. en op zich vertrouw ik iedereen, maar je weet nooit of er iemand tussen zit die denkt 'ah, die boek wil ik wel hebben, die neem ik stiekem mee'. zal wel niet, maar je weet het nooit. het zal er druk zijn dus dan kan je niet overal goed op letten. ikzelf ga wel wat kopietjes uit tijdschriften meenemen. de tijdschriften heb ik nl te leen en ik moet er niet aan denken dat ik er dan wat van kwijtraak.
juwelen meenemen is ook leuk, maar wees voorzichtig. ikzelf ga ook wel wat kralen meenemen, zodat ik iets kan gaan rijgen. ik denk dat ik dan wat kralen meeneem voor de netting patroon voor een armband, dan kan ik misschien meteen wat leren aan de anderen.
wat zijn jullie van plan?