Kralenmeeting 8 maart

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
Kralenmeeting 8 maart

Bericht door Sandra » vr 07 feb 2003 09:33

caro plaatste op http://www.kralen.com/forum/index2.php? ... ofdid=1379" onclick="window.open(this.href);return false; het volgende bericht
Hoi allemaal, heb gezien dat er 46inschrijvingen zijn voor 8maart...vraagje voor jullie allen ? Wat brengen jullie die dag mee ? Dan kan ik zo een beetje vergelijken wat ik meebreng. Ik heb redelijk veel boeken, kralencatalogussen...Is er iemand ge?nterresseerd dat ik die meebreng ? Kralen en natuurlijk al je juwelen ? Of brengen jullie nog iets anders mee (behalve je boterhammen dan, hihhi)
Caro
omdat dit forum wat lekkerder werkt maak ik hier even een topic van....

ikzelf vind het heel leuk als je wat boeken enzo meeneem. alleen....we zijn er met 'n hele grote groep. en op zich vertrouw ik iedereen, maar je weet nooit of er iemand tussen zit die denkt 'ah, die boek wil ik wel hebben, die neem ik stiekem mee'. zal wel niet, maar je weet het nooit. het zal er druk zijn dus dan kan je niet overal goed op letten. ikzelf ga wel wat kopietjes uit tijdschriften meenemen. de tijdschriften heb ik nl te leen en ik moet er niet aan denken dat ik er dan wat van kwijtraak.
juwelen meenemen is ook leuk, maar wees voorzichtig. ikzelf ga ook wel wat kralen meenemen, zodat ik iets kan gaan rijgen. ik denk dat ik dan wat kralen meeneem voor de netting patroon voor een armband, dan kan ik misschien meteen wat leren aan de anderen.

wat zijn jullie van plan?

Marieke
Bead Fan

Ik neem mee...

Bericht door Marieke » vr 07 feb 2003 12:55

Hi Sandra,
ik denk dat ik maar m`n weefding meeneem. Daar ben ik op dit moment veel mee bezig. En misschien dat ik wat kraaltjes & naald & draad meeneem zodat iemand me nou eindelijk kan leren hoe dat netting of die peyote stitch precies in z`n werk gaat!!! Oh ja, neem jij je haaknaalden mee, dan kan je me goed laten zien hoe ik moet haken. Wil namelijk alles leren!!!! Ik neem trouwens ook een map met allerlei uitgeprinte dingen van internet mee, daar staan een heleboel coole dingen in, waar ik nog steeds niet aan toegekomen ben. :D
knuffel Marieke

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 07 feb 2003 13:25

leuk, ik ga dan wel netting & peyote stitch laten zien. :D rond haken kan ik nog niet, moet ik nog oefenen..misschien dat hennie het wel al kan? rommelig haken met grote kralen kan ik wel...dat kan ik misschien wel even laten zien dan....heb er zin in! ben ook benieuwd naar je map, leuk dat iedereen van die pagina?s verzamelen, ik doe het namelijk ook.

Marieke
Bead Fan

haha

Bericht door Marieke » vr 07 feb 2003 13:30

Haha, je moet toch wat?!? In Nederland zijn namelijk zo weinig boekjes te vinden over kralen. :(
knuffel Marieke

caro
Bead Discoverer

me too !

Bericht door caro » zo 09 feb 2003 11:46

Hoi, is grappig...ik print ook veel van het net dat ik bijhoud van juwelen en kralen,....maar uit magazines scheur ik ook vaak uit en nu heb ik al een hele grote doos vol, waar ik af en toe alles nog eens bekijk... das leuk...

mmm voor 8maart, ik denk dat ik dan wat boeken en catalogussen meebreng, maar er is inderdaad veel volk...ik kan natuurlijk niet al mijn boeken overal laten rondslingeren...
ik breng wat juwelen mee die ik heb gemaakt en wat kralen...

Liefs
CAro
I am an bead and juwel-addict !!!

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » zo 09 feb 2003 17:56

Ik hoop ten eerste al dat ik kan komen!
Als ik kom weet ik eigenlijk nog niet wat ik ga meenemen. Ik denk dat ik helemaal niet zoveel heb als de rest van jullie, ik ben precies toch nog net iets minder verslaafd :p
Zal er nog eens goed over nadenken hoor :)

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 09 feb 2003 19:10

katskralen schreef:Ik hoop ten eerste al dat ik kan komen!
Als ik kom weet ik eigenlijk nog niet wat ik ga meenemen. Ik denk dat ik helemaal niet zoveel heb als de rest van jullie, ik ben precies toch nog net iets minder verslaafd :p
Zal er nog eens goed over nadenken hoor :)
waar hangt het vanaf of je komt? moet je dan misschien werken ofzo?

caro
Bead Discoverer

hopelijk wel

Bericht door caro » zo 09 feb 2003 19:26

Hallo Katrien,
hopelijk ga je toch mee, zie maar dat we wat meer verslaafd raakt tegen die tijd...ik zou niet graag zonder je rijden...

laat me nog maar iets weten...

caro
I am an bead and juwel-addict !!!

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » zo 09 feb 2003 23:03

Werken zal waarschijnlijk niet, alhoewel ik soms op zaterdag werk als freelancer of vrijwilliger bij verstandelijk gehandicapten. Maar ik zing in een groepje en het zou kunnen dat we dan moeten optreden of de dag ervoor heel laat moeten optreden, en dan heb ik meestal zo'n kater :oops: dat ik de dag erna nauwelijks uit mijn zetel geraak.
En Caro, ik hou zeker contact met je ivm de meeting hoor!

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Zingen

Bericht door Marlies » ma 10 feb 2003 15:56

Hoi Katrien,

Je mag ook op de meeting zingen!! Tenminste ik neem aan dat Sandra dat ook wel goed vind!! Haha :)

Veel liefs,
Marlies

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

!

Bericht door Marlies » ma 10 feb 2003 15:59

:o GRAPJE!

Rianne
Bead Fan
Contacteer:

Breng verslag uit

Bericht door Rianne » di 11 feb 2003 16:40

Hallo allemaal,

Lekker aan het praten over de meeting? Ik kan helaas niet, maar breng verslag uit over hoe het is geweest, dan ben ik er toch nog een beetje bij geweest. Ik baal er namelijk wel van. Zeker als ik jullie erover hoor praten dan wil ik ook!!!! :cry:

veel liefs
Rianne

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » di 11 feb 2003 16:59

Ik denk dat ik de digitale camera van m`n vader mee ga smokkelen. Dan kun je de foto`s zien & lijkt het net alsof je aanwezig was. :lol:

knuffel Marieke

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 11 feb 2003 17:59

ik ga ook sowieso foto?s maken en die komen ook op internet!! nou maar hopen dat daar niemand tegen is.... :wink:

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » di 11 feb 2003 18:32

Zeg het wel even voordat je een foto maakt, meestal sta ik er namelijk met gekke bekken op. Vandaar dat ik ook zelf liever fotografeer, dan dat ik gefotografeerd wordt. :D
knuffel Marieke

Gesloten