13 september: er is nog plaats!!

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:
13 september: er is nog plaats!!

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 01 aug 2003 19:59

Voor wie interesse heeft: er is nog steeds plaats bij de kralenmeeting van 13 september!!

Er hebben zich inmiddels 70 mensen ingeschreven, maar er hebben er helaas nog niet zo veel betaald dus ik heb geen erg goed overzicht van het aantal deelnemers dat daadwerkelijk aanwezig zal zijn, maar er is in ieder geval nog plaats voor 20 inschrijvingen. En afhankelijk van het aantal betalers kan dat meer worden, want JE DEELNAME IS PAS BEVESTIGD NADAT IK JE BETALING ONTVANGEN HEB, en je een bevestigingsmail van mij ontvangen hebt!

Groetjes,

Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Dieuwertje
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Dieuwertje » za 02 aug 2003 00:15

Hoi Hoi,

Interesse wel maar helaas ben ik de 13de nog niet retour van vakantie.
Hopelijk kan ik de volgende keer wel komen lijkt me erg leuk.

Groetjes Dieuwertje
Groetjes,

Dieuwertje

Marije
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Marije » za 02 aug 2003 09:09

Hoi,

Ik heb het geld 2 weken geleden overgemaakt en het is bij mij al afgeschreven maar ik heb van jou nog geen bevestigin ontvangen....

xxx Marije

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 02 aug 2003 09:40

Hoi Marije,

ik heb je op 24 juli een bevestiging gemaild. Het mailtje was vrij groot omdat er een plattegrondje en routebeschrijving bij zat, dus waarschijnlijk is het niet bij je aangekomen.
Heb je nog ander mailadres waarop ik het nog een keer kan proberen? Anders moet je me even je priv?adres geven (via e.ditiecher@wanadoo.nl, want niet iedereen hoeft te weten waar je woont), dan stuur ik het je per post nog een keer toe.

Groetjes,

Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Karine
Bead Interested

Bericht door Karine » za 02 aug 2003 19:41

Hoi Esther, ik heb ook nog geen bevestiging ontvangen, en het geld is al wel afgeschreven. Had je hem al wel gestuurd?

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 02 aug 2003 20:31

Yep! Mail me ook je adres maar, dan krijg je hem nogmaals maar dan per post. NIET je adres op het forum plaatsen hoor, dan krijg je stalkers achter je aan (hahaha), mail me maar op mijn priveadres: e.ditiecher@wanadoo.nl.

Groetjes!

E.

patriciaT
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door patriciaT » wo 06 aug 2003 09:14

hoi esther,

ik had het geld ook al overgemaakt, heb je het al binnen? heb namelijk ook geen mailtje gehad.

groetjes patries.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 06 aug 2003 09:55

ik wil even snel laten weten dat ik net naar de routebeschrijving heb gekeken en dat ik nu heb gezien dat het 5 Mb groot is. voor mensen met modem is dat bijna half uur mail binnen halen, ook wordt zulke grootte vaak niet geaccepteerd. ik ga het bestand nu bewerken zodat het kleiner is, zodra dat klaar is zal Esther het wel kunnen mailen.

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » vr 15 aug 2003 14:54

Ik krijg dit weekend bericht of Breg daadwerkelijk ook meegaat en dan maak ik meteen per girotel het geld over.

Heb er reuze veel zin in.
Veel liefs,
Marlies

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door miekel » di 19 aug 2003 21:37

Hoi hoi,

Ik zou ook wel willen komen maar moet even wat regelen met manlief voor de opvang van onze zoon :)
Hoe laat begint de meeting eigenlijk want dat kan ik nergens vinden (of ik zoek niet goed...)

Groetjes, Annemieke :D
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 19 aug 2003 21:55

leuk als je ook komt.
goede vraag, staat blijkbaar niet op de info pagina. in ieder geval, het wordt gehouden van 10.00 - 17.00. dat wil niet zeggen dat je al die tijd aanwezig moet zijn. sommigen zijn zo enthousiast, die zijn er om 10.00 al. anderen wonen ver weg of moeten nog wat dingen doen en komen pas om 12.00 bijvoorbeeld. zo was het in ieder geval de vorige keer gegaan. de eersten (+- 4) waren er om 10.00 al, de laatste was er om +- 13.00, de eersten gingen om +- 13.00 weg, de allerlaatste ging om 17.00 weg, de meesten gingen om +- 15.30 weg. dus maar net wat jou het beste uit komt. we zijn dus gewoon zo lang 'open' omdat de ene er vroeg wil zijn en de andere laat, en wij gewoon de hele dag. ;)

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » di 19 aug 2003 22:23

Hele stomme vraag maar... ben ik ook officieel ingeschreven voor de meeting? Kan me niet meer herinneren dat ik een bevestiging en een route heb gehad :oops:
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » di 19 aug 2003 22:42

even een vraagje, ik heb betaald krijg ik binnenkort nog een routebeschrijving/
groeten hennie

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 20 aug 2003 11:41

jammer, misschien is er iets misgegaan. ik zal dit in ieder geval doorgeven aan esther.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 20 aug 2003 19:20

Als het goed gegaan is dan hebben Hennie, Pluisje en Patricia nu inmiddels hun bevestiging ontvangen. Laat het me even weten als dat niet zo is.....

Esther

Gesloten