GOED NIEUWS OVER DE KRALENMEETING

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:
GOED NIEUWS OVER DE KRALENMEETING

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 11 jul 2003 15:14

Hoi allemaal,

Ik heb goed nieuws over de kralenmeeting van 13 september!!! :D

De inschrijvingen gaan namelijk erg hard, waardoor onze vorige locatie te klein bleek te zijn. Ik ben daarom op zoek gegaan naar een andere, grotere en net zo betaalbare locatie, en daar ben ik in geslaagd! De nieuwe locatie is ook goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer, in een andere wijk in Nieuwegein.

De belangstellenden die we eerst op de reservelijst moesten plaatsen omdat we al aan de 40 deelnemers zaten kunnen dus alsnog allemaal komen!!! En er kunnen er nog meer bij, dus meiden, schrijf je massaal in!

Meer informatie over de nieuwe locatie volgt als Sandra terug is van vakantie.

Groetjes,

(een hele blije) Esther

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » vr 11 jul 2003 17:29

Wow hebben er zoveel mensen ingeschreven dan??? :roll:
Dan mag ik wel vast gaan sparen want dan zal ik wel veel nieuwe ideeen opdoen en dan moet ik veel kralen enzo kopen :wink:

Ik kijk er naar uit!
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

aantal deelnemers

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 11 jul 2003 19:11

Hoi Silvia,

Vanmiddag kreeg ik een mailtje waarin de 55e deelneemster zich inschreef.... Het is natuurlijk even afwachten wie er echt gaan betalen en komen, maar het zijn nu al meer aanmeldingen dan voor de eerste meeting dus ik ga er vanuit dat er ook meer mensen daadwerkelijk zullen komen. Ik heb er al weer veel zin in.

Groetjes,

Esther

Karine
Bead Interested

Bericht door Karine » vr 11 jul 2003 19:11

:shock: wow, dan waren er inderdaad al veel inschrijvingen!
Leuk zeg, dat je een grotere ruimte hebt kunnen vinden!! :applaus: Kunnen we gezellig allemaal komen :D
~ Karine ~

:vis:

Marije
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Marije » vr 11 jul 2003 19:50

Ik heb t geld overgemaakt :) Sorry als t ff geduurd heeft maar mijn bank loopt nogal te klooien af en toe lol

Gast

Bericht door Gast » vr 11 jul 2003 20:28

55??? Hellup, hoe leer ik iedereen dan bij naam? :shock:
Of hebben jullie naamplaatjes ofzo?
Maargoed dat zie ik dan wel, ik kijk er naar uit in ieder geval. Spannend! :wink:

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » vr 11 jul 2003 20:31

Hm sorry, ik was niet meer automatisch ingelogd :oops:

Sandra in zuid afrika

Bericht door Sandra in zuid afrika » za 12 jul 2003 07:26

dag meiden,
ik zit nu bij een oude vriend in zuid afrika die net als ik internet-nerd ben en dus ook constant internetverbinding heb dus kon ik het niet laten ff mail te checken. enne esther goed gedaan!!! hoeveel mensen kunnen er terecht en wat voor ruimte is het?

groetjes!!
Sandra uit Suid Afrika

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » za 12 jul 2003 07:28

Hey leuk!!!
Veel plezier nog en ik zie je op 13 september! :wink:

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 12 jul 2003 15:33

Hoi Sandra (en de andere forumleden natuurlijk),

Er zijn 15 behoorlijke tafels waar denk ik wel 6 mensen aan kunnen zitten per tafel, dus 90 mensen kunnen we in ieder geval kwijt. Meer wil ik er liever ook niet van maken, want dan wordt het erg massaal en kunnen we net zo goed de Jaarbeurs in Utrecht gaan afhuren en 20 euro entreegeld gaan vragen en iedereen een stand laten huren. Dan is de lol er denk ik snel vanaf, en wordt het allemaal erg onpersoonlijk. En onze bedoeling is juist om elkaar te leren kennen en tips uit te wisselen enzo, en dat lukt nooit als er te veel mensen aanwezig zijn. Dus wat mij betreft is 90 echt het maximum hoor!

Over de ruimte: De zaal is de aula van mijn oude basisschool. Beneden zijn toiletten maar de bar is gesloten dus daar kunnen we geen gebruik van maken. Maar mijn moeder komt net als vorige keer weer helpen dus wij zorgen dat we koffie en thee kunnen schenken. Daar zit helaas wel een klein prijskaartje aan vast, maar hopelijk kunnen we de koffie en thee aanschaffen van de zaalbijdrage die iedereen betaalt dus dan hoeven we geen geld voor de koffie en thee te vragen. Maar als dat wel moet dan zal het niet veel zijn hoor! Heel misschien kunnen we zelfs frisdrank of sap aanschaffen, maar dat laat ik iedereen op tijd weten zodat iedereen zelf kan beslissen of ze zelf voor drinken zorgt. En iedereen moet zelf voor brood zorgen of het bij de supermarkt (op max. 5 minuten loopafstand) kopen.

Ik zal binnenkort een nieuwe routebeschrijving maken en een plattegrond scannen, dan stuur ik die alvast ter bevestiging naar degenen die al geld op mijn rekening gestort hebben.

Ik zal proberen om ook deze keer voor naamkaartjes te zorgen, als dat niet lukt dan zorg ik voor stickers zodat iedereen herkenbaar is, vooral voor de mensen die vorige keer niet geweest zijn want die kennen natuurlijk nog niemand.

Berichtje voor Sandra: Ik hoop dat je nieuwsgierigheid nu even bevredigd is?

Berichtje voor iedereen: Meer details volgen in de bevestiging (na ontvangst van je betaling) en als Sandra terug is!

Groetjes,

Esther

jacky
Bead Anonymous
Contacteer:

joepie...

Bericht door jacky » zo 13 jul 2003 10:15

:lol:
Ik stond op nummer 51 en nu kan ik toch mee.
Ben heel nieuwschierig.
Jacky

conny

kralenmeeting

Bericht door conny » ma 14 jul 2003 06:54

ESTHER, je bent GEWELDIG!!!
wat fijn dat je een grotere lokatie hebt kunnen regelen.
groetjes conny

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » ma 14 jul 2003 08:46

Hoi Esther,

Leuk dat je een andere zaal hebt kunnen regelen. Dan kunnen we nog meer mensen ontmoeten.
Liefs Carola

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 14 jul 2003 08:47

:oops: Dank je

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » ma 14 jul 2003 08:47

Nog even een vraagje. Heb je daar een kopieerapparaat??? Sommige nemen patronen mee en dan is het fijn als je die kunt kopieren.
Liefs Carola

Gesloten