Bericht
door Sandra » do 03 jul 2003 13:23
dag Carola,
Ik heb met Esther afgesproken dat er maximaal 40 mensen mogen zijn, dit gaat op volgorde van inschrijving. Dus de eerste 40 mensen die zich hebben ingeschreven krijgen voorrang. Ik ben van plan rond augustus weer mail te sturen, zo van 'je hebt je ingeschreven, weet je nog zeker of je wil'. Er zijn namelijk meerderen die zich hebben ingeschreven maar onder opmerkingen iets hebben gezet van 'weet niet zeker of ik kan'. Als iemand van de eerste 40 zich afmeldt, komt er een plaatsje vrij voor de rest. Dat gaan we doen op volgorde van de inschrijving. Verder kunnen mensen t/m woensdag voor de meeting afzeggen, als ze het later doen krijgen ze het geld niet terug. Als iemand zich afmeldt, gaan we dus maar naar degenen op de reservelijst zodat ze toch nog vrolijk mee kunnen doen.
vind het wel moeilijk, ikzelf zit er ook aan te denken om de mensen die op de reservelijst komen voorrang te geven bij de volgende meeting, in januari waarschijnlijk. ook kunnen we eventueel zoeken naar een grotere ruimte, maar ikzelf vraag me af of het nog wel zo leuk is, als we met zo 'n grote groep zijn. vaker doen is ook een optie....