kralenmeeting: er is nog plaats
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Nog een berichtje van mij:
de workshops zitten allemaal bomvol, maar voor de meeting zelf is er nog voldoende plaats. Dus heb je zin om een gezellige dag te beleven met andere kralenfans en mensen van dit forum, meld je dan aan!
Meer informatie en het inschrijfformulier kan je vinden via de inleidingspagina, onder het kopje "kralenmeeting".
Groetjes,
Esther
de workshops zitten allemaal bomvol, maar voor de meeting zelf is er nog voldoende plaats. Dus heb je zin om een gezellige dag te beleven met andere kralenfans en mensen van dit forum, meld je dan aan!
Meer informatie en het inschrijfformulier kan je vinden via de inleidingspagina, onder het kopje "kralenmeeting".
Groetjes,
Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Het lijkt mij persoonlijk geen goed idee, maar als jij denkt dat je iets aan de meeting hebt terwijl je je kindje bij je draagt dan kan je proberen of het goed gaat. Je moet er wel rekening mee houden dat er geen aparte ruimte is waar je borstvoeding kunt geven of waar je je kindje rustig kunt neerleggen om te laten slapen.Sarah schreef:Maar draagdoek en borstvoeding hopelijk wel, dus als de organisatie geen bezwaar heeft, neem ik hem misschien wel mee...
Hallo, hier een berichtje van een nieuweling. Ik ben samen met een vriendin begonnen met het maken van sieraden. Omdat we er beide nog geen sterren in zijn willen we toch is een beetje rondkijken wat er allemaal kan. Nu zie ik heel vaak op deze site kralenmeetings staan. Is dat misschien wat voor ons of moet je dan ergens lid van zijn ????? Er kan anders ook gewoon gemaild worden naar mijn hotmail, LisettevanEtten@hotmail.com met eventuele verdere info, of gaat alles via hier???
Ik hoop van jullie te horen!
Ik hoop van jullie te horen!
dag lisette,
iedereen is welkom hoor! je kan meer info vinden op http://www.kralen.com/tekst.php?onderwe ... rp=meeting" onclick="window.open(this.href);return false; .
Doel is ideeen uit te wisselen, dingen aan elkaar uit te leggen en voorbeelden te laten zien.
iedereen is welkom hoor! je kan meer info vinden op http://www.kralen.com/tekst.php?onderwe ... rp=meeting" onclick="window.open(this.href);return false; .
Doel is ideeen uit te wisselen, dingen aan elkaar uit te leggen en voorbeelden te laten zien.
- Bead Monster
- Contacteer:
- Bead Monster
- Contacteer:
Re: kralenmeeting: er is nog plaats
Ik herhaal mezelf nog maar een keertje
Esther schreef:Nog een berichtje van mij:
Groetjes,
Esther