Mini meeting: Interesse in kralen(mid)dag in Harlingen?

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gesloten
Gebruikersavatar
Bianc
Bead Fan
Berichten:394
Lid geworden op:zo 16 okt 2011 20:24
Locatie:Harlingen
Contacteer:
Mini meeting: Interesse in kralen(mid)dag in Harlingen?

Bericht door Bianc » do 21 feb 2013 21:18

Hai hai,

Ik vroeg mij af of er ook interesse is voor een (kleine kraaltjes) kralen(mid)dag bij mij... In het mooie Harlingen wat in Friesland ligt.

Zou graag met meer mensen in contact willen komen die dezelfde virus heeft en ééns in de zoveel tijd lijkt het me leuk om met een aantal mensen (ik hoop plek te hebben voor vier mensen) en dit virus verder te onderzoeken.

Wat zou ik zoal willen doen op zo'n (mid)dag?

Natuurlijk met (kleine) kraaltjes bezig zijn, ondertussen wat kwekken maar ook informatie uitwisselen en evt. meer technieken leren ed. En wel... verder heb ik niet zo heel veel ervaring met zoiets... dus suggesties zijn altijd welkom!

Mocht je het leuk vinden om te kijken of kleine kraaltjes iets voor jou zijn (beadwork - bead embroidery), kun je ook gerust langskomen!

Natuurlijk dit allemaal onder het genot van een kopje koffie/thee of gewoon fris drank en evt. wat lekkers erbij...

Wel moet ik erbij zeggen dat ik soms meer luister dan kwek... Ik kom uit een sociaal isolement waardoor ik niet altijd geheel weet wat de correcte omgang is... maar ik ben weer terugkrabbelende en ik zou het ontzettend leuk vinden om meer mensen te ontmoeten.

Lijkt het je leuk? Ik hoor het graag!

Groetjes Bianca

Nog even gauw een psje - Ik woon op ongeveer 5 a 10 minuten lopen van het station af als je met openbaar vervoer bent :wink:

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: Mini meeting: Interesse in kralen(mid)dag in Harlingen?

Bericht door estherwijma » vr 22 feb 2013 18:56

Op FB al gereageerd, maar het is te ver voor me... Goed dat je een meeting organiseert! Dapper! Hopelijk is er animo!
Groetjes Esther

Gebruikersavatar
SandraM
Bead Hysteric
Berichten:3238
Lid geworden op:di 17 mei 2011 07:32
Locatie:Etten-Leur
Contacteer:

Re: Mini meeting: Interesse in kralen(mid)dag in Harlingen?

Bericht door SandraM » vr 22 feb 2013 19:06

Helaas veeel te ver voor mij, maar ik hoop voor je dat je genoeg animo krijgt en een gezellige middag kunt organiseren!

Gebruikersavatar
katia
Bead Brilliant
Berichten:2518
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 15:18
Locatie:belgie

Re: Mini meeting: Interesse in kralen(mid)dag in Harlingen?

Bericht door katia » vr 22 feb 2013 19:15

Voor mij is het helaas ook teeeeeeeeeeeeeeever! Belgie :D !
Vind dat wel een heel leuk idee.
Afbeelding

Gesloten