Huib Petersen komt naar NL!!!

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gesloten
Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:
Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door sanegdokter » do 29 sep 2011 11:27

Ja het is echt waar! :D Huib Petersen uit the USA wil in Maart in mijn workshopruimte in Nijkerk bij Amersfoort een Class geven voor beginners alsook voor gevorderden. Het is de bedoeling dat het 1 hele zaterdag of zondag gaat worden in Maart. Huib is nogal kostbaar en daarom wil ik wel weten of er genoeg animo voor is om dit wellicht echt op poten te zetten. De prijs zal liggen tussen de 55 en 75 euro voor de hele dag, afhankelijk van het aantal deelnemers, dit is incl hapjes, drankjes en een lunch maar exclusief materiaal. Het materiaal dient bij Huib afgenomen te worden en hier gaan we met zn allen een kit kiezen die de studenten voor de helft van de prijs kunnen afnemen. Deze vindt je op Huibs website.
Laat even weten in dit topic als je mee doet.
Denk er wel om dat de betaling vooraf gedaan dient te worden zodat ik niet alles hoef voor te schieten. :wink: Minimaal 10 deelnemers, maximaal 15. Evt kan er een 2e dag ingepland worden bij veel animo.

Afbeelding

Kijk voor meer informatie op de website van Huib; http://www.petersenarts.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door Sandra » do 29 sep 2011 11:29

:doh: in maart, wel pech voor mij! Ben zwanger en 15 maart uitgerekend ;) Wanneer zal het precies zijn?

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door sanegdokter » do 29 sep 2011 11:33

Sandra schreef::doh: in maart, wel pech voor mij! Ben zwanger en 15 maart uitgerekend ;) Wanneer zal het precies zijn?
Damned! :cry: Precies kan ik nog niet zeggen, dat ligt aan het schema van huib maar je zou evt onder voorbehoud of als reserve kunnen reserveren. We gaan pas definitief een datum prikken wanneer er genoeg enthousiastelingen zijn.
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door Sandra » do 29 sep 2011 11:38

Tja normaal gesproken zou ik meteen aanmelden. Heeft wel wat vind ik, zo 'n Amerikaanse workshop, moet je als beadaholic gewoon 'n keer meegemaakt hebben denk ik. Ach wie weet zal het voor herhaling vatbaar zijn ;) en stel het is begin maart, tja wie weet kan ik het gokje wel wagen....ik hou het iig wel in de gaten. :)

Ik las bij 'n ander topic dat hij oorspronkelijk uit Nederland komt, spreekt hij dan ook Nederlands?

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door sanegdokter » do 29 sep 2011 11:43

Jaa het lijkt me onwijs leuk en zowiezo hem te ontmoeten. :mrgreen: Hij speaks netterlends with een amerriekken accent... :lol:
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

flipjedbt
Bead Believer
Berichten:250
Lid geworden op:di 25 mei 2010 20:50

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door flipjedbt » do 29 sep 2011 11:51

Ik doe zonder meer mee, mits het niet op 3 maart is.
Hardstikke leuk!!!!
Zeg maar wanneer je mijn betaling wilt zien.

Gebruikersavatar
Moon
Bead Dreamer
Berichten:725
Lid geworden op:ma 09 okt 2006 08:59
Locatie:Almere

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door Moon » do 29 sep 2011 12:06

Even voor de zekerheid: als ik het goed begrijp is het de bedoeling dat iedereen dezelfde kit moet afnemen voor die workshop?

Hij maakt wel prachtige dingen zeg, vooral de vlinders en bijensieraden vind ik erg mooi!
Groetjes van Monica

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door sanegdokter » do 29 sep 2011 12:15

flipjedbt schreef:Ik doe zonder meer mee, mits het niet op 3 maart is.
Hardstikke leuk!!!!
Zeg maar wanneer je mijn betaling wilt zien.
Leuk dat je weer van de partij bent! :-) Betaling hoeft nog lang niet, eerst maar eens kijken of we zowiezo genoeg enthousiastelingen hebben, dan kan ik huib definitief reseveren met datum en dan komt de betaling pas in beeld. :wink:
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door sanegdokter » do 29 sep 2011 12:22

Moon schreef:Even voor de zekerheid: als ik het goed begrijp is het de bedoeling dat iedereen dezelfde kit moet afnemen voor die workshop?

Hij maakt wel prachtige dingen zeg, vooral de vlinders en bijensieraden vind ik erg mooi!
Dat is mij eerlijk gezegd nog niet helemaal duidelijk en er zijn kits bij voor 2 dagen en aangezien we maar 1 dag doen zal Huib aangeven waar we dan uit kunnen kiezen. Ik denk haast dat het de bedoeling is dat we tesamen moeten gaan kiezen en dan is het de meeste stemmen gelden denk ik maar denk dat we daar vast en zeker met zn allen uitkomen en misschien zegt Huib wel dat we tussen 2 verschillende kits kunnen kiezen. Dat is nog even afwachten dus, eerst maar eens kijken of we uberhaupt deelnemers kunnen krijgen aangezien het toch best kostbaar is.
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

createss
Bead Designer
Berichten:827
Lid geworden op:zo 02 jul 2006 15:51

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door createss » do 29 sep 2011 15:24

Wat een geweldig initiatief Sandra!!!
Lijkt me supergaaf om mee te maken.... ik ga eens heel serieus nadenken of ik me opgeef :wink:

De prijs vind ik best meevallen hoor... als ik een quiltworkshop wil volgen van 1 dag ben ik hetzelfde bedrag kwijt (en dan komt er geen bekende artiest lesgeven).

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door Sandra » do 29 sep 2011 15:34

@Createss: het is wel zo dat de materialen er nog bij komen. Maar circa 60 a 80 voor een hele dag hoor je wel vaker hoor, die zijn dan wel inclusief materialen, maar voor een Amerikaanse workshop vind ik de prijsverschil dan wel meevallen.

Heb de neiging me sowieso aan te melden als het in het eerste weekend is, dus 3 of 4 maart...heel misschien 10 maart ook nog maar twijfel wel....Mocht ik tegen die tijd niet kunnen dan heb ik iig het pakket of kan ik het desnoods laten overkopen door 'n ander. Bij latere data moet ik maar beter niet meedoen....

createss
Bead Designer
Berichten:827
Lid geworden op:zo 02 jul 2006 15:51

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door createss » do 29 sep 2011 15:37

Sandra schreef:@Createss: het is wel zo dat de materialen er nog bij komen. Maar circa 60 a 80 voor een hele dag hoor je wel vaker hoor, die zijn dan wel inclusief materialen, maar voor een Amerikaanse workshop vind ik de prijsverschil dan wel meevallen.
Ik heb het ook over enkel lesgeld, daar komen dan ook nog de stoffen en overige materialen bij.
Daarom volg ik ook geen quiltworkshops meer, wordt mij te kostbaar :(

Maar een keer een workshop van een bekende beadartiest lijkt me super :D

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door sanegdokter » do 29 sep 2011 15:58

Leuk dat jullie zo enthousiast zijn! :D :D :D
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door Algante » do 29 sep 2011 16:12

Hartstikke leuk! Een buitenkans en de prijs 'valt mee', vind ik, voor workshops moet je altijd diep in de buidel tasten. Prachtige kits, helemaal verliefd op de honky-tonk armband, doet me denken aan de das die ik ooit eens voor mijn oudste zoon gebreid heb, was een succes.
't Is wel even afwachten welke kit het wordt, maar zal best wel mooi zijn en iig tegen 50%.

Tot nu toe heb ik andere plannen voor volgend voorjaar, hoop dat ze doorgaan, anders had ik me zonder aarzeling opgegeven.

Het wordt vast een geweldige dag, heerlijk: allemaal gelijkgestemden die 'tricks of the trade' kunnen leren van een (voormalige) landgenoot die de Grote Oversteek gewaagd heeft om zijn droom waar te maken en daarin goed geslaagd is.
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

flipjedbt
Bead Believer
Berichten:250
Lid geworden op:di 25 mei 2010 20:50

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door flipjedbt » do 29 sep 2011 19:39

Als ik zijn site bekijk denk ik dat het ook zeker iets is voor mensen die veel met rocailles werken.
Is het niet iets om het op andere fora aan te melden?
Het zou zonde zijn als het niet door gaat terwijl er veel mensen die rocailles en dus het werk van Huib Peters waarderen het mislopen.

Gesloten