Huib Petersen komt naar NL!!!

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gesloten
Klazine
Bead Starter
Berichten:53
Lid geworden op:zo 06 nov 2011 17:32
Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door Klazine » ma 14 nov 2011 14:20

Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier, maar groot fan van Huib Petersen. Ik zou graag stemmen op de roos, gevolgd door de indian summer. De roos is toch wel realistischer dan in the beaded garden. Mocht de roos het niet worden, dan zou ik die wel graag willen bestellen bij Huib.
Groet,
Klazine

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door JMHols » ma 14 nov 2011 17:58

Ja, dat zou ik ook graag vragen, of de nietkomers wel kunnen bestellen? Want dat zou ik wel graag die Russian Summer willen aanschaffen. Dat patroon met kralen én komen wordt me helaas te duur.

Klazine
Bead Starter
Berichten:53
Lid geworden op:zo 06 nov 2011 17:32

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door Klazine » di 15 nov 2011 12:40

JMHols schreef:Ja, dat zou ik ook graag vragen, of de nietkomers wel kunnen bestellen? Want dat zou ik wel graag die Russian Summer willen aanschaffen. Dat patroon met kralen én komen wordt me helaas te duur.
Nou ja, ik bedoelde het meer als, als het de roos niet wordt, of ik die dan nog wel kan kopen als ik er ben. Scheelt toch veel verzendkosten en dergelijke.

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door sanegdokter » di 15 nov 2011 13:00

Dat zou vast wel kunnen. ik zal dit hem ook vragen. Ik ben nu even in onderhandeling over de catering, zodra ik wat meer concreets weet krijgen jullie een PB die zich in dit topic hebben aangemeld.
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

nick12
Bead Starter
Berichten:59
Lid geworden op:ma 04 jan 2010 18:39

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door nick12 » di 15 nov 2011 20:12

Helaas is het voor mij te duur om de workshop en kit te kopen. Indien mogelijk wil ik graag een kit bestellen als dat mogelijk is.

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door JMHols » wo 16 nov 2011 08:26

Het zal dan waarschijnlijk niet zijn dat we korting krijgen maar dat hoeft dan ook niet. Ik begrijp ook wel dat die korting alleen is voor mensen die naar de workshop komen. Maar als we hem zo van hem kunnen bestellen scheelt dat voor ons gewoon veel verzendkosten.

mtes
Bead Discoverer
Berichten:39
Lid geworden op:di 24 aug 2010 17:09

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door mtes » do 24 nov 2011 15:43

Hoi Sandra,

Ik wil me ook erg graag aanmelden voor de workshop van Huib Petersen.
Als ik het goed heb begrepen kunnen we kiezen uit drie ontwerpen van hem.
Dan kies ik voor de vlinder.

:geluk: Ik hoop dat ik er nog bij kan. :geluk:

Groetjes Mariska
Heel veel kralen groetjes, Mariska

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door sanegdokter » do 24 nov 2011 15:56

Dankjewel Mariska! :banaan:
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Klazine
Bead Starter
Berichten:53
Lid geworden op:zo 06 nov 2011 17:32

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door Klazine » do 24 nov 2011 16:08

Ik zag op de site dat de roos in verschillende kleuren wordt aangeboden als kit, rood, geel of roze. Dat is misschien wel leuker dan de gele die er nu staat.

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door sanegdokter » do 24 nov 2011 16:23

Klazine schreef:Ik zag op de site dat de roos in verschillende kleuren wordt aangeboden als kit, rood, geel of roze. Dat is misschien wel leuker dan de gele die er nu staat.
Goed dat je het zegt! :D
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door sanegdokter » do 24 nov 2011 16:33

Er is een mail naar de geintresseerden uitgegaan en hoop dat ik niemand heb overgeslagen! :bid:
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gerdie
Bead Reader
Berichten:11
Lid geworden op:za 04 sep 2010 16:17

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door Gerdie » do 24 nov 2011 16:56

Hallo, ik heb de info ontvangen van Sandra, en wil me ook graag inschrijven en betalen, maar.....ik vind alleen de Russian Summer leuk. Voor de andere 2 projecten heb ik het geld eerlijk gezegd niet over.
Is dit probleem op te lossen, of zal ik dan maar wachten met betalen tot de keuze gemaakt is?
Of is het misschien mogelijk dat er verschillende dingen uit zijn kit-collectie gemaakt worden op de workshop-dag?
Groetjes, Gerdie.

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door sanegdokter » do 24 nov 2011 18:12

Gerdie schreef:Hallo, ik heb de info ontvangen van Sandra, en wil me ook graag inschrijven en betalen, maar.....ik vind alleen de Russian Summer leuk. Voor de andere 2 projecten heb ik het geld eerlijk gezegd niet over.
Is dit probleem op te lossen, of zal ik dan maar wachten met betalen tot de keuze gemaakt is?
Of is het misschien mogelijk dat er verschillende dingen uit zijn kit-collectie gemaakt worden op de workshop-dag?
Groetjes, Gerdie.
Dat is jammer Gerdie maar ik kan helaas nu bij voorbaat niet zeggen welk project het gaat worden aangezien de meeste stemmen gelden. We gaan met zn allen 1 kit kiezen maar je kan wellicht wel een extra kit afnemen maar die keuze is dan aan jou. Het is helaas niet mogelijk om iedereen tevreden te stellen en een aantal zullen dan water bij de wijn moeten doen maar daar staat wel een hele leuke verzorgde workshopdag met een les van Huib tegenover. :D Je mag rustig afwachten welke kit het gaat worden maar de kans bestaat dat er dan geen plek meer is omdat er nu al meer pb's zijn uitgegaan dan de plekken die er vrij zijn, het is alleen afwachten of iedereen zich echt definitief gaat aanmelden. :wink:
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gerdie
Bead Reader
Berichten:11
Lid geworden op:za 04 sep 2010 16:17

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door Gerdie » do 24 nov 2011 18:42

Dank voor je reactie Sandra, in dat geval wil ik graag de eerste op de wachtlijst zijn, wellicht valt er iemand uit tzt, en kan ik die plaats overnemen. Alleen als de Russian Summer gemaakt wordt.
Ik hoor graag of dat ok is! Groetjes, Gerdie

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door sanegdokter » do 24 nov 2011 18:57

JA hoor prima! We onthouden je! :wink:
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gesloten