Huib Petersen komt naar NL!!!

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gesloten
Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:
Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door sanegdokter » ma 02 jan 2012 14:42

Hoi dames, de inschrijvingsdatum is verstreken. Helaas zijn er van de 17 potentiele deelnemers er maar 5 die definitief hebben ingeschreven, erg teleurstellend vindt ik. 3 van deze deelnemers hebben gekozen voor de russian summer, 1 roos en 1 vlinder. Omdat ik minimaal 10 deelnemers nodig heb heb ik besloten de inschrijvingsdatum met een week te verlengen. Het is dus mogelijk om t/m 9 januari in te schrijven, dan sluit ik echt en bij te weinig animo zal ik dan z.s.m. de inschrijfgelden terugstorten.
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
Daphne_B
Bead Lover
Berichten:440
Lid geworden op:di 15 feb 2011 09:23
Locatie:Den Haag

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door Daphne_B » ma 02 jan 2012 15:28

Jeetje Sandra, wat jammer dat (na het eerste enthousiasme) er zo weinig echte deelneemsters zijn overgebleven :( . Je steekt er toch een hoop moeite en tijd in.

Helaas is het niet echt mijn ding, anders had ik me wel aangemeld :mrgreen: , maar wou je toch even succes wensen met de evt. verdere organisatie!
Groetjes,
Daphne

Klazine
Bead Starter
Berichten:53
Lid geworden op:zo 06 nov 2011 17:32

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door Klazine » ma 02 jan 2012 16:27

Wat jammer zeg! Dit is zo'n mooie kans. Ik hoop dat nog wat mensen zich aanmelden.

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door sanegdokter » ma 02 jan 2012 16:29

Dankjewel DAphne! :D
Klazine schreef:Wat jammer zeg! Dit is zo'n mooie kans. Ik hoop dat nog wat mensen zich aanmelden.
Daarom laat ik hem nog eeeeeven open, wie weet! :lol:
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Klazine
Bead Starter
Berichten:53
Lid geworden op:zo 06 nov 2011 17:32

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door Klazine » ma 02 jan 2012 16:48

Wie weet inderdaad! Dankjewel!

Gebruikersavatar
Moon
Bead Dreamer
Berichten:725
Lid geworden op:ma 09 okt 2006 08:59
Locatie:Almere

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door Moon » di 03 jan 2012 15:15

sanegdokter schreef:Hoi dames, de inschrijvingsdatum is verstreken. Helaas zijn er van de 17 potentiele deelnemers er maar 5 die definitief hebben ingeschreven, erg teleurstellend vindt ik. 3 van deze deelnemers hebben gekozen voor de russian summer, 1 roos en 1 vlinder. Omdat ik minimaal 10 deelnemers nodig heb heb ik besloten de inschrijvingsdatum met een week te verlengen. Het is dus mogelijk om t/m 9 januari in te schrijven, dan sluit ik echt en bij te weinig animo zal ik dan z.s.m. de inschrijfgelden terugstorten.
Ik ben een van de potentiële deelnemers, maar durf de gok niet aan als het nog niet duidelijk is wat er gemaakt gaat worden. Het liefst zou ik ook de russian summer kiezen, maar als uiteindelijk de roos de meeste stemmen krijgt, dan zou ik dat er niet voor over hebben voor iets wat ik zelf niet zou uitkiezen (sorry voor de roosliefhebber :oops: ). Ik vind het ook erg jammer voor Sandra en de definitieve aanmelders dat zo'n leuk idee uiteindelijk misschien niet door kan gaan.
Groetjes van Monica

Gerdie
Bead Reader
Berichten:11
Lid geworden op:za 04 sep 2010 16:17

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door Gerdie » di 03 jan 2012 15:19

Bij mij precies hetzelfde, heb Sandra daar al over gemaild, maar als er nu nog meer zijn, kunnen die hier dan even reageren? Misschien kan het dan toch doorgaan, dat zou fijn zijn!
Groetjes, Gerdie

Klazine
Bead Starter
Berichten:53
Lid geworden op:zo 06 nov 2011 17:32

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door Klazine » di 03 jan 2012 15:22

Ik ben de roosliefhebber, en de russian summer vind ik niet zo mooi. Maar ik wil de kans niet laten schieten.

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door Ellen » di 03 jan 2012 15:58

Ik ben een definitieve aanmelder en heb voor de russian summer gekozen.
Ik wacht het maar rustig af.
Vind het wel jammer voor Sandra, na al haar moeite en de enthousiasme reacties in 1e instantie. Al kan ik ook wel begrijpen, dat als je iets moet maken wat niet zo je smaak is, het wel een erg dure workshop is (is het toch al... maar..... :) )
Eerlijk gezegd heb ik daar niet zo bij nagedacht, dat het ook nog zo uit kon pakken dat er wat anders als je keus, gemaakt ging worden. Nou ja, zoals ik al zei, ik wacht het maar rustig af.
Groetjes Ellen.

mtes
Bead Discoverer
Berichten:39
Lid geworden op:di 24 aug 2010 17:09

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door mtes » di 03 jan 2012 17:46

Hallo Allemaal,

Ik ben ook één van de definitieve aanmelder. Maar ik dacht, misschien kan Sandra
vragen of het toch mogelijk dat iedereen kan kiezen uit 1 van de 3 voorbeelden.
We zijn tenslotte met een klein groepje. Misschien dat hierdoor dan wel genoeg animo is.

Ik hoop dat het doorgaat.

Groetjes Mariska
Heel veel kralen groetjes, Mariska

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door Ellen » di 10 jan 2012 23:47

Hoe is het afgelopen? Want de 9e is al voorbij :wink:
ik ben best benieuwd of er nog genoeg aanmeldingen zijn gekomen?
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door sanegdokter » wo 11 jan 2012 08:08

Kort en krachtig helaas niet, ik zal zorgen dat deze week het geld terug wordt gestort en ik zal Huib melden dat het helaas niet doorgaat. :(
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door Sandra » wo 11 jan 2012 11:24

Goh wat jammer, het zal je toch aardig wat tijd hebben gekost om het te regelen en velen keken er zeker naar uit. Zou het zelf ook erg gave ervaring hebben gevonden. Moet wel zeggen dat er kans is dat ik mijn 'kaartje' aan iemand anders zou verkopen, had zo pas eens lekker kralenrijgdagje gehouden en kon niet lang achter elkaar aan tafel blijven zitten, krijg al veel sneller last van mijn rug door mijn zwangerschap. Maar het blijft jammer dat iets wat veel tijd heeft gekost uiteindelijk toch niet door kan gaan.

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door sanegdokter » wo 11 jan 2012 13:01

Ja heel jammer. maar nou hoef je je daar iig niet meer druk om te maken. :lol: Maar het neemt zeker ook de motivatie een beetje weg om weer eens wat op te zetten.
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
SandraM
Bead Hysteric
Berichten:3238
Lid geworden op:di 17 mei 2011 07:32
Locatie:Etten-Leur
Contacteer:

Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door SandraM » wo 11 jan 2012 13:30

sanegdokter schreef:Ja heel jammer. maar nou hoef je je daar iig niet meer druk om te maken. :lol: Maar het neemt zeker ook de motivatie een beetje weg om weer eens wat op te zetten.
Ja dat kan ik me voorstellen! Ik had me niet opgegeven, maar ik zag wel hoeveel mensen enthousiast waren en hoe weinig er dan overblijven.

Gesloten