MET EEN GROEP KRALEN RUILEN OP NEUTRALE PLAATS

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gesloten
sieradenmarjon
Bead Reader
Berichten:10
Lid geworden op:wo 26 aug 2009 19:47
Contacteer:
MET EEN GROEP KRALEN RUILEN OP NEUTRALE PLAATS

Bericht door sieradenmarjon » zo 30 aug 2009 19:18

Ik heb zelf vele zakjes kralen die ik niet meer gebruik.
Het lijkt mij erg leuk eens kralen te ruilen met andere kralen fans maar vind het prettiger wanneer dat op een neutrale plaats gebeurt.
Bijv. Het restaurant van station Zwolle of een ander lunch restaurant?
Ik weet niet of meer mensen hier wat in zien?

Het idee: Iedereen neemt zijn spullen mee die ze willen ruilen, alles word op tafel gelegt en zo vind je misschien vele andere kralen waar je leuke ideeën mee krijgt! Ook rocailles, draad, alles!!
Ik hoor het graag, Marjon
Laat je lekker gaan met die hobby's !

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: MET EEN GROEP KRALEN RUILEN OP NEUTRALE PLAATS

Bericht door Sandra » zo 30 aug 2009 20:29

Ikzelf doe sowieso niet aan ruilen, maar heb wel een tip (ik denk namelijk dat de kans klein is dat er genoeg mensen vlakbij elkaar wonen die genoeg hebben om te ruilen), je kan subforum viewforum.php?f=39" onclick="window.open(this.href);return false; in de gaten houden of zelf een topic starten. Het kost je weliswaar verzendkosten (maar ergens heen gaan kost ook geld) maar dan zijn er al snel genoeg mensen die mee willen doen.

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Re: MET EEN GROEP KRALEN RUILEN OP NEUTRALE PLAATS

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 31 aug 2009 06:22

Als je op een station wilt afspreken dan lijkt mij dat je dat beter in Utrecht kunt doen dan in Zwolle. Utrecht ligt veel centraler, voor meer mensen makkelijker bereikbaar dan Zwolle. Maar wat is er mis met ruilen via het forum, zoals Sandra al voorstelt?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

sieradenmarjon
Bead Reader
Berichten:10
Lid geworden op:wo 26 aug 2009 19:47
Contacteer:

Re: MET EEN GROEP KRALEN RUILEN OP NEUTRALE PLAATS

Bericht door sieradenmarjon » ma 31 aug 2009 10:34

Ik vind het zelf persoonlijk leuker om te ruilen als je ziet wat er allemaal op tafel ligt en zo de mooiste bruikbare kralen kan uitzoeken om te ruilen.
Maar inderdaad, een keer over de post kan ik ook wel gaan proberen! Dank je wel.
Gr. Marjon
Laat je lekker gaan met die hobby's !

Gesloten