Meeting e.o. workshop 'beaded treasure' techniek

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gesloten
ellybudding
Bead Hysteric
Berichten:3136
Lid geworden op:wo 29 okt 2008 14:14
Contacteer:
Re: Meeting e.o. workshop 'beaded treasure' techniek

Bericht door ellybudding » di 04 aug 2009 18:02

ik ben van de partij!

Ik zal zelf ook even goed kijken wat ik niet en wel heb.

Simone, PB-en wij even om iets af te spreken? Hoelaat wij gaan en met welke (auto) of ander vervoersmiddel (fiets is mij echt te ver hoor!).

Groetjes
Elly

De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08

Re: Meeting e.o. workshop 'beaded treasure' techniek

Bericht door De Sierkip » zo 09 aug 2009 15:56

@Elly: je hebt een pb-tje!

Gebruikersavatar
kralenroosje
Bead Designer
Berichten:837
Lid geworden op:ma 22 sep 2008 13:01
Contacteer:

Re: Meeting e.o. workshop 'beaded treasure' techniek

Bericht door kralenroosje » zo 09 aug 2009 20:19

dat wordt vast gezellie meiden :banaan:

singasong
Bead Lover
Berichten:435
Lid geworden op:za 09 mei 2009 13:24
Locatie:Ingen
Contacteer:

Re: Meeting e.o. workshop 'beaded treasure' techniek

Bericht door singasong » di 11 aug 2009 08:54

Esther en ik vinden het een goed idee dat iedereen zijn eigen drinken e/o eten meeneemt. Vind de rest dit ook goed?

singasong
Bead Lover
Berichten:435
Lid geworden op:za 09 mei 2009 13:24
Locatie:Ingen
Contacteer:

Re: Meeting e.o. workshop 'beaded treasure' techniek

Bericht door singasong » di 11 aug 2009 08:55

ellybudding schreef: Simone, PB-en wij even om iets af te spreken? Hoelaat wij gaan en met welke (auto) of ander vervoersmiddel (fiets is mij echt te ver hoor!).

Groetjes
Elly
Vanaf Veenendaal is het zeker 10 km., moet je wel met de pont bij Elst gaan :wink:

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Re: Meeting e.o. workshop 'beaded treasure' techniek

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 11 aug 2009 09:04

singasong schreef:Esther en ik vinden het een goed idee dat iedereen zijn eigen drinken e/o eten meeneemt. Vind de rest dit ook goed?
Ik vind het een goed plan, maar dat had ik je al laten weten :wink: . Voordeel voor jou is dat je niets in huis hoeft te halen en niet met restjes zit. Voordeel voor ons is dat ieder bij zich heeft wat ze lekker vindt. :D
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08

Re: Meeting e.o. workshop 'beaded treasure' techniek

Bericht door De Sierkip » di 11 aug 2009 11:17

singasong schreef:Esther en ik vinden het een goed idee dat iedereen zijn eigen drinken e/o eten meeneemt. Vind de rest dit ook goed?
Ja hoor!! Helemaal goed!!

ellybudding
Bead Hysteric
Berichten:3136
Lid geworden op:wo 29 okt 2008 14:14
Contacteer:

Re: Meeting e.o. workshop 'beaded treasure' techniek

Bericht door ellybudding » di 11 aug 2009 18:05

De Sierkip schreef:
singasong schreef:Esther en ik vinden het een goed idee dat iedereen zijn eigen drinken e/o eten meeneemt. Vind de rest dit ook goed?
Ja hoor!! Helemaal goed!!
groot gelijk en simpel opgelost.....!

Hebben jullie enig idee hoelang onze meeting duurt?? Heb nog een man en kids thuis,die moet ik wel even meedelen wanneer ik zo ongeveer weer denk terug te zijn anders is het voor hen ook zo wazig....

groetjes
Elly

ellybudding
Bead Hysteric
Berichten:3136
Lid geworden op:wo 29 okt 2008 14:14
Contacteer:

Re: Meeting e.o. workshop 'beaded treasure' techniek

Bericht door ellybudding » di 11 aug 2009 18:07

singasong schreef:
ellybudding schreef: Simone, PB-en wij even om iets af te spreken? Hoelaat wij gaan en met welke (auto) of ander vervoersmiddel (fiets is mij echt te ver hoor!).

Groetjes
Elly
Vanaf Veenendaal is het zeker 10 km., moet je wel met de pont bij Elst gaan :wink:
:banaan: wij gaan met de auto....pffffff andere keer maar weer eens fietsen (denk ik)

singasong
Bead Lover
Berichten:435
Lid geworden op:za 09 mei 2009 13:24
Locatie:Ingen
Contacteer:

Re: Meeting e.o. workshop 'beaded treasure' techniek

Bericht door singasong » di 11 aug 2009 19:31

Elly, ik heb echt geen idee hoe lang het zal gaan duren? Maar toch zeker wel een 1 tot 2 uur?
Esther wat denk jij? Hoe lang deed jij erover om een tassel ofzo te maken de eerste keer?

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Re: Meeting e.o. workshop 'beaded treasure' techniek

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 12 aug 2009 06:15

De eerste keer ben ik er wel zelf aan begonnen (armband) maar is hij voor me afgemaakt omdat ik te weinig geduld er voor had ( :mrgreen: ). In totaal heeft de armband zo'n zes uur gekost :lol:.
Het lijkt mij het verstandigst als we gewoon zien hoe ver we komen. En als het niet af komt dan kunnen we altijd een tweede bijeenkomst plannen, toch?
:idea: Voor tassels/sleutelhangers e.d. moeten jullie wel een sleutelhangeroog of -haakje meebrengen.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Meeting e.o. workshop 'beaded treasure' techniek

Bericht door Kikkertje » ma 17 aug 2009 19:26

Hallo dames, ik ben weer terug. Fijne vakantie gehad, maar helaas een van de laatste dagen mijn enkel behoorlijk verzwikt :cry: . Een zwakke plek sinds mijn jeugd, waar ik nu alweer een paar maanden behoorlijk last van heb door een kapotte stoeptegel. En nu dus weer flink mis. Voorzichtig lopen gaat wel weer, maar een lang stuk auto rijden is een (te) grote belasting. Het is mijn rechtervoet, vandaar. Dus ik moet :-(( jammer jammer afzeggen voor zondag.

Het zal vast gezellig worden, en ik had jullie graag in het echie gezien. Maar het is niet anders. Veel plezier tijdens de meeting!
Groetjes, Marjan

De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08

Re: Meeting e.o. workshop 'beaded treasure' techniek

Bericht door De Sierkip » ma 17 aug 2009 20:06

Kikkertje schreef:Hallo dames, ik ben weer terug. Fijne vakantie gehad, maar helaas een van de laatste dagen mijn enkel behoorlijk verzwikt :cry: . Een zwakke plek sinds mijn jeugd, waar ik nu alweer een paar maanden behoorlijk last van heb door een kapotte stoeptegel. En nu dus weer flink mis. Voorzichtig lopen gaat wel weer, maar een lang stuk auto rijden is een (te) grote belasting. Het is mijn rechtervoet, vandaar. Dus ik moet :-(( jammer jammer afzeggen voor zondag.

Het zal vast gezellig worden, en ik had jullie graag in het echie gezien. Maar het is niet anders. Veel plezier tijdens de meeting!
Wat naar van je enkel!! Hoop dat het snel weer opknapt!! :troosten: En heel jammer voor zondag!! :( Hopelijk een keer in het echie bij een volgende meeting...?

jewel76
Bead Lover
Berichten:476
Lid geworden op:di 18 aug 2009 11:45
Locatie:vianen

Re: Meeting e.o. workshop 'beaded treasure' techniek

Bericht door jewel76 » di 18 aug 2009 11:55

Hallo dames,

Ik ben vandaag pas op deze forum gekomen doordat ik dus op zoek was naar de techniek beaded treasure.
het lijkt mij heel erg leuk om zondag ook mee te doen met jullie middag, maar doordat ik hoogzwanger ben, ben ik niet zo mobiel momenteel. :-(( .

Is er iemand die me op weg wil helpen met de techniek en weet waar ik in de buurt/groothandel de spullen kan kopen voor het beaded treasure?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groeten Carolien

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Re: Meeting e.o. workshop 'beaded treasure' techniek

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 18 aug 2009 19:46

Over groothandels mag je hier geen informatie uitwisselen, maar als je je woonplaats vermeldt dan kunnen we je misschien een adres van een winkel geven.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gesloten