Meeting e.o. workshop 'beaded treasure' techniek

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gesloten
singasong
Bead Lover
Berichten:435
Lid geworden op:za 09 mei 2009 13:24
Locatie:Ingen
Contacteer:
Re: Meeting e.o. workshop 'beaded treasure' techniek

Bericht door singasong » vr 28 aug 2009 11:44

Die ervaring had ik ook al. Als je echt een kraal helemaal bovenop wilt hebben pak ik 2 draden. Dus eentje die het meest in het midden zit van het gehele werk van het linkerbosje en eentje van het rechterbosje.

createss
Bead Designer
Berichten:827
Lid geworden op:zo 02 jul 2006 15:51

Re: Meeting e.o. workshop 'beaded treasure' techniek

Bericht door createss » vr 28 aug 2009 14:52

De Sierkip schreef:Heb je ook dat de kralen soms erg naar de zijkant gaan, of hoort dat zo, ik wil ze dan eigenlijk allemaal heel erg bovenop hebben. Ligt er misschien aan welke draad je hebt?? :?
Je hebt een groepje van 4 draden en een groepje van 5 draden. Ik doe de kraal aan één van de draden van het groepje van 5.
Wil ik de kraal in het midden hebben, dan breng ik de draad over naar de andere kant (dus naar het groepje van 4) en komt de kraal bovenop.
Ik hoop dat dit duidelijk is.

Goed aantrekken van de draad waar de kraal aangeregen is, helpt ook dat de kraal strakker komt te zitten en niet opzij kan vallen.

De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08

Re: Meeting e.o. workshop 'beaded treasure' techniek

Bericht door De Sierkip » zo 30 aug 2009 17:00

createss schreef: Je hebt een groepje van 4 draden en een groepje van 5 draden. Ik doe de kraal aan één van de draden van het groepje van 5.
Wil ik de kraal in het midden hebben, dan breng ik de draad over naar de andere kant (dus naar het groepje van 4) en komt de kraal bovenop.
Ik hoop dat dit duidelijk is.

Goed aantrekken van de draad waar de kraal aangeregen is, helpt ook dat de kraal strakker komt te zitten en niet opzij kan vallen.
:thumb: Dank voor je tip, het werkt perfect!!! :banaan: Het gaat ook steeds beter, ik ga het vast ook nog heel leuk vinden, haha!! :wink:

De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08

Re: Meeting e.o. workshop 'beaded treasure' techniek

Bericht door De Sierkip » di 08 sep 2009 18:15

:banaan: Hij is klaar, hij is klaar!!! :banaan: Nu nog een keer met mooi weer op de foto zetten.
Nu het allemaal beter gaat en het best goed gelukt is, vind ik het ook gelijk een stuk leuker! :mrgreen:

Elly, hoe gaat het met jouw BT-er??

singasong
Bead Lover
Berichten:435
Lid geworden op:za 09 mei 2009 13:24
Locatie:Ingen
Contacteer:

Re: Meeting e.o. workshop 'beaded treasure' techniek

Bericht door singasong » do 10 sep 2009 10:58

Ik ben benieuwd Simone!!

Gesloten