Kralenmeeting zaterdag 24-1-09 Nijkerk/Hoevelaken

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:
Kralenmeeting zaterdag 24-1-09 Nijkerk/Hoevelaken

Bericht door sanegdokter » di 02 dec 2008 11:24

Goedemorgen jullie kralenfans, :D

Ik heb contact gehad met Simone en ons lijkt het leuk een meeting te houden op zaterdagmiddag 24 januari 2009 om 13.00 uur, locatie Nijkerk of Hoevelaken, dat ligt aan het aantal deelnemers, informatie volgt.

Wat willen wij gaan doen:
Gezellig met kralengekken kralen. :D De eerste kralenmeeting verzorgen wij een verassingspakket met kralen :?: , voor iedereen hetzelfde. de bedoeling is dat je zelf je gereedschap en onderdelen, draad e.d. meeneemt en dat iedereen op zijn/haar eigen manier een mooie creatie gaat maken welke aan het einde van de dag ook mee naar huis gaat. Tijdens deze meeting willen wij graag polsen wie wat kan en wie evt. wat wil gaan leren zodat wij elkaar tijdens de volgende meeting kunnen helpen. Ik kan b.v. cabochonarmbanden maken, wil ik wel een keer een workshop in verzorgen en zo kan iedereen die dat leuk vindt doen en elkaar helpen.

Wat zijn de kosten:

€ 20,= p.p. vooraf via de bank over te maken aan mij, als je je opgeeft via dit Topic dan stuur ik je een PB met de nodige informatie.
Dit is incl. evt. zaalhuur, drinken met wat lekkers en een verassingspakketje kralen.
Mocht er van dit bedrag wat overblijven dan gaat dit in een potje voor de volgende meeting.

Opgeven kan tot uiterlijk 31 December!!!

Deelnemers tot nu toe: Sandra Dokter, Simone :byebye
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Kralenmeeting zaterdag 24-1-09 Nijkerk/Hoevelaken

Bericht door Sandra » di 02 dec 2008 12:23

Wow ik heb nog nooit 'n meeting zo vlakbij gehad, ik wil wel. :)
Ik vraag me alleen wel 'n paar dingen af:
- is er 'n minimum aantal aanmeldingen die je wilt halen?
- en hoeveel plek is er maximaal?

Hoe komen jullie trouwens op het idee om dan verrassingspakket kralen te geven? Tot dusver zijn er bij meetings meestal niet veel geknutseld, omdat het al leuk is om elkaars creaties te bekijken en tips uit te wisselen.

En hebben jullie trouwens al 'n ruimte gevonden om te huren? 20,- entree is voor mij geen probleem, maar wil wel zeggen dat er meestal wel goedkopere locaties te vinden zijn. Ik regelde lang geleden met Esther meetings en door ruimte bij 'n kerk of school te huren redden we het iedere keer ruimschoots met 3,50 per persoon, inclusief drinken.

Ik ben benieuwd! Klinkt iig leuk!

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Kralenmeeting zaterdag 24-1-09 Nijkerk/Hoevelaken

Bericht door sanegdokter » di 02 dec 2008 12:45

Hoi Sandra,

Wat leuk dat je het ook leuk vindt! :D Simone en ik hadden geen idee hoe te beginnen! :idea: Toen dacht ik aan Sannie van Kralenzooi, daar kan je altijd van die leuke verassingspakketjes kopen om er wat moois van te maken. Dit leek mij als eerste meeting heel leuk. Dus iedereen krijgt dus voor die € 20,= een verassingspakket kralen van € 10,= en de andere € 10,= is voor evt zaalhuur, koffie, thee, limonade en wat lekkers natuurlijk. Ik heb in de prijs idd een beetje speling ingecalculeerd want de zaalhuur ligt aan het aantal personen. Ik wil uiteindelijk geen 50euro bij hoeven teggen uit eigen zak. Er zijn geen minimale deelnemers nodig, tot 6 personen kan het bij mij thuis. En wat betreft het geld wat overblijft, dat scheelt dan weer in kosten voor een volgende x.Dus ik begrijp dat ik je mag noteren Sandra?
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Kralenmeeting zaterdag 24-1-09 Nijkerk/Hoevelaken

Bericht door Sandra » di 02 dec 2008 13:08

Om heel eerlijk te zijn wil ik wel naar iedere meeting die ikzelf niet hoef te regelen (heerlijk als je het vroeger wel zelf regelde). Maar ik vind het gewoon leuk om mensen te ontmoeten, elkaars creaties te bekijken, tips uit te wisselen, etc. Ik weet niet of ik de mix van Sannie leuk zal vinden....en ik heb al zat mooie kralen liggen die schreeuwen om iets mee gemaakt te worden, maak dan liever iets van mooie kralen die ik al heb liggen, dan van kralen waarvan ik niet weet of ik het mooi zal vinden. :oops:
Ik weet niet of het 'n optie is dat de bezoekers zelf mogen kiezen of ze meteen wat gaan maken van het pakket dat er is? Overigens, ik ben bij meerdere meetings geweest en heb meerdere geregeld maar het gebeurde maar weinig dat mensen echt iets aan het maken zijn. Ok bij 'n workshop wel maar verder....verder is het vooral 'n kippenhok over kralen. :lol:

Overigens, als het 'n meeting is die geregeld wordt via het kralen.com forum, wilt kralen.com wellicht ook sponsoren, bv gratis wat kralen geven of grotere pakket met 50% korting. ;) Daar kan altijd over gemaild worden.

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Kralenmeeting zaterdag 24-1-09 Nijkerk/Hoevelaken

Bericht door sanegdokter » di 02 dec 2008 13:21

Het pakketje zou ik zelf regelen bij de groothandel en eigenlijk wil ik iedereen een beetje verrassen met iets wat je niet dagelijks maakt. Ik wil er ook niet teveel over zeggen want dan is de verrassing eraf. :wink: Het gaat ook meer om het idee hoor. Vond het zelf wel grappig en vooral om te zien wat iedereen er van maakt, al die verschillende mensen met verschillende technieken. Ach ja en het gaat gewoon om het samenzijn, lekker freubelen en als het bevalt wil ik het wel vaker doen, vooral met workshops waar je wat aan hebt. ik hoop dat we die dag eruit komen met wat we een volgende keer gaan doen. het lijkt me iig heel gezellig!!!En wat betreft het sponsoren van een meeting met kralen, lijkt me toppie! Maar we zullen eerst eens gaan kijken hoeveel mensen zich gaan aanmelden voor 31-12 en dan weten we meer en kunnen we definitief plannen gaan maken! :-DD
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Kralenmeeting zaterdag 24-1-09 Nijkerk/Hoevelaken

Bericht door sanegdokter » di 02 dec 2008 13:32

Deelnemers tot nu toe :applaus: : Sandra Dokter, Simone , Sandra eigenaar kralen.com :byebye
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

bebiezjoe
Bead Fan
Berichten:390
Lid geworden op:do 02 okt 2008 20:18

Re: Kralenmeeting zaterdag 24-1-09 Nijkerk/Hoevelaken

Bericht door bebiezjoe » di 02 dec 2008 18:50

Hoi,

Ik heb in principe wel belangstelling. Kan alleen nog niet definitief zeggen of het ok is i.v.m. het korfbalprogramma van mijn meiden en het evt. moeten rijden naar de wedstrijden. Ik verwacht rond 31 december wel meer te weten. Misschien kunnen jullie mij noteren met een heel groot ?
Ik hoor het dan wel.

Bebiezjoe
Bea

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Kralenmeeting zaterdag 24-1-09 Nijkerk/Hoevelaken

Bericht door sanegdokter » di 02 dec 2008 20:44

Hoi Bea, bij deze, je staat genoteerd met een ???. Ik wil het ongeveer 31-12 gaan rondmaken, definitieve mailtjes eruit doen ( betalingen, locatie etc.), dus laat me maar even weten rond die tijd hoe of wat ok? Thanx!

Deelnemers tot nu toe : Sandra Dokter, Simone , Sandra eigenaar kralen.com , Bea??? :applaus:
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Kralenmeeting zaterdag 24-1-09 Nijkerk/Hoevelaken

Bericht door sanegdokter » do 11 dec 2008 11:38

Nou lieve mensen, het loopt nog niet erg storm! Zijn er mensen die het wel leuk vinden maar de prijs misschien toch te hoog? Graag hoor ik dat want dan kunnen we misschien toch de plannen wat wijzigen???
Graag hoor ik van jullie. :D
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Kralenmeeting zaterdag 24-1-09 Nijkerk/Hoevelaken

Bericht door Mar-JoYa » do 11 dec 2008 22:16

sanegdokter schreef:Nou lieve mensen, het loopt nog niet erg storm! Zijn er mensen die het wel leuk vinden maar de prijs misschien toch te hoog? Graag hoor ik dat want dan kunnen we misschien toch de plannen wat wijzigen???
Graag hoor ik van jullie. :D
Van mij geen reactie, omdat het voor mij niet naast de deur is :D & ik dus niet zal komen.
Als ik zou komen, vind 20 euro niet meteen te veel, maar vind het niet handig om dat in december te moeten missen waarschijnlijk :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Caatje
Bead Fan
Berichten:312
Lid geworden op:wo 24 dec 2003 15:03
Locatie:Nieuw-Vennep
Contacteer:

Re: Kralenmeeting zaterdag 24-1-09 Nijkerk/Hoevelaken

Bericht door Caatje » di 23 dec 2008 12:40

Jammer dat het een beetje uit de buurt is, want ik heb in de avond een wedstrijd van paardrijden en in de middag invlechten enzo. Anders had ik wel gewild hoor
Het is leuk om dingen te maken met kralen.

bebiezjoe
Bead Fan
Berichten:390
Lid geworden op:do 02 okt 2008 20:18

Re: Kralenmeeting zaterdag 24-1-09 Nijkerk/Hoevelaken

Bericht door bebiezjoe » za 27 dec 2008 23:12

Hoi allemaal,

Ik zou nog doorgeven of ik kon, maar helaas lukt het niet de 24e... :cry:
De volgende keer beter. Ik vind het wel een leuk idee en zeker als het een beetje bij mij in de buurt is.

Bebiezjoe
Bea

De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08

Re: Kralenmeeting zaterdag 24-1-09 Nijkerk/Hoevelaken

Bericht door De Sierkip » zo 28 dec 2008 10:40

bebiezjoe schreef:Hoi allemaal,

Ik zou nog doorgeven of ik kon, maar helaas lukt het niet de 24e... :cry:
De volgende keer beter. Ik vind het wel een leuk idee en zeker als het een beetje bij mij in de buurt is.

Bebiezjoe
Bea
Jammer, Bea! Leuk als je er een volgende keer wel bij kunt zijn!

Het is al bijna 31 december, als er iemand is die nog zin heeft om te komen, laat het voor de 31e even weten, je bent van harte welkom!! :D

Groetjes, Simone

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Kralenmeeting zaterdag 24-1-09 Nijkerk/Hoevelaken

Bericht door Sandra » zo 28 dec 2008 11:12

Aantal reacties verbaasd me om eerlijk te zijn...het topic is meerdere keren gelezen, en best veel mensen die bij de mini-meeting topic postcode hebben achtergelaten, maar zeer weinig die zich aanmelden voor deze meeting. Vraag me af wat de reden zal zijn...

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Kralenmeeting zaterdag 24-1-09 Nijkerk/Hoevelaken

Bericht door sanegdokter » zo 28 dec 2008 13:10

Mmm...ja...misschien toch de datum??? :? Te snel na de feestdagen ofzo? :roll:
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gesloten