Aanmelden kralenmeeting rhenen!

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Jolanda van soest
Bead Professional
Berichten:1581
Lid geworden op:di 13 jan 2004 14:51
Locatie:Rhenen
Contacteer:
Aanmelden kralenmeeting rhenen!

Bericht door Jolanda van soest » za 16 aug 2008 21:05

Het inschrijven kan beginnen!
Hieronder staat allerlei info, wil je het inschrijfformulier ontvangen stuur dan een mail naar:

kralenmeetingrhenen@hotmail.com

tijd: van 10:00 (eerste workshops om 10:30) tot ongeveer 15:30

Op zaterdag 27 september zal er een kralenmeeting gehouden worden. Deze kralenmeeting wordt georganiseerd door Jolanda van Soest van Hobbyatelier ‘De kleine schuur en Audrey Bouwmeester ( flapflap op het forum) van Paars en kralenwebshop Het Kralenkabinet. De meeting vind plaats in Rhenen, centraal in midden nederland. De locatie is goed bereikbaar per auto en openbaar vervoer. Er is genoeg gratis parkeerruimte en de bus stopt hier voor de deur.

Het doel van de meeting is tips, ideeën en inspiratie uitwisselen met andere kralenliefhebbers. Je mag bijvoorbeeld je eigengemaakte spullen meebrengen om aan anderen te laten zien, je mag spullen meebrengen die je zelf niet meer gebruikt en die je wilt ruilen, je mag reclame voor jezelf maken door het uitdelen van bijvoorbeeld visitekaartjes of kortingsbonnen, en je mag restjes verkopen (van tevoren aangeven via email!!)
Mocht je zelf een kralenwinkel hebben dan ben je ook uitgenodigd om je spullen te verkopen ( wel van tevoren aangeven en zelf een tafel o.i.d. meenemen, er is ruimte voldoende –buiten- om je spullen goed te presenteren)

Esther Ditiecher zal de hele dag door demo’s geven voor het branden van glaskralen. Ook is het mogelijk om een mini-workshop te volgen bij haar van 1 half uur voor € 10,00 euro ( incl gebruik van glas, gas, gereedschap e.d. Je kan je op de dag zelf bij haar opgeven. Vol = vol!
Dit zullen basiskralen zijn waarbij de veiligheid voorop staat! Er zijn dan ook instructies mbt de veiligheid ( zie kralen.com)

Je kunt je inschrijven door hieronder je gegevens in te vullen.
naam (volledig) :

gebruikersnaam op forum http://www.kralen.com" onclick="window.open(this.href);return false; (als je die hebt) :

Leeftijd :

email :

telefoonnummer :

ik kom met personen (inclusief ik zelf)

Wij vragen je om een bijdrage van € 4,50 per persoon, dit is incl. koffie of thee met iets lekkers en frisdrank.

Als extraatje kan je je aanmelden voor een van de drie inloopworkshops die we deze keer organiseren. De prijzen voor de inloopworkshops zijn exclusief het gebruikte materiaal. Je krijgt een lijstje met welke spullen je mee moet nemen! Er is per workshop plaats voor 8 of 10 personen tegelijk. Je betaalt ter plaatse aan degene die de workshop geeft. Als de door jou gekozen workshop volgeboekt is, dan kom je op een "wachtlijst" te staan.

Ik neem alleen deel aan de meeting
Ik schrijf me in voor de inloopworkshop (voer aantal personen in in linker tekstvak en A of B voor de tijd! ):

African helix Hennie Koops € 6,50 A 10:30 - 12:00/
B 13.00 – 14.30

Meerrijige armband Mirjam Borger € 6,50 A 10:30 - 12:00/
B 13.00 – 14.30

Beaded treasure armband Linda / pienjo € 6,50 A 10.30 – 12.00 /
B 13.00 – 14.30


Je bent pas ingeschreven nadat je bijdrage van € 4,50 per persoon is ontvangen op rekening 61.94.55.993 tnv J van Soest te Rhenen. Vergeet a.u.b. niet hierbij je volledige naam te vermelden, zodat we je inschrijving kunnen noteren. Je ontvangt hierna een bevestiging met routebeschrijving en plattegrondje. (De bevestigingen worden 1x per week verzonden.)

Als je nog vragen hebt, dan kan je die stellen door een mailtje te sturen aan kralenmeetingrhenen@hotmail.com.


We zien je graag op 27 september!
Groetjes jolanda van soest

African helix:

Afbeelding

Afbeelding

Beaded treasutre armband:
Afbeelding

Afbeelding

armband meerdere rijen
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Jolanda van soest op ma 18 aug 2008 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes van jolanda

Gebruikersavatar
Moon
Bead Dreamer
Berichten:725
Lid geworden op:ma 09 okt 2006 08:59
Locatie:Almere

Bericht door Moon » zo 17 aug 2008 08:51

Lijkt me hardstikke leuk. :D
Alleen de links van de creaties doen het niet.
Groetjes van Monica

Jolanda van soest
Bead Professional
Berichten:1581
Lid geworden op:di 13 jan 2004 14:51
Locatie:Rhenen
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » zo 17 aug 2008 08:53

hé gats, waaro m doen ze het niet?????? het is steeds wat met die msn dingen grrr.

Kan iemand mij helpen?????
Groetjes van jolanda

Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Annemie » zo 17 aug 2008 15:10

Bij mij doen de linkjes het wel. Of heb je het inmiddels in orde gemaakt?
Ik vraag me nog af hoe laat de dag begint en tot hoe laat het duurt (ongeveer).

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 17 aug 2008 15:16

ben vergeten te posten, ik heb het gewijzigd naar linkjes. kan zijn dat als ik eenmaal ben overgestapt naar het nieuwe forumversie het niet meer werkt....bbcodes accepteren de rare lange urls niet, html wel maar dat werkt niet meer bij de nieuwe forumversie...

Jolanda van soest
Bead Professional
Berichten:1581
Lid geworden op:di 13 jan 2004 14:51
Locatie:Rhenen
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » zo 17 aug 2008 20:01

dank je wel sandra!
Nou mensen stuur een mailtje naar : kralenmeetingrhenen@hotmail.com dan krijg je het inschrijf form via de email.
Groetjes van jolanda

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Bericht door Ellen » ma 18 aug 2008 08:48

De linkjes doen het bij mij nog steeds niet??
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 18 aug 2008 09:10

je kan nog 'n keer proberen erop te komen, msn is soms vaag, doet ie het niet vervolgens weer wel etc.

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Bericht door Ellen » ma 18 aug 2008 09:20

Het is gelukt, bij de 1e x klikken krijg je een foutmelding, en als ik dan die pagina vernieuw krijg ik de foto's te zien :D . Dus idd Sandra, even volhouden :D .
Ik zou graag komen, maar weet niet of ik dan moet werken. Moet ik nog even uitzoeken :!:
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » ma 18 aug 2008 11:15

Ik heb ze maar even bij mij gehost, hopelijk kan nu wel iedereen ze zien (en zijn ze niet te groot?).

Die laatste techniek ziet er leuk uit zeg, die kende ik nog niet :(L)
~Audrey~

Hilde
Bead Intelligent
Berichten:1255
Lid geworden op:di 20 sep 2005 16:59
Locatie:Nijmegen

Re: Aanmelden kralenmeeting rhenen!

Bericht door Hilde » di 19 aug 2008 17:46

Yes, eindelijk een meeting redelijk in de buurt. Ik ga me hier dus echt voor opgeven. De mail is al onderweg.

Kan ik eindelijk eens persoonlijk kennis maken met velen van jullie.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

bonkie123
Bead Reader
Berichten:7
Lid geworden op:ma 21 jul 2008 18:55

Re: Aanmelden kralenmeeting rhenen!

Bericht door bonkie123 » di 19 aug 2008 18:04

Super, heb erg veel zin in de meeting.

Groetjes,
Joyce :D

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Re: Aanmelden kralenmeeting rhenen!

Bericht door flapflap » do 21 aug 2008 00:15

Jolanda van soest schreef:Het inschrijven kan beginnen!
Hieronder staat allerlei info, wil je het inschrijfformulier ontvangen stuur dan een mail naar:

kralenmeetingrhenen@hotmail.com

tijd: van 10:00 (eerste wokshops om 10:30) tot ongeveer 15:30

Op zaterdag 27 september zal er een kralenmeeting gehouden worden. Deze kralenmeeting wordt georganiseerd door Jolanda van Soest van Hobbyatelier ‘De kleine schuur en Audrey Bouwmeester ( flapflap op het forum) van Paars en kralenwebshop Het Kralenkabinet. De meeting vind plaats in Rhenen, centraal in midden nederland. De locatie is goed bereikbaar per auto en openbaar vervoer. Er is genoeg gratis parkeerruimte en de bus stopt hier voor de deur.

Het doel van de meeting is tips, ideeën en inspiratie uitwisselen met andere kralenliefhebbers. Je mag bijvoorbeeld je eigengemaakte spullen meebrengen om aan anderen te laten zien, je mag spullen meebrengen die je zelf niet meer gebruikt en die je wilt ruilen, je mag reclame voor jezelf maken door het uitdelen van bijvoorbeeld visitekaartjes of kortingsbonnen, en je mag restjes verkopen (van tevoren aangeven via email!!)
Mocht je zelf een kralenwinkel hebben dan ben je ook uitgenodigd om je spullen te verkopen ( wel van tevoren aangeven en zelf een tafel o.i.d. meenemen, er is ruimte voldoende –buiten- om je spullen goed te presenteren)

Esther Ditiecher zal de hele dag door demo’s geven voor het branden van glaskralen. Ook is het mogelijk om een mini-workshop te volgen bij haar van 1 half uur voor € 10,00 euro ( incl gebruik van glas, gas, gereedschap e.d. Je kan je op de dag zelf bij haar opgeven. Vol = vol!
Dit zullen basiskralen zijn waarbij de veiligheid voorop staat! Er zijn dan ook instructies mbt de veiligheid ( zie kralen.com)

Je kunt je inschrijven door hieronder je gegevens in te vullen.
naam (volledig) :

gebruikersnaam op forum http://www.kralen.com" onclick="window.open(this.href);return false; (als je die hebt) :

Leeftijd :

email :

telefoonnummer :

ik kom met personen (inclusief ik zelf)

Wij vragen je om een bijdrage van € 4,50 per persoon, dit is incl. koffie of thee met iets lekkers en frisdrank.

Als extraatje kan je je aanmelden voor een van de drie inloopworkshops die we deze keer organiseren. De prijzen voor de inloopworkshops zijn exclusief het gebruikte materiaal. Je krijgt een lijstje met welke spullen je mee moet nemen! Er is per workshop plaats voor 8 of 10 personen tegelijk. Je betaalt ter plaatse aan degene die de workshop geeft. Als de door jou gekozen workshop volgeboekt is, dan kom je op een "wachtlijst" te staan.

Ik neem alleen deel aan de meeting
Ik schrijf me in voor de inloopworkshop (voer aantal personen in in linker tekstvak en A of B voor de tijd! ):

African helix Hennie Koops € 6,50 A 10:30 - 12:00/
B 13.00 – 14.30

Meerrijige armband Mirjam Borger € 6,50 A 10:30 - 12:00/
B 13.00 – 14.30

Beaded treasure armband Linda / pienjo € 6,50 A 10.30 – 12.00 /
B 13.00 – 14.30


Je bent pas ingeschreven nadat je bijdrage van € 4,50 per persoon is ontvangen op rekening 61.94.55.993 tnv J van Soest te Rhenen. Vergeet a.u.b. niet hierbij je volledige naam te vermelden, zodat we je inschrijving kunnen noteren. Je ontvangt hierna een bevestiging met routebeschrijving en plattegrondje. (De bevestigingen worden 1x per week verzonden.)

Als je nog vragen hebt, dan kan je die stellen door een mailtje te sturen aan kralenmeetingrhenen@hotmail.com.


We zien je graag op 27 september!
Groetjes jolanda van soest

African helix:

Afbeelding

Afbeelding

Beaded treasutre armband:
Afbeelding

Afbeelding

armband meerdere rijen
Afbeelding
~Audrey~

Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Re: Aanmelden kralenmeeting rhenen!

Bericht door Annemie » di 26 aug 2008 20:36

Zo, ik heb me opgegeven. Spannend!!! :-DD

Gebruikersavatar
duitemeyer22
Bead Believer
Berichten:271
Lid geworden op:di 21 okt 2003 10:09
Locatie:Nieuw Bergen (Lb)
Contacteer:

Re: Aanmelden kralenmeeting rhenen!

Bericht door duitemeyer22 » do 28 aug 2008 16:38

Hoi hoi,

Aangezien het met het inschrijfformulier bij mij niet werkt doe ik het maar zo:

[tekst verwijderd door moderator]

De 4,50 euro inschrijfgeld heb ik al overgemaakt


Ook wil ik me opgeven voor de workshop: Beaded Treasure

Hopenlijk komt het zo ook in orde.

Groetjes

Barbara :? :D :byebye
Kralen make me happy!!!

Afbeelding

Gesloten