Aanmelden kralenmeeting rhenen!

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gebruikersavatar
duitemeyer22
Bead Believer
Berichten:271
Lid geworden op:di 21 okt 2003 10:09
Locatie:Nieuw Bergen (Lb)
Contacteer:
Re: Aanmelden kralenmeeting rhenen!

Bericht door duitemeyer22 » ma 15 sep 2008 08:40

Hoi Jolanda en Audrey,

He! wat jammer :( Maar inderdaad wel begrijpelijk ja! Als er te weinig aanmeldingen zijn, zijn de kosten duurder dan de opbrengst. Wel heel erg jammer, want het was misschien 10 minuten van de camping af waar wij vaker zijn.

Misschien een andere keer, als er meer animo is.

Liefs :-((

Barbara
Kralen make me happy!!!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Moon
Bead Dreamer
Berichten:725
Lid geworden op:ma 09 okt 2006 08:59
Locatie:Almere

Re: Aanmelden kralenmeeting rhenen!

Bericht door Moon » ma 15 sep 2008 09:41

Jolanda en Audrey,

Wat ontzettend jammer van alle moeite die jullie erin gestopt hebben. Ik kan me voorstellen dat je het bij te weinig animo niet door laat gaan. Het leek mij ontzettend leuk om te komen, maar ik had al iets anders op die dag waar ik niet onderuit kon.
Groetjes van Monica

Hilde
Bead Intelligent
Berichten:1255
Lid geworden op:di 20 sep 2005 16:59
Locatie:Nijmegen

Re: Aanmelden kralenmeeting rhenen!

Bericht door Hilde » ma 15 sep 2008 18:17

He, wat jammer nou. Ik zie dit nu pas. Ik had me er ook op verheugd en was al druk doende om het nodige materiaal voor de workshop te verzamelen.
Maar dat is nooit weg, kan er ook iets anders van maken.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Rooos
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:vr 03 aug 2007 17:31
Locatie:(zuidoost) Friesland
Contacteer:

Re: Aanmelden kralenmeeting rhenen!

Bericht door Rooos » ma 15 sep 2008 19:21

He wat vervelend voor jullie! En voor de dames die zich al opgegeven hadden natuurlijk!!

Ik heb wel meegestemd, maar ik heb niks met de te volgen workshops ( had ik ook aangegeven in de poll, dat is voor mij niet het belangrijkste) en ik ga ook al naar de meeting van het Sieradenforum en het kleiforum van Ria, dus ik vind dat wel even genoeg.
Het is voor mij toch altijd een stukkie rijden en met die brandstofprijzen van tegenwoordig, ben je er niet met alleen het inschrijfgeld voor de meetings.....dus vandaar dat ik oversla. :wink:

Gebruikersavatar
Vita
Bead Intelligent
Berichten:1279
Lid geworden op:di 27 feb 2007 11:05
Locatie:Gouda
Contacteer:

Re: Aanmelden kralenmeeting rhenen!

Bericht door Vita » ma 15 sep 2008 19:50

Ik kan er wel inkomen dat, ook al heb je meegedaan met de poll, het toch atijd kan gebeuren dat je bij nader inzien niet kan komen, hoor. Er kan altijd wat tussen komen, of een andere goede reden zich voordoen, waardoor je moet afhaken.
Het is alleen jammer, want door de grote hoeveelheid reacties destijds bij de poll, denk je toch dat zo'n meeting dus wel door kan gaan. Maar je hebt nu eenmaal wel een aardig groepje mensen nodig om zo'n meeting goed te kunnen laten verlopen.
Pech, maar ik hoop echt dat het in de toekomst wél een keer gaaat lukken.

Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Re: Aanmelden kralenmeeting rhenen!

Bericht door Annemie » ma 15 sep 2008 20:16

:( Ik baal ervan! Jolanda en Audrey, ontzettend bedankt voor alle tijd en energie die jullie er al in hadden gestopt. Jammer dat het niet door kan gaan.

hanneke!
Bead Reader
Berichten:9
Lid geworden op:di 16 okt 2007 13:04

Re: Aanmelden kralenmeeting rhenen!

Bericht door hanneke! » di 16 sep 2008 12:57

wat jammer dat het niet doorgaat.
ik had juist mijn verjaardag een dagje opgeschoven, zodat ik toch kon komen, juist omdat het zo dicht bij is voor mij....
maar helaas!
wie weet een volgende keer.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Aanmelden kralenmeeting rhenen!

Bericht door Sandra » di 16 sep 2008 20:37

He wat jammer dat het niet doorgaat...zijn er niet nog wat aanmeldingen gekomen na afgelopen weekend, nadat ik de nieuwsbrief had gestuurd? Aangezien mensen ook vaak met werkmailadres ingeschreven zijn en dan pas na het weekend lezen....
Jammer dat al het regelen voor niets is geweest. Misschien is het een idee de volgende keer net wat meer info te geven, bv welke bedrijven kralen komen verkopen. Misschien dat dan net wat meer mensen zouden aanmelden...wie weet wisten sommigen het ook net te laat, mensen plannen alles al zo snel vol tegenwoordig....
Is het niet een idee bij degenen die hebben aangemeld te informeren of ze ook willen komen als er geen workshops zijn? Misschien kan het dan toch nog voor 'n deel doorgaan, is al het regelen niet helemaal voor niets geweest. Degenen die dan komen kunnen dan altijd nog via het forum eventueel afspreken wie wat wil uitleggen en dus vantevoren weten wat meegenomen moet worden. Ik ben dan ook wel bereid wat uit te leggen.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Aanmelden kralenmeeting rhenen!

Bericht door Sandra » di 16 sep 2008 21:00

flapflap schreef:Voor alle duidelijkheid, het is dus op zaterdag 27 september!
Sorry voor de fout....het was erg haasten om nog veel dingen af te krijgen voor de vakantie en dus ook haasten om de nieuwsbrief nog af te krijgen. De tekst die ik van jullie kreeg was bijna 1 a4, vandaar dat ik uiteindelijk toch zelf tekst heb gemaakt, de nieuwsbrief kan niet te lang zijn namelijk. Hopelijk komt het niet door de datum fout, dat er niet zoveel aanmeldingen zijn gekomen...

Jolanda van soest
Bead Professional
Berichten:1581
Lid geworden op:di 13 jan 2004 14:51
Locatie:Rhenen
Contacteer:

Re: Aanmelden kralenmeeting rhenen!

Bericht door Jolanda van soest » wo 17 sep 2008 19:42

Het is toch altijd moelijk waar het aan ligt.... Het blijft gewoon heel erg jammer. Er waren echt zó weinig inschrijvingen dat het echt niet ging ( onder de 10 personen...) en dat terwijl ik had gehoop op zo'n 30 personen.

Misschien later nog eens, als er voor de rest weinig tot geen meetigs van andere forums etc zijn..
:-((
Groetjes van jolanda

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Aanmelden kralenmeeting rhenen!

Bericht door Sandra » do 18 sep 2008 11:09

had je dan helemaal geen mail gekregen nadat ik het in nieuwsbrief had vermeld? dat is dan wel raar....we hadden weleens 80 aanmeldingen toen esther en ik meetings regelden....maar goed, dat was dan wel al snel half jaar vantevoren gemeld, misschien dat het daardoor komt, dat het nu gewoon al bij iedereen volgepland was...

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Re: Aanmelden kralenmeeting rhenen!

Bericht door flapflap » vr 19 sep 2008 22:52

Sandra schreef:had je dan helemaal geen mail gekregen nadat ik het in nieuwsbrief had vermeld? dat is dan wel raar....we hadden weleens 80 aanmeldingen toen esther en ik meetings regelden....maar goed, dat was dan wel al snel half jaar vantevoren gemeld, misschien dat het daardoor komt, dat het nu gewoon al bij iedereen volgepland was...
Na de nieuwsbrief kwam er precies nog eentje...
~Audrey~

Gebruikersavatar
AstridQ
Bead Starter
Berichten:64
Lid geworden op:ma 22 nov 2004 21:47
Locatie:Nijmegen

Re: Aanmelden kralenmeeting rhenen!

Bericht door AstridQ » zo 21 sep 2008 22:47

He wat jammer, lees dit nu pas. Ben al een poos niet meer actief op het forum, maar lees de laatste tijd wel weer wat mee. Lees nu pas dat er een meeting in Rhenen georganiseerd zou worden, maar ook alweer afgeblazen is.. Jammer hoor, was zaterdag graag naar Rhenen gekomen, de workshops spreken me ook erg aan.
Mocht er nog een vervolg aan gegeven worden, dan ben ik (indien mogelijk) graag van de partij!
Neem me mee...
Met jou!

Gebruikersavatar
Mirjam Borger
Bead Addict
Berichten:2170
Lid geworden op:do 22 sep 2005 20:11
Contacteer:

Re: Aanmelden kralenmeeting rhenen!

Bericht door Mirjam Borger » do 25 sep 2008 21:01

Echt jammer dat het niet doorgaat! Vooral omdat jullie er al zoveel tijd in hebben gestopt.
Het leek mij wel spannend, een workshop geven! :D

Hoop dat er in de toekomst nog wel een keertje zo'n meeting komt. Ik ben nog niet eerder naar sieradenmeetings geweest, maar leek me erg leuk!

Gesloten