MEETING 27 September Rhenen OPROEP WORKSHOPS!

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gebruikersavatar
duitemeyer22
Bead Believer
Berichten:271
Lid geworden op:di 21 okt 2003 10:09
Locatie:Nieuw Bergen (Lb)
Contacteer:

Bericht door duitemeyer22 » ma 18 aug 2008 07:45

Hoi Jolanda,

Lijkt me hartstikke gezellig, onder voorbehoud wil ik mij ook vast opgeven voor 27 september.
Wij zitten hier nl. regelmatig op de camping, mijn man, zoontje en ik. Wil je mij wel ff laten weten wat de kosten zijn enz.

Ik moet het wel kunnen regelen dat mijn man thuis is, heeft nl. ook weekenddiensten, en ons zoontje is pas 4,5 maanden oud nu. Maar ik heb nog genoeg tijd dus.

Hoop op voldoende aanmeldingen. :D :goodluck:

Groetjes
Barbara
Kralen make me happy!!!

Afbeelding

Jolanda van soest
Bead Professional
Berichten:1581
Lid geworden op:di 13 jan 2004 14:51
Locatie:Rhenen
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » ma 18 aug 2008 11:01

duitemeyer22 schreef:Hoi Jolanda,

Lijkt me hartstikke gezellig, onder voorbehoud wil ik mij ook vast opgeven voor 27 september.
Wij zitten hier nl. regelmatig op de camping, mijn man, zoontje en ik. Wil je mij wel ff laten weten wat de kosten zijn enz.

Ik moet het wel kunnen regelen dat mijn man thuis is, heeft nl. ook weekenddiensten, en ons zoontje is pas 4,5 maanden oud nu. Maar ik heb nog genoeg tijd dus.

Hoop op voldoende aanmeldingen. :D :goodluck:

Groetjes
Barbara
Hoi barbara,
Je kan je opgeven via: kralenmeetingrhenen@hotmail.com
in de andere topic staan al heel veel gegevens.

Zou leuk zijn als je komt! :D
Groetjes van jolanda

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » ma 18 aug 2008 11:02

Er is een nieuw topic gemaakt voor het inschrijven voor de meeting, alle informatie die je zoekt vind je daar: http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=33180" onclick="window.open(this.href);return false;

Dus doe ik op deze maar een slotje, als er nog mensen zijn die workshops willen geven laat dat dan aub weten via email of PB.
~Audrey~

Gesloten