ideeen over mini-meeting topics hier posten

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gesloten
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
ideeen over mini-meeting topics hier posten

Bericht door Sandra » do 15 mei 2008 20:54

Ik maak even nieuwe topic, zodat de andere 2 netjes met alleen contactgegevens blijf. Leuk om te zien dat zoveel mensen wel in een mini-meeeting geinteresseerd zijn. :D Ben benieuwd hoeveel aanmeldingen er uiteindelijk zullen zijn en hoeveel meetings uiteindelijk zullen komen. :)

Ik heb die van Belgie maar even gesplitst. Ik dacht even in NL ook per provincie te splitsen maar op zich wijst het zich wel snel genoeg denk ik he, en soms liggen woonplaatsen net zo aan de grens van provincie....

Als er nog tips zijn dan hoor ik het graag. :)

Rooos
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:vr 03 aug 2007 17:31
Locatie:(zuidoost) Friesland
Contacteer:

Bericht door Rooos » vr 16 mei 2008 11:51

Nou, het lijkt mij wel grappig dat als er een ontmoeting van komt er ook een paar foto's getoond worden, dan kunnen anderen ook zien hoe leuk ziets eigenlijk is.

Ik heb het laatst met iemand van het Sieradenforum gedaan, zo leuk, je kent elkaar alleen van avatar en posts, je hebt dezelfde hobby en verder kun je zo verschillend zijn, toch klikt dat. Met de ene persoon natuurlijk meer als met de ander, maar dit was gezellig. Potje thee, chocoladekoekies en kralen maar!
Ik heb er een ideale werkkamer voor....hint, hint! :wink: En er is paar keer per jaar Sieradenbeurs in Zwolle.... en leuke kralenwinkels.... :wink: :D

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 19 mei 2008 19:29

Er waren hier reacties over sieradenbeurs in Zwolle, om samen te gaan. Ik heb dit gesplitst naar http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... highlight=" onclick="window.open(this.href);return false; .

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 20 jul 2008 15:08

Ik vroeg me nog af...we hebben de sticky topic waar mensen kunnen posten als ze minimeetings leuk vinden....heeft iemand inmiddels ook zo 'n mini-meeting geregeld?

Rooos
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:vr 03 aug 2007 17:31
Locatie:(zuidoost) Friesland
Contacteer:

Bericht door Rooos » zo 20 jul 2008 21:44

We zijn met een aantal meiden/dames naar de Sieradenbeurs geweest, waar we ook weer anderen forumleden ontmoet hebben, dus in feite is het antwoord op je vraag: JA! :D
Volgens mij hadden we dat ook hier gepost, maar dat valt meer onder het Sieradenbeurs-Samen gaan natuurlijk. :wink:

Gesloten