Een meeting? *EERST LEZEN DAN PAS STEMMEN AUB*

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.

Kom je naar de meeting?

Nee
12
24%
Ja, maar alleen als er workshops worden gegeven
15
30%
Ja, ook als er geen workshops zijn maar dan moet het wel gratis zijn
9
18%
Ja, en ik wil best betalen, ook zonder workshops
14
28%
 
Totaal aantal stemmen: 50

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:
Een meeting? *EERST LEZEN DAN PAS STEMMEN AUB*

Bericht door flapflap » ma 11 feb 2008 13:53

Ik vroeg me af of er mensen op het forum zijn die het leuk zouden vinden om weer eens naar iets van een meeting te gaan.
En zo ja, wat voor soort meeting dan?
(Er staat nog niets vast hoor, maar dit berichtje is echt om te polsen of er uberhaupt interesse voor is).

Voordat je stemt, denk even heel goed na of je echt zou willen komen. Het vindt waarschijnlijk plaats ergens in het midden van Nederland (Utrecht) dus je zal er waarschijnlijk voor moeten reizen, en het is op een zaterdag.
Dus stem niet van "ja, lijkt me wel leuk" maar denk echt even na of je dat ervoor over zou hebben.
Laatst gewijzigd door flapflap op ma 11 feb 2008 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
~Audrey~

anita73
Bead Believer
Berichten:217
Lid geworden op:do 18 jan 2007 11:41
Locatie:axel

Bericht door anita73 » ma 11 feb 2008 14:10

hoi

het lijk me echt heel leuk om allemaal kralenvriendinnetjes te zien.
met en paar workshops maakt het een meeting natuurlijk helemaal aantrekkelijk hier heb ik best een paar uurtjes reizen voor over.
groeten anita

Rooos
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:vr 03 aug 2007 17:31
Locatie:(zuidoost) Friesland
Contacteer:

Bericht door Rooos » ma 11 feb 2008 18:14

We hebben laatst de meeting van Ria (Dragonmagic) gehad en dat was voor mij ook bijna 2uur rijden, dus ik heb er wel een ritje voor over!
Workshops vind ik niet zo belangrijk, ik vogel alles zelf meestal wel uit!
En het is superleuk om al die 'avatars' eens in het eggie te zien!

Dus ik heb gestemd!! :D

Gebruikersavatar
Jocelynn
Bead Fan
Berichten:378
Lid geworden op:za 24 nov 2007 17:17
Locatie:Almelo
Contacteer:

Bericht door Jocelynn » ma 11 feb 2008 19:06

Het lijkt mij erg leuk... al ga ik wel incognito. Dus als jullie een levensgrote Shaun the Sheep zien rondlopen moet je vooral niet denken dat ik dat ben!
The journey of a thousand miles begins with one step.

Gebruikersavatar
kraaltje
Bead Producer
Berichten:1220
Lid geworden op:za 11 feb 2006 14:42
Locatie:rijssen
Contacteer:

Bericht door kraaltje » ma 11 feb 2008 19:47

Ik heb het laatste gestemd.
Ik ben wel een beetje afhankelijk van een kralenvriendinnetje waar ik mee kan rijden zeg maar, of met de trein.
Ik ben niet zo'n held in lange afstanden dus mochten er wat uit het oosten des lands komen dan ben ik zeker aangemeld.
Bij het sieradenforum was ook een meeting en ik heb het ontzettend gezellig gehad.
Ik vond het alleen wel druk met alle workshops en alles er omheen dus dat mag wel rustiger.
Demonstraties zijn wel erg leuk, bijvoorbeeld iemand met fimoklei, glaskralen maken, wire en wire, rijglint etc.
Erg gezellig lijkt me dat met z'n allen en ik ben zeker in voor een meeting
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » ma 11 feb 2008 19:47

Zonder workshops krijg je mij niet zo ver. :D De meeting van het sieradenforum vond ik prachtig, maar zo groot wordt het niet zeker? :D

Pijkie
Bead Dreamer
Berichten:599
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 14:02
Locatie:Utrecht

Bericht door Pijkie » ma 11 feb 2008 21:25

Ik ben er helemaal voor in! Helemaal in Utrecht, daar woon ik, dus ik heb nagenoeg geen reistijd... Helaas is mijn huis nogal klein, dus kan het echt niet hier (afgezien van de rare kuren van mijn huisgenoot). Ik wil wel meehelpen om e.e.a. te organiseren!

Groetjes,
Laatst gewijzigd door Pijkie op ma 11 feb 2008 21:48, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Annemie » ma 11 feb 2008 21:45

Ik heb zeker wel interesse, met name als er naast geklets ook iets nieuws geleerd kan worden. Demonstraties vind ik ook prima.
Ik ben niet naar de sieradenforummeeting geweest, dat was me iets te grootschalig. Dan durf ik niet zo goed... :oops:

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 12 feb 2008 09:25

Ik heb ook zeker wel interesse, met of zonder workshops, vind het persoonlijk leuker met mensen ideeen uit te wisselen en elkaars creaties te bekijken dan een specifieke techniek bij 'n workshop te leren. Demonstraties zijn wel altijd leuk en die kan ik dan ook wel eventueel geven. Alleen sla ik dit keer over qua het regelen, de vorige keren viel het iedere keer weer tegen hoeveel tijd het kost en ik loop al nogal achter met dingen die nog steeds gedaan moeten worden, vandaar. Maar als er 'n meeting is dan kom ik zeker!

dekker
Bead Professional
Berichten:1621
Lid geworden op:di 26 jul 2005 17:59
Locatie:harderwijk

Bericht door dekker » di 12 feb 2008 10:18

lijkt me erg leuk, workshops hoeven van mij niet per sé, een kleine demonstratie lijkt mij veel leuker :D

utrecht is prima te reizen voor mij, woon in harderwijk dus ben er in 50 minuten.
Groetjes Marit

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 12 feb 2008 10:25

Afhankelijk van de datum en locatie wil ik wel een demonstratie glaskralen maken geven, als daar interesse voor is.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
kraaltje
Bead Producer
Berichten:1220
Lid geworden op:za 11 feb 2006 14:42
Locatie:rijssen
Contacteer:

Bericht door kraaltje » di 12 feb 2008 12:08

Ik wil wel een aantal dingen regelen maar ik woon nou niet dicht bij Utrecht dus ik denk niet dat dat gaat lukken.

@ sandra
Groot gelijk heb je, je bent zelf al druk genoeg en je moet je prive leven ook nog tijd geven :wink: Er zijn er genoeg die er wel tijd voor hebben en die het graag willen regelen.
Afhankelijk van de datum en locatie wil ik wel een demonstratie glaskralen maken geven, als daar interesse voor is.
Dat is nooit verkeerd he, leren kunnen we goed van elkaar en vooral glaskralen maken.
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan

Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Annemie » di 12 feb 2008 21:16

La Bigiotteria di Esther schreef:Afhankelijk van de datum en locatie wil ik wel een demonstratie glaskralen maken geven, als daar interesse voor is.
Jippie :) (dat betekent: ik heb interesse)

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 12 feb 2008 21:34

Nala schreef:
La Bigiotteria di Esther schreef:Afhankelijk van de datum en locatie wil ik wel een demonstratie glaskralen maken geven, als daar interesse voor is.
Jippie :) (dat betekent: ik heb interesse)
Leuk :D . Hopelijk heb ik op de bewuste datum nog een plaatsje vrij in mijn agenda. :)
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » di 12 feb 2008 23:53

La Bigiotteria di Esther schreef:Afhankelijk van de datum en locatie wil ik wel een demonstratie glaskralen maken geven, als daar interesse voor is.
Dat lijkt me geweldig! :D
~Audrey~

Gesloten