voor de belgjes die zin hebben...

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gebruikersavatar
sofie28
Bead Interested
Berichten:157
Lid geworden op:za 15 sep 2007 19:18
Locatie:kessel-lo
voor de belgjes die zin hebben...

Bericht door sofie28 » wo 10 okt 2007 07:54

hallo,

ik heb er eens over nagedacht en ik hoop dat er mensen zijn die zin hebben om 1x in de maand eens af te spreken om bij elkaar te komen in een cafè'tje om dan lekker gezellig elkaar te leren kennen en met z'n alle bezig te zijn met onze kraaltjes en natuurlijk ook om onze vriendenkring wat uit te breiden!!

de meeste mensen op dit forum zijn nederlanders en wij belgjes kunnen/willen soms niet zo ver rijden om elkaar eens te leren kennen en daarom dit voorstel!! de nederlanders zijn natuurlijk ook welkom hè!!!

de dag en uur en waar heb ik nog geen flauw idee van maar dat kunnen we wel regelen!!

ik zelf kom van leuven!

heeft er iemand daar zin in??en zo ja mag je altijd een voorstel doen!!

groetjes sofie

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 10 okt 2007 08:53

Op 27 oktober is er al zo'n bijeenkomst, in Niel. :)
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
sofie28
Bead Interested
Berichten:157
Lid geworden op:za 15 sep 2007 19:18
Locatie:kessel-lo

Bericht door sofie28 » wo 10 okt 2007 08:56

ja,maar het is de bedoeling om dit 1x per maand te doen, en ook voor de mensen die niet zo ver kunnen rijden.

groetjes sofie

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 10 okt 2007 09:02

Niel is goed bereikbaar per trein, heb ik gehoord :) .
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Natalie
Bead Believer
Berichten:203
Lid geworden op:za 07 jun 2003 11:47
Locatie:Rumst-Belgie

Bericht door Natalie » wo 10 okt 2007 10:02

er was ook al iemand mee bezig, kweet ni meer wie, iemand van de kanten van brugge dacht ik
groetjes
Natalie

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 10 okt 2007 10:05

perle perdu en ook zonneke
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Natalie
Bead Believer
Berichten:203
Lid geworden op:za 07 jun 2003 11:47
Locatie:Rumst-Belgie

Bericht door Natalie » wo 10 okt 2007 10:18

inderdaad maar tis aan den andere kant vant land, Sint +Truiden
groetjes
Natalie

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 10 okt 2007 10:22

O. Ik ben niet zo bekend met de plaatsen in België. :)
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » wo 10 okt 2007 11:51

Ik zie dat wel zitten, zijn er hier nog mensen van het Leuvense?

Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » wo 10 okt 2007 13:04

Op zich wel een leuk idee, maar het moet realiseerbaar zijn...
Zoals eerder gezegd door Esther, is er op 27/10 al een meeting in Niel. Wij organiseren dit 2 x per jaar en mijn insziens is dit ook wel genoeg, net omdat er niet zoveel respons op komt. Ik denk als je dat elke maand gaat organiseren, dat er niet veel volk zal komen opdagen (dat is geen verwijt hoor, maar we hebben toch al ondervonden dat iedereen in het begin laaiend enthousiast is, en als de 'inschrijvingen' beginnen iedereen "afhaakt")
Ook denk ik dat je enkel "kliekjes" gaat vormen als je het in een bepaald deel van het land gaat doen, op zich vindt ik 2 x per jaar goed, en als je dan van ver moet komen heb je dat er voor over, maar als dat 1x in de maand wordt, is dat toch elke keer een serieuze verplaatsing voor sommigen.
@sofie : kom jij naar de meeting in Niel op 27/10?
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
sofie28
Bead Interested
Berichten:157
Lid geworden op:za 15 sep 2007 19:18
Locatie:kessel-lo

Bericht door sofie28 » wo 10 okt 2007 13:43

Saartje schreef:Op zich wel een leuk idee, maar het moet realiseerbaar zijn...
Zoals eerder gezegd door Esther, is er op 27/10 al een meeting in Niel. Wij organiseren dit 2 x per jaar en mijn insziens is dit ook wel genoeg, net omdat er niet zoveel respons op komt. Ik denk als je dat elke maand gaat organiseren, dat er niet veel volk zal komen opdagen (dat is geen verwijt hoor, maar we hebben toch al ondervonden dat iedereen in het begin laaiend enthousiast is, en als de 'inschrijvingen' beginnen iedereen "afhaakt")
Ook denk ik dat je enkel "kliekjes" gaat vormen als je het in een bepaald deel van het land gaat doen, op zich vindt ik 2 x per jaar goed, en als je dan van ver moet komen heb je dat er voor over, maar als dat 1x in de maand wordt, is dat toch elke keer een serieuze verplaatsing voor sommigen.
@sofie : kom jij naar de meeting in Niel op 27/10?
ja het moet zeker realiseerbaar zijn,daarom dat niemand ook verplichtingen heeft,geen inschrijvingen enz..;
gewoon ergens afspreken(wel altijd op dezelfde plaats) en wie zin heeft om te komen die komt en wie geen zin heeft die komt gewoon niet!!

naar Niel kan ik niet komen,omdat in het weekend de kindjes thuis zijn en dat is dan voor mij niet mogelijk,daarom dat ik 1x in de maand zoiets wou doen eventueel op een vrijdagavond of voor de mensen die kunnen een door de weekse dag!

groetjes sofie

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Bericht door hadewijch » wo 10 okt 2007 15:28

ik zou da wel zien zitten
maar heb een flexibel uurrooster en niet altijd een auto
dus nie echt gemakkelijk
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Gebruikersavatar
sofie28
Bead Interested
Berichten:157
Lid geworden op:za 15 sep 2007 19:18
Locatie:kessel-lo

Bericht door sofie28 » wo 10 okt 2007 16:44

hadewijch schreef:ik zou da wel zien zitten
maar heb een flexibel uurrooster en niet altijd een auto
dus nie echt gemakkelijk
dat is dan altijd te regelen!
je moet maar zeggen wanneer het voor jou kan en wij passen ons aan!

groetjes sofie

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 10 okt 2007 16:50

sofie'k' schreef:ja het moet zeker realiseerbaar zijn,daarom dat niemand ook verplichtingen heeft,geen inschrijvingen enz..;
gewoon ergens afspreken(wel altijd op dezelfde plaats) en wie zin heeft om te komen die komt en wie geen zin heeft die komt gewoon niet!!
...
Als het zo vrijblijvend is, ben je dan niet bang dat je daar een keer alleen zit? Omdat je niet weet wie er gaat komen? Of ga je iedere maand hier de datum en plaats aankondigen? Of wordt het (bijvoorbeeld) iedere eerste zaterdag van de maand?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » wo 10 okt 2007 17:55

Ik vind het net niet handig als het altijd op dezelfde plek is. Niel is een uur rijden voor mij en dat is gewoon te ver voor een paar uurtjes kletsen. Ik ben wel naar de meeting in Houten geweest maar dat was het meer waard omdat daar veel te doen was enz.

Gesloten