voor de belgjes die zin hebben...

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gebruikersavatar
sofie28
Bead Interested
Berichten:157
Lid geworden op:za 15 sep 2007 19:18
Locatie:kessel-lo

Bericht door sofie28 » wo 10 okt 2007 19:12

La Bigiotteria di Esther schreef:
sofie'k' schreef:ja het moet zeker realiseerbaar zijn,daarom dat niemand ook verplichtingen heeft,geen inschrijvingen enz..;
gewoon ergens afspreken(wel altijd op dezelfde plaats) en wie zin heeft om te komen die komt en wie geen zin heeft die komt gewoon niet!!
...
Als het zo vrijblijvend is, ben je dan niet bang dat je daar een keer alleen zit? Omdat je niet weet wie er gaat komen? Of ga je iedere maand hier de datum en plaats aankondigen? Of wordt het (bijvoorbeeld) iedere eerste zaterdag van de maand?
zowiezo komt het op het forum te staan waar en wanneer!hoe dat we het doen hangt af van de mensen die het wel zien zitten om 1x af te spreken,dus we vinden wel iets!
groetjes sofie

Gebruikersavatar
Zonneke
Bead Believer
Berichten:221
Lid geworden op:vr 06 apr 2007 07:14
Locatie:Sint-Truiden (B)

Bericht door Zonneke » wo 10 okt 2007 22:27

ik heb inderdaad ook eens een oproep geplaatst, ook op sieraden maar de belgjes wonen te ver verspreid om er iets concreets mee te doen.
Het is goed een uiteindelijk doel te hebben om naar toe te reizen, maar het is de reis zelf die er uiteindelijk toe doet.

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 11 okt 2007 06:35

Haematodipsia schreef:Ik vind het net niet handig als het altijd op dezelfde plek is. Niel is een uur rijden voor mij en dat is gewoon te ver voor een paar uurtjes kletsen. Ik ben wel naar de meeting in Houten geweest maar dat was het meer waard omdat daar veel te doen was enz.
Waarschijnlijk komt het op mij rotter over dan je bedoelt, maar ik vind dat je de meeting in Niel op deze manier behoorlijk afkraakt. De opzet van de meeting is heel anders. Bij ons gaat het om tips uitwisselen en een gezellige dag met andere kralenliefhebbers, niet om doe-dingen. Ik heb de 2-2,5 uur reistijd (enkele reis) er graag voor over.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
sofie28
Bead Interested
Berichten:157
Lid geworden op:za 15 sep 2007 19:18
Locatie:kessel-lo

Bericht door sofie28 » do 11 okt 2007 08:12

La Bigiotteria di Esther schreef:
Haematodipsia schreef:Ik vind het net niet handig als het altijd op dezelfde plek is. Niel is een uur rijden voor mij en dat is gewoon te ver voor een paar uurtjes kletsen. Ik ben wel naar de meeting in Houten geweest maar dat was het meer waard omdat daar veel te doen was enz.
Waarschijnlijk komt het op mij rotter over dan je bedoelt, maar ik vind dat je de meeting in Niel op deze manier behoorlijk afkraakt. De opzet van de meeting is heel anders. Bij ons gaat het om tips uitwisselen en een gezellige dag met andere kralenliefhebbers, niet om doe-dingen. Ik heb de 2-2,5 uur reistijd (enkele reis) er graag voor over.
met dit wil ik absoluut de meeting in Niel niet afkraken,het is gewoon een lekkere bezigheid in een gezellig cafè'tje en gewoon ons ding doen!
je kan het vergelijken met een groepje vriendinnen die eens naar de stad gaan voor te winkelen en iets te drinken,het enige wat veranderd is dat we gezellig samen zitten en meer niet,of je nu uw kraaltjes meebrengt of niet!

groetjes sofie

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 11 okt 2007 08:28

Sofie, ik heb jou niet gequote, maar Haematodipsia.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
sofie28
Bead Interested
Berichten:157
Lid geworden op:za 15 sep 2007 19:18
Locatie:kessel-lo

Bericht door sofie28 » do 11 okt 2007 08:42

La Bigiotteria di Esther schreef:Sofie, ik heb jou niet gequote, maar Haematodipsia.
het is helemaal niet kwaad bedoeld hoor.

groetjes sofie

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Bericht door hadewijch » do 11 okt 2007 09:26

Haematodipsia schreef:Ik vind het net niet handig als het altijd op dezelfde plek is. Niel is een uur rijden voor mij en dat is gewoon te ver voor een paar uurtjes kletsen. Ik ben wel naar de meeting in Houten geweest maar dat was het meer waard omdat daar veel te doen was enz.
maar er is niet gezegd dat het Niel zou worden hoor
misschien ergens anders :lol:
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » do 11 okt 2007 16:29

La Bigiotteria di Esther schreef:
Haematodipsia schreef:Ik vind het net niet handig als het altijd op dezelfde plek is. Niel is een uur rijden voor mij en dat is gewoon te ver voor een paar uurtjes kletsen. Ik ben wel naar de meeting in Houten geweest maar dat was het meer waard omdat daar veel te doen was enz.
Waarschijnlijk komt het op mij rotter over dan je bedoelt, maar ik vind dat je de meeting in Niel op deze manier behoorlijk afkraakt. De opzet van de meeting is heel anders. Bij ons gaat het om tips uitwisselen en een gezellige dag met andere kralenliefhebbers, niet om doe-dingen. Ik heb de 2-2,5 uur reistijd (enkele reis) er graag voor over.
Zoals je zegt is de meeting in Niel helemaal anders. Voor jou is dat de reistijd waard, voor mij niet. Dat hangt van persoon tot persoon af. Ik zeg niet dat het niet leuk is maar voor wat het is vind ik het die trip niet waard. Dat heeft toch niks met afkraken te maken.

Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » vr 12 okt 2007 11:24

Ook mede doordat er zo weinig deelnemers naar de meetings in Niel komen, kunnen we helemaal niet veel organiseren... De eerste keer werden er ook demonstraties gegeven, maar als dan sommige mensen afhaken ja dan kan je niet veel doen.
We proberen om gewoon elkaar wat beter te leren kennen en wat tips enzo uit te wisselen. Ik zou ook liever een meeting hebben waar 50 personen op afkomen, dan kan je véél meer dingen organiseren.
Neem nu het voorbeeld voor de komende meeting, we willen graag met art clay gaan werken, als je maar met z'n 10-en bent moet je het zelf wat uitzoeken, als je nu met z'n 50-en moest zijn kon je eventueel een instructrice vragen, die wil dat wel doen voor 50 man, maar niet voor 10.
Ik wil maar aantonen dat een meeting helemaal van jezelf afhangt, wij proberen met de mensen die er zijn het gezellig te maken. En Esther bijvoorbeeld heeft daar die reistijd voor over... dat moet inderdaad iedereen voor zich uitmaken.

We proberen op alle mogelijke manieren mensen te lokken naar Niel (kruipt ook wel veel werk in, door Esther en mezelf), en daarom kwam het een beetje over van : als je nu ook al 1x in de maand iets gaat organiseren, dan komt er helemaal niemand meer naar de meetings...
En zoals Zonneke ook als zei : iedereen woont gewoon te verspreid om zoiets te organiseren...en ik denk dus ook dat je dikwijls alleen in dat café zal zitten....
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 12 okt 2007 11:48

Ik had het niet beter kunnen verwoorden Saartje :) .
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Harmonyke
Bead Fan
Berichten:317
Lid geworden op:za 18 aug 2007 15:25
Locatie:Rekkem

Bericht door Harmonyke » za 13 okt 2007 11:24

Ikzelf ben van rekkem en niet echt bekend met leuven.

Meer met kortrijk :oops: ga er dan ook naar school hé!!

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » vr 19 okt 2007 09:20

wat mischien wel mogelijk is dat eens in de maand een klein groepje samenkomt bij iemand verspreid over het land
bijvoorbeeld een keertje bij mij en de volgende keer bij iemand anders in een ander gedeelte van het land zodat iedereen eens naar zo'n mini meeting kan komen zonder kilometers te rijden.
natuurlijk geen grote groep maar ik dacht aan maximaal 5 à 6 mensen
liefs frietje :wink:
kralengek

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Bericht door hadewijch » vr 19 okt 2007 09:27

als ik da bij mij thuis woren er hier 2 gek denk ik :?
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 19 okt 2007 10:07

Dan stuur je ze toch een dagje weg? Een vader-zoon-dag? Samen lekker cruisen? 8)
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » vr 19 okt 2007 10:22

:lol: :lol: :lol: geen gek idee Esther
liefs frietje :wink:
kralengek

Gesloten