dus: plaats hier je bericht over wanneer je weer een meeting wil hebben!
wanneer volgende meeting
aantal hebben het er al over van 'ik wil er ook bij zijn' en marieke vraag ook wanneer de volgende keer. duss....wanneer willen jullie weer?
nog niet met esther over gehad, ikzelf denk aan juni ofzo maar twijfel omdat het kan zijn dat velen dan op vakantie zijn.
Hi Ria,
waar ga je heen in Frankrijk?!? Mijn vriendje wil mij binnenkort meenemen naar Parijs, omdat ik zo enorm lovend over het musee Rodin heb gesproken & hij dat nu 'live' wil zien....
Hoe kan je nou niet verliefd zijn op zo`n jongen?!? Maar goed, juni is dus niet een goed plan, want dan ben jij er weer niet
Dus dan maar na de zomervakantie, ergens in september ofzo....
knuffel Marieke
waar ga je heen in Frankrijk?!? Mijn vriendje wil mij binnenkort meenemen naar Parijs, omdat ik zo enorm lovend over het musee Rodin heb gesproken & hij dat nu 'live' wil zien....
knuffel Marieke
- pluisje
- Bead Professional
- Contacteer:
Mij maakt het niet zoveel uit, juni of september. Ik ga toch niet op vakantie ofzo.
Ik moet nog wel even sparen hoor! Want ben de laatste tijd teveel in kralenwinkels geweest
Ik merk trouwens wel 't prijsverschil in de verschillende kralenwinkels!
Ik zal maar 'ns een appart spaarpotje maken
Ik moet nog wel even sparen hoor! Want ben de laatste tijd teveel in kralenwinkels geweest
Ik merk trouwens wel 't prijsverschil in de verschillende kralenwinkels!
Ik zal maar 'ns een appart spaarpotje maken

Groetjes Silvia