wanner de volgende kralenmeeting?

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gesloten
Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » ma 09 apr 2007 16:29

het was heel erg druk, mooie locatie, goed te bereiken, helaas was ik erg snotterig en dus niet tip top in orde, maar goed ik heb volgehouden en gewoon gebleven tot het einde! daarna richting bed, waar ik enige dagen gebleven ben
dat schuren en polijsten kost minder werk dan ik verwacht had en het resultaat is schitterend kortom ook weer wat bij geleerd nog een adres voor glasstaven gevonden dus helemaal top!

enne frieda, chocolade was er genoeg... pfffff... :roll:
Liefs
Linda

Gerjanne
Bead Believer
Berichten:206
Lid geworden op:za 17 feb 2007 22:18

Bericht door Gerjanne » ma 09 apr 2007 22:00

oooo Linda dan heb je het in ieder geval goed verborgen gehouden. Ik heb niet gemerkt dat je je niet lekker voelde. Vervelend zo met de paasdagen. Heb je er nog iets van meegekregen, of alleen maar onder de dekens gekropen? Ik hoop dat het nu weer beter gaat.

Ps. Ik ben vandaag bezig geweest met het rijglint. Met jouw tips is het goed gelukt. Foto's volgens nog.
Groetjes Gerjanne

sieraden maken is mijn uitlaatklep

nightwish
Bead Believer
Berichten:278
Lid geworden op:za 30 okt 2004 14:10
Locatie:Berchem, België

Bericht door nightwish » ma 09 apr 2007 22:55

Hey,

Ik vond het ook heel gezellig, heb eindelijk terug zin om weer mijn kralen boven te halen. :D
Natuurlijk ook weer vanalles moeten kopen bij Ria.
Heb ook nog een paar fotootjes getrokken, je kan ze zien op http://album.zoom.nl/user/nightwish" onclick="window.open(this.href);return false;
"its better to fly and fall than to never have flown at all"

Gebruikersavatar
Feather
Bead Interested
Berichten:134
Lid geworden op:zo 08 apr 2007 22:40
Locatie:Etten-Leur
Contacteer:

Bericht door Feather » di 10 apr 2007 00:10

Jammer, heb ik me net te laat aangemeld. :?
En het was bijna naast de deur want Zevenbergen is voor mij eigenlijk net om de hoek.
Een volgende keer wil ik er zeker ook eens bij zijn. Ik hou het in de gaten..

En Frieda, sterkte voor jou en Patje
Jewels, Watches and Beads are my Passion

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » di 10 apr 2007 05:40

nightwish schreef:Hey,

Ik vond het ook heel gezellig, heb eindelijk terug zin om weer mijn kralen boven te halen. :D
Natuurlijk ook weer vanalles moeten kopen bij Ria.
Heb ook nog een paar fotootjes getrokken, je kan ze zien op http://album.zoom.nl/user/nightwish" onclick="window.open(this.href);return false;
bedankt voor de foto's nightwish
liefs frietje :wink:
kralengek

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » di 10 apr 2007 05:45

Peeke schreef:Ik vond het zoals de andere dames erg leuk, ontspannende sfeer, veel bijgeleerd en vooral mijn ogen uitgekeken bij....

- de mooie glaskralen van esther, ik kan er maar niet van over dat je zulk een mooie kralen maakt

- ria... tja wat kunnen we nog zeggen van jou fimotalenten..... prachtig gewoon, bij jou lijkt alles vanzelf te gaan :wink: :wink: en ik.... ja, ik blijf van fimo houden maar fimo houdt nog niet echt van mij... alhoewel... ik voel dat de liefde begint te komen :lol: :lol: :lol:

- vicky, jou prachtige fimodiertjes vind ik ongeloofelijk, mijn dochter is verzot op de schaapjes die ik van je heb gekocht :(L)

- Pienjo, nu weet ik eindelijk waarom een ketting met rijglint er bij mij niet echt "vol" uitziet.... lekker veel meer draad oprijgen :D :D

Voor de rest vond ik het fijn om weer eens enkele nieuwe gezichten te zien.

Frieda, jou heb ik ook gemist hoor, maar als je het een beetje kan troosten... je bent veel over de tongen gerold hoor :wink: :wink: dus in gedachten was je zeker aanwezig!!!!!
lekker over mij roddelen zeker :lol: :lol: :lol: peeke.
ria de volgende keer neem ik zoute drop mee :lol:
liefs frietje :wink:
kralengek

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » di 10 apr 2007 09:50

Gerjanne schreef:oooo Linda dan heb je het in ieder geval goed verborgen gehouden. Ik heb niet gemerkt dat je je niet lekker voelde. Vervelend zo met de paasdagen. Heb je er nog iets van meegekregen, of alleen maar onder de dekens gekropen? Ik hoop dat het nu weer beter gaat.

Ps. Ik ben vandaag bezig geweest met het rijglint. Met jouw tips is het goed gelukt. Foto's volgens nog.
Esther viel het meteen op, volgende keer als je me ziet herken je me niet meer. :wink: Normaal heb ik ook minder wallen en een andere stem ;)
Liefs
Linda

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Bericht door hadewijch » di 10 apr 2007 10:17

vicky stellwag schreef:eh...leuk zo'n versierde fiets....maarreeee, kan je er ook nog wel op fietsen?
en waar zet je zoiets neer....stel dat de bloempjes verwelken in een fikse hagelbui...
eerlijk gezegd is het allemaal mijn stijl niet...het doet me denken aan alle hollandse kids die op koninginnedag hun fiets versieren met gekleurd crepe-papier.
Maar....als je het leuk vindt, tja, dan kan je een fiets uiteraard helemaal op-pimpen.
de bloemen verwelken nooit want die zijn van de xenos [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Bericht door hadewijch » di 10 apr 2007 10:19

Gerjanne schreef:
hadewijch schreef:http://home.planet.nl/~donke391/workshop/6.JPG

en met streamers die ze zelf heeft gemaakt

oooo maar de fiets is in het echt minder heftig dan dat jij vertelde, worden het bij dan floskesjes. hihihihi

ik ben benieuwd naar je foto en natuurlijk ook een foto dat jij er opzit hè? lachen1
ahwel hij is bijna af de streamers zitten er aan maar wil er onder mijn zadel ook nog een paar kleintjes
en dan volgt de foto met en zonder mij hoor :wink:
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Bericht door hadewijch » di 10 apr 2007 10:20

Pienjo schreef:het was heel erg druk, mooie locatie, goed te bereiken, helaas was ik erg snotterig en dus niet tip top in orde, maar goed ik heb volgehouden en gewoon gebleven tot het einde! daarna richting bed, waar ik enige dagen gebleven ben
dat schuren en polijsten kost minder werk dan ik verwacht had en het resultaat is schitterend kortom ook weer wat bij geleerd nog een adres voor glasstaven gevonden dus helemaal top!

enne frieda, chocolade was er genoeg... pfffff... :roll:
hey Linda wel adres heb je dan nog gevonden voor je staven
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » di 10 apr 2007 17:24

hadewijch schreef:
Pienjo schreef:het was heel erg druk, mooie locatie, goed te bereiken, helaas was ik erg snotterig en dus niet tip top in orde, maar goed ik heb volgehouden en gewoon gebleven tot het einde! daarna richting bed, waar ik enige dagen gebleven ben
dat schuren en polijsten kost minder werk dan ik verwacht had en het resultaat is schitterend kortom ook weer wat bij geleerd nog een adres voor glasstaven gevonden dus helemaal top!

enne frieda, chocolade was er genoeg... pfffff... :roll:
hey Linda wel adres heb je dan nog gevonden voor je staven
in Breda... http://www.hedisa.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Liefs
Linda

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Bericht door hadewijch » di 10 apr 2007 18:46

pech zeg
ik ben vrijdag net in Breda geweest
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » di 10 apr 2007 19:57

hadewijch schreef:pech zeg
ik ben vrijdag net in Breda geweest
dat dacht ik ook, ik weet ook niet hoeveel ze er precies hadden, ik hoop binnenkort na mijn werk er even heel te gaan moet ik natuurlijk wel voor 4 uur klaar zijn op mijn werk, wat zelden voorkomt...
Liefs
Linda

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Bericht door hadewijch » wo 11 apr 2007 07:26

er staat bij boeken 1 van cindy jenkins
ken jij die was iets van een 15,95
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » wo 11 apr 2007 16:29

hadewijch schreef:er staat bij boeken 1 van cindy jenkins
ken jij die was iets van een 15,95
ik snap je vraag niet helemaal, je vraagt of ik het boek ken? volgens mij kan je die ook bij bol.com bestellen. welke titel heeft het? ik heb volgens mij een boek van haar, maja ik kijk er nooit in, dus moet ook even de titel opzoeken straks :oops:
Liefs
Linda

Gesloten