Wat brengen jullie mee zaterdag?

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » vr 02 feb 2007 20:18

hadewijch schreef:
frieda van dam schreef:voorlopig is het nog gratis esther maar mischien voor 1 januari 2008
de burocratie is hier zo langzaam dat het mischien nog wel een paar jaartjes kan duren. :lol:
ik hoop ook dat er iets te krijgen is in het cafe want hier in de buurt is er geen bakker of broodjeszaak :(
hadewijch ik had de vorige keer iets beloofd om mee te nemen voor je
maar ik weet niet meer wat mischien zo'n spiral bead maker kun je me zeggen of het dat is?
ik zal ook nog wat fosielen voor je zoon meebrengen als hij dat tenminste nog verzameld.
liefs frietje :wink:
ja das waar zo een wire winder of hoe dat ook heet
en die fosielen dat gaat mijn zoon weer super vinden
heb hem al klaar gelegd voor morgen hadewijch.
tot morgen liefs frietje :wink:
kralengek

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » vr 02 feb 2007 20:22

hadewijch schreef:ok moest je het vinden :wink:
Ik heb ze al gevonden :D De kleuren zijn rose en violet, allebei 100 gram en dat is een beste bol, eerder ovaal wel :D Ze kostten 3.75 per stuk, ik zou er graag 2 euro per stuk voor hebben. Er is maar weinig af omdat ik snel doorhad dat het niets voor mij is.

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » vr 02 feb 2007 20:27

Als ik nog iets moet meebrengen, zeggen jullie het maar he. Ik kijk vanavond nog rond 22.30u op het forum, daarna niet meer.
Ik ben te lui geweest om kralen uit te zoeken om te ruilen, vooral omdat ze zondag mijn kralenkast komen leveren en ik denk dat ik daarna een beter zicht zal hebben op wat weg kan.

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Bericht door hadewijch » vr 02 feb 2007 20:37

Haematodipsia schreef:
hadewijch schreef:ok moest je het vinden :wink:
Ik heb ze al gevonden :D De kleuren zijn rose en violet, allebei 100 gram en dat is een beste bol, eerder ovaal wel :D Ze kostten 3.75 per stuk, ik zou er graag 2 euro per stuk voor hebben. Er is maar weinig af omdat ik snel doorhad dat het niets voor mij is.
ok verkocht
tot morgen :wink:
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 02 feb 2007 20:47

Haematodipsia schreef:
La Bigiotteria di Esther schreef:Zijn het heel eenvoudige oorhaakjes, of met zo'n klapdingetje aan de achterkant?
Euhm wat bedoel je met klapdingetje? Het zijn redelijk standaard oorhaakjes met zo'n platgehamerd stuk.
Zulk soort haakjes heb ik al genoeg, jammer. Ik had graag wat andere willen hebben.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gesloten