Inschrijven meeting Niel 3/2/2007

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gesloten
Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 18 jan 2007 07:13

Het is voor mij het makkelijkst als je naar de touringcarparkeerplaats kunt komen. Haal je dat? Ik weet niet hoe ver je kunt lopen? Je komt daar door, als je boven komt, de kaartverkoop/spoorwegpolitie/burgerking achter je te hebben. Rechts ga je naar het winkelcentrum Hoog Catharijne, links ga je een soort luchtbrug door naar de jaarbeurs. Die moet je hebben, ik sta op het jaarbeursplein. Hier is ook de touringcarparkeerplaats en NH Hotel Utrecht. Als dat te ver voor je is dan kan ik eventueel ook naar de taxistandplaats komen, maar die kan ik niet zo goed vinden :? .
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Romantica
Bead Intelligent
Berichten:1395
Lid geworden op:di 01 mar 2005 21:38
Locatie:Almere Buiten
Contacteer:

Bericht door Romantica » do 18 jan 2007 11:12

Gaat me wel lukken. Ik schrijf alles op en dan kom ik er wel. Hoef jij ook verder geen moeite te doen. Ben al blij dat ik mee mag rijden. :D
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Bericht door poing » do 18 jan 2007 21:24

Lieve dames, ik ga het geloof ik niet halen :cry: :cry: :cry: Ten eerste is vervoer een groot probleem, en ten tweede ben ik net die dag 1 jaar samen met mijn vriend, en hij liet gisteren uitschijnen dat hij een verassing voor me in petto heeft :D
ipoingtudut

Gebruikersavatar
Romantica
Bead Intelligent
Berichten:1395
Lid geworden op:di 01 mar 2005 21:38
Locatie:Almere Buiten
Contacteer:

Bericht door Romantica » vr 19 jan 2007 11:45

Dan is dat toch belangrijker? Je hebt gelijk hoor en nu maar afwachten wat de verrassing is. Laat je het ons wel weten?
Afbeelding
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Bericht door hadewijch » vr 19 jan 2007 20:14

[quote="poing"]Lieve dames, ik ga het geloof ik niet halen :cry: :cry: :cry: Ten eerste is vervoer een groot probleem, en ten tweede ben ik net die dag 1 jaar samen met mijn vriend, en hij liet gisteren uitschijnen dat hij een verassing voor me in petto heeft :D[/quote



vieren maar dan zou ik zeggen chearleader


have fun en PROFICIAT
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » za 20 jan 2007 11:01

Spijtig dat je niet komt... Maar een verrassing is altijd leuker he! :wink:

Het ligt wel stil met inschrijven nu....(momenteel zijn we nog maar met 15... :cry: ) ik dacht dat er meer belangstelling ging zijn....
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Natalie
Bead Believer
Berichten:203
Lid geworden op:za 07 jun 2003 11:47
Locatie:Rumst-Belgie

Bericht door Natalie » za 20 jan 2007 11:20

ja das ni veel he, dacht ook dat we met meer gingen zijn.

groetjes
Natalie

Gebruikersavatar
Romantica
Bead Intelligent
Berichten:1395
Lid geworden op:di 01 mar 2005 21:38
Locatie:Almere Buiten
Contacteer:

Bericht door Romantica » za 20 jan 2007 11:43

Zeker niet veel. Ik vraag me af of het dan wel de moeite is om het te doen.
Zeker omdat er demonstraties worden gegeven en ook om er helemaal heen te reizen.
Ik heb er zelf wel zin in maar je doet er toch veel moeite voor. Ten eerste door Volvoke, het cafe regelen. Dan nnatuurlijk Saartje en iedereen die een demonstratie wil geven en dan diegene die moeten reizen.

Dus kom op meiden meld je aan! :D
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 20 jan 2007 13:31

Ik dacht eerst dat het er misschien aan ligt omdat het nu in België is i.p.v. Nederland. Maar dat klopt denk ik niet, want vorige keer in Nederland was er ook weinig belangstelling waardoor het zaaltje niet kon doorgaan en heb bij Samira thuis werd gehouden. Ik vind het ook jammer dat er nu weer weinig belangstelling is :( . Het is toch juist gezellig om elkaar in het echt te ontmoeten?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 20 jan 2007 13:35

Ja, maar bij Wendy waren er uiteindelijk 20 en wilden er zelfs nog meer, gek is dat he, toen ineens meer dan voor de meeting. Qua Belgie denk ik dat het toch door de afstand komt, nou ja ik kan niet door shakira concert, maar vind het achteraf ook niet zo erg, omdat het ook wel erg lang rijden is....je zit dan meer uren in de auto dan daar.

Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » za 20 jan 2007 13:55

Tja, dat wel maar wij hebben al 2 keer die afstand gedaan tot in Nieuwegein... Dus wij zitten ook langer in de auto dan dat we daar zijn.... :? En uiteindelijk waren er nog veel Belgen vond ik, op de Nederlandse meetings...

Misschien moeten we maar -als er minder dan 20 inschrijvingen zijn- overwegen om het niet te laten doorgaan, we zitten inderdaad met demonstraties enzo ook. Maar ik dacht gewoon (als je naar het topic ziet of er interesse was om het in België te organiseren) dat er héél veel opkomst zou zijn... Nu niet dus :?
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 20 jan 2007 14:00

Saartje schreef:Tja, dat wel maar wij hebben al 2 keer die afstand gedaan tot in Nieuwegein... Dus wij zitten ook langer in de auto dan dat we daar zijn.... :? En uiteindelijk waren er nog veel Belgen vond ik, op de Nederlandse meetings...
Jullie hadden het er voor over, maar de meeste mensen niet. ;) Ik bedoel, er zijn wel paar nederlanders die naar jullie toe willen rijden, net zoals jullie toen naar ons, maar de meeste mensen die kwamen bij vorige meetings woonden wel stuk dichterbij en konden het dan ook makkelijker doen. Ik bedoel niet iedereen heeft een lange rit over voor een meeting.

En ik wil niet lullig doen, maar ik ben bang dat er nu een zelfde fout is gemaakt als de bij de laatste meeting van Esther en mij, die niet door ging. Bij de poll van welke datum hebben er maar 12 mensen gestemd, kan zijn dat sommigen alle datums konden en daarom niet hebben gestemd, maar eigenlijk konden jullie daar al aan zien hoeveel er ongeveer willen komen.

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » za 20 jan 2007 15:17

Ik zou het wel erg jammer vinden als het niet door kan gaan. Het café is volgens mij zowiezo open, nee?
Dames, inschrijven hoor, ik verheug me hier al weken op!!!

Gebruikersavatar
Kamelot
Bead Chatter
Berichten:3648
Lid geworden op:wo 07 jul 2004 20:07
Locatie:Leuven

Bericht door Kamelot » za 20 jan 2007 19:19

Ik zou het jammer vinden voor de ingeschrevenen als het niet kan doorgaan, anderzijds, op een andere datum zou ik wel kunnen komen... :oops: (stout he)
Beady Greetzzz,

Kamelot

Gebruikersavatar
Fieke
Bead Brilliant
Berichten:2939
Lid geworden op:zo 05 sep 2004 21:03
Locatie:België
Contacteer:

Bericht door Fieke » zo 21 jan 2007 01:26

Komaan he mensen inschrijven!!!

Ik kijk er erg naar uit om jullie te ontmoeten!

Gesloten