vond het erg gezellig, jammer dat een aantal ziek waren, maar ja, niets aan te doen. op naar de volgende!

Het was inderdaad jammer dat sommige mensen ziek waren, maar het was heel erg leuk en leerzaampluisje schreef:Ja en ik vond 't ook jammer dat ik op 't laatste moment niet kon komen. Maar de volgende keer ben ik er weer bij!!!!
Riantje is toch peettante geworden.....Fleur schreef:Het was inderdaad jammer dat sommige mensen ziek waren, maar het was heel erg leuk en leerzaampluisje schreef:Ja en ik vond 't ook jammer dat ik op 't laatste moment niet kon komen. Maar de volgende keer ben ik er weer bij!!!!![]()
Enne pluis van harte gefeliciteerd met je neefje of nichtje!
Hoe heet hij of zij?
Nou zeg, kon me niet eens concentrerenSorceress schreef:Yup was zeker een leuke en gezellige daghoop dat de meiden die bij mij een workshop hebben gevolgd er ook LOL in hebben gehad
merkte wel dat wij de luidruchtigste bende waren van de 2 tafels
LOL maarja mot kenne
En Sandra, Esther en Willy hartstikke bedankt voor de goede zorgen!!
ben blij dat je dat zegt, ik was bang dat ik af en toe te hard sprak.Sorceress schreef:Yup was zeker een leuke en gezellige daghoop dat de meiden die bij mij een workshop hebben gevolgd er ook LOL in hebben gehad
merkte wel dat wij de luidruchtigste bende waren van de 2 tafels
LOL maarja mot kenne
Je mot nie lulle want je zat nie eens te shoppe de 2de keer;) hahahahaha maareh voor zo'n klein wijffie ben jij anders ook best wel drukVictoria schreef:quote]
Nou zeg, kon me niet eens concentreren![]()
![]()