En, hoe vonden jullie het?

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gesloten
flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:
En, hoe vonden jullie het?

Bericht door flapflap » za 21 okt 2006 17:09

Het was mijn eerste kralenmeeting en ik vond het erg leuk!
Vooral gezellig gekletst, boekjes gebladerd en andermans creaties bewonderd.
En nog wat geleerd ook :wink:

Volgende keer ben ik zeker weer van de partij! Helaas heb ik hier echt de ruimte niet, anders kon het bij mij.

CJ en Samira, bedankt voor de gastvrijheid en de organisatie!

En @ Sandra en Romatica: FOTOS FOTOS FOTOS :D
~Audrey~

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 21 okt 2006 17:33

Was zeker heel leuk ja. :) Heerlijk zeg, was er zelf geen tijd aan kwijt en kon gezellig overal aan meedoen. :) Normaal ben ik er veel tijd aan kwijt en kan ik nauwelijks meedoen, dus dat is best groot verschil. Esther, volgende keer moet je wel zorgen dat je ook kan hoor, zonde dat je er niet was.
Denk dat ik vanavond weer lekker ga rijgen, heb de kralensmaak weer zo te pakken. :D Vond het ook heerlijk dat er zoveel boeken en tijdschriften waren. Bij mijn meetings nam ik nooit boeken mee, ben er heel zuinig op en als er 60 man langs komt, tja kan best dat er dan iemand is die het graag wil hebben of die zelf veel boeken meeneemt en per ongeluk ook 1 van mij meeneemt. Nu had ik hele krat vol mee. :D

Foto's zal ik vanavond of morgen showen, ok? ;) Eerst ff snel forum bijlezen en eens wat eten. :)

Samira en Corriejanne, nogmaals bedankt voor het regelen! Heerlijk was het! :D

cakira
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door cakira » za 21 okt 2006 17:51

Het was REUZE gezellig, heb geleerd een cabochon in te pakken, met dank aan Samira en geleerd hoe gezellig het is met zoveel mensen in huis, alles ging heel gemoedelijk.
CJ heel hartelijk bedankt voor al je goede zorgen en Samira bedankt voor je gastvrijheid en carpoolmeiden bedankt voor de gezellige heen en terugreis :wink:
Groetjes Conny

Als het leven je citroenen geeft, maak er dan limonade van!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 21 okt 2006 17:58

:lol: :lol: Was zeker gezellig, en bedankt dat we konden meerijden, ben blij dat ik zelf niet hoefde te rijden. :) We moeten zeker keer afspreken samen te knutselen, dan zorgen wij voor lekkere eten en drinken, als dank voor de rit. :banaan:

N
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door N » za 21 okt 2006 18:13

En ik vond het ook errug gezellig!
Leuk om iedereen weer eens in het echie te zien, lekker veel kralenboeken doorgebladerd en gekletst. En nog 2 mooie boeken gehad op de koop toe! :D Wat wil je nog meer?

CJ en Samira, super bedankt voor alle goede zorgen! Het was echt geweldig.

Ben benieuwd naar de foto's. :wink:
Groetjes, Nicole.

allema
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door allema » za 21 okt 2006 18:49

het was erug gezellig zeker voor herhaling vatbaar.
cj en samira heel erg bedankt !!
ohh en ria ik moest zo lachen me vader kwam me halen en het eerte wat ie zei is heey is die mevrouw van de vorige keer dur nie dus ik zo wie dan jah die dat kleien stond uit te leggen :lol: :wink: dus jou heeft ie wel onthouden :lol: :wink:

groetjes sharon

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » za 21 okt 2006 18:56

O, wat een opluchting. Ik zit helemaal te blozen van blijdschap en opwinding: ze vonden het leuk !! Degenen die tot nu toe gereageerd hebben, tenminste...
Zelf heb ik het erg naar m'n zin gehad. Leuk om weer wat meer gezichten te hebben gezien bij de namen waarvan ik sommige al behoorlijk goed ken van het forum. Terug in de auto hebben we (Mayra, Mieke en ik) alle andere 14 aanwezigen stuk voor stuk uitgebreid besproken :wink: , en geconcludeerd dat sommigen in het echt precies zo zijn als op het forum, en dat anderen héél anders zijn. Kortom, ook op de terugweg hebben we ons uitstekend geamuseerd !!
Straks ga ik m'n foto's bekijken: ben benieuwd!! Stel, er zijn leuke bij, dan plaats ik die natuurlijk, maar dat zal wel morgen worden, ben ik bang.
Samira, ik hoop dat je nog een beetje overeind bent: dankjewel voor de gastvrijheid !
Frieda en Anna, dankjewel voor alles wat jullie mij hebben geleerd.
N, dankjewel voor je lieve, attente cadeautje(s) !!
Flapflap, Sandra, Cakira, N en Sharon, ik heb het heel graag gedaan, en heb er zeker nu ik erop terugkijk, een echt goed gevoel over.
Dus eigenlijk: bedankt allemaal!!
Groeten,
Corriejanne

ooooooooooooooooooooooooooo

Gezondheid is de schoonste parel.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 21 okt 2006 19:16

:o Zomaar zitten roddelen? tsk tsk tsk ;) En, ben ik net zoals op het forum? :lol:

N
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door N » za 21 okt 2006 19:17

CJ, graag gedaan! :D Heb je het hangertje inmiddels al gevonden? :lol:

Enne, nu ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig hoe ik ben "besproken", haha... :shock:

Ik vond het ook echt voor herhaling vatbaar! Heb al voorzichtig bij mijn vriend aangekaart dat het eventueel misschien wel eens een keertje bij ons kon worden gehouden... :wink: :lol:
Groetjes, Nicole.

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » za 21 okt 2006 19:17

Roddelen??? Absoluut niet !!! We hebben iedereen héél serieus besproken. En inderdaad, jij bent een van degenen die we in het echt net zo vinden als op het forum ! :D
Groeten,
Corriejanne

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 21 okt 2006 19:19

N schreef:CJ, graag gedaan! :D Heb je het hangertje inmiddels al gevonden? :lol:

Enne, nu ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig hoe ik ben "besproken", haha... :shock:

Ik vond het ook echt voor herhaling vatbaar! Heb al voorzichtig bij mijn vriend aangekaart dat het eventueel misschien wel eens een keertje bij ons kon worden gehouden... :wink: :lol:
:banaan: :banaan: :banaan: Vond de manier van meeting, dus geen betalinggedoe, gewoon maximum aantal deelnemers bij iemand thuis, erg geslaagd. :) Iedereen kwam rond dezelfde tijd aan en ging haast tegelijk weg, bij 'onze' meetings was het vaak meer soort inloop, tenzij ze op tijd moesten zijn voor de workshops...Nee vond het heel leuk. :D

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » za 21 okt 2006 19:20

Kijk, dat bedoel ik Sandra: N heeft het veel beter begrepen !! :wink:

Ik heb alles inmiddels gevonden, Nicole, en vind het hangertje heel mooi: fijntjes en chic door z'n eenvoud! Heb jij trouwens het glas ook zelf gegraveerd?? Zo ja: knap joh !!
Groeten,
Corriejanne

N
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door N » za 21 okt 2006 19:30

CJ schreef:Kijk, dat bedoel ik Sandra: N heeft het veel beter begrepen !! :wink:

Ik heb alles inmiddels gevonden, Nicole, en vind het hangertje heel mooi: fijntjes en chic door z'n eenvoud! Heb jij trouwens het glas ook zelf gegraveerd?? Zo ja: knap joh !!
:oops: :D

Fijn dat je het hangertje mooi vindt!
Het glas komt gewoon van de xenos :lol: , maar vond het wel een erg mooi glas, met dat werkje...
Groetjes, Nicole.

Caatje
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Caatje » za 21 okt 2006 19:39

ik vond het echt leuk hoor. Lekker knus zo met zijn alle bij elkaar, beter dan in zo grote kerk :D wat eigen geen kerk is. En in de auto was het ook echt TOPPIE :D Die deur dan die niet dicht ging :idea:
Het is leuk om dingen te maken met kralen.

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » za 21 okt 2006 19:49

Sandra schreef::o Zomaar zitten roddelen? tsk tsk tsk ;) En, ben ik net zoals op het forum? :lol:
En ik? :wink:

Ik had niet gezien dat jij ook fotos had gemaakt CJ, ben erg benieuwd naar allemaal! Ook omdat ik niet allle namen heb onthouden :oops: (ben daar heel slecht in) dus dan kan ik nog even spieken wie nou ook alweer wie was.

Ik vond het trouwens wel apart dat iedereen aan wie ik mij voorstelde reageerde met: "Ooooh ben JIJ flapflap!".....
~Audrey~

Gesloten