21 oktober, alternatieve kralenmeeting

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
CJ
Bead Designer
Contacteer:
21 oktober, alternatieve kralenmeeting

Bericht door CJ » di 19 sep 2006 17:01

Dit topic is afgesplitst van het originele topic over de kralenmeeting van 21 oktober. Omdat die meeting niet kan doorgaan wegens te weinig belangstelling, zijn Corriejanne en Eelke bezig met het misschien organiseren van een alternatieve meeting. Zie verder hier onder.

Esther

Hee, maar dat is een lullig bericht !! Ik had me er zo op verheugd, en begrijp er inderdaad ook niks van. Vanochtend heb ik al wat om me heen gekeken en mezelf afgevraagd of die 11 aanmelders niet bij ons terecht zouden kunnen. Wat mij betreft, zou dat wel kunnen, al denk ik dat ik vooraf voor de zekerheid even moet overleggen met het organiserend comité, over hoe we dat zouden aanpakken.
Ook het aanbod van Eelke lijkt me trouwens leuk: hebben we meteen de gelegenheid haar winkel te plunderen!
Dusss: wat mij betreft gaat het wel door, maar dan op een iets andere manier. Please ... ???
Groeten,
Corriejanne

ooooooooooooooooooooooooooo

Gezondheid is de schoonste parel.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 19 sep 2006 17:05

Op een andere manier vind ik prima, alleen dan moeten we/jullie eerst polsen of daar genoeg interesse voor is bij die 11 mensen, en waar jullie dan af willen spreken. Ik hoop dat jullie dat dan zelf kunnen regelen. ;) Denk dat enkeling niet mee zal gaan, omdat die niet van het forum is en jullie dus niet genoeg kennen.

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » di 19 sep 2006 19:00

Ik heb Eelke gemaild, omdat ik graag eerst met haar wil overleggen. Daarna laat ik (of misschien Eelke, dat weet ik natuurlijk nog niet) wel van me / zich horen. Voorlopig ben ik alvast voorzichtig blij met je reactie, Sandra, en ik hoop dat ook Esther, Wendy en Inge - plus alle anderen die ik ken - er in principe voor voelen.
Groeten,
Corriejanne

samira
Bead Fanatic

Bericht door samira » di 19 sep 2006 21:01

CJ schreef:Ik heb Eelke gemaild, omdat ik graag eerst met haar wil overleggen. Daarna laat ik (of misschien Eelke, dat weet ik natuurlijk nog niet) wel van me / zich horen. Voorlopig ben ik alvast voorzichtig blij met je reactie, Sandra, en ik hoop dat ook Esther, Wendy en Inge - plus alle anderen die ik ken - er in principe voor voelen.
Heb 's even op de routeplanner gekeken hoe lang rijden Eibergen voor mij is ... ben weer wat aan het opkrabbelen na een terugval zoals dat zo fijntjes heet en dan is het echt te ver voor dit kwakkelende geval. Ik moet het echt weer even van dingen in de buurt hebben. Jammer! :cry:
Groetjes Wendy

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » di 19 sep 2006 21:55

Hoooo, Wendy, je begrijpt dat ik er veel, zo niet alles aan wil doen om jouw demonstratie, pardon jouw aangename gezelschap bedoel ik, niet te missen !!
Vooralsnog zie ik twee mogelijke 'oplossingen' (zeer eventueel en tentatief uiteraard :wink: ):
1) carpoolen (= meerijden), met Esther misschien?
2) Den Haag is vast een stuk dichterbij dan Eibergen (???, ik ben nooit een ster in aardrijkskunde geweest :wink: )
Groeten,
Corriejanne

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » wo 20 sep 2006 06:51

mocht het door gaan wil ik wel laten zijn hoe je een van mijn creaties maakt met een cabochon , rocailles en delicas.
liefs frietje :wink:
kralengek

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » wo 20 sep 2006 08:06

Hoihoi,

Bij CJ kan natuurlijk ook (ik zal je vanavond bellen ?? moet even in de tv gids kijken waarvoor of waarna want ik volg dat niet ;-))
Alleen Den haag is voor mij net weer een stukje verder weg..

Zijn er zowiezo mensen die interresse hebben om de meeting ergens anders te doen?? of eibergen of den haag..

Ik zou ook kunnen vragen bij het cafe naast de winkel of we daar mogen zitten.. (is toch nooit druk;-)) En als het maar om een persoon of 5 - 6 gaat zou het gewoon in de winkel kunnen ofzo... heb grote tafel dus geen probleem.. gezellie!!!

Ik bel CJ even vanavond.. nu eerst naar de winkel toe.

Groetjes Eelke

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » wo 20 sep 2006 08:21

That's the spirit, Frietje ! Wat niet wegneemt, dat ik natuurlijk het liefst jou én Wendy zie in Eibergen of Den Haag.
Eelke, je kunt me vanavond de hele avond bellen: die programma's waren gisterenavond.
Groeten,
Corriejanne

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 20 sep 2006 10:08

Heel leuk initiatief meiden, maar omdat de kralenmeeting niet doorgaat heb ik gisterenavond een aanvraag voor een workshop geaccepteerd. Ik kan dus helaas niet komen omdat ik een workshop moet geven.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » wo 20 sep 2006 10:17

Oh Esther, wat jammer! Maar wel begrijpelijk :wink:
Groeten,
Corriejanne

Mieke
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mieke » wo 20 sep 2006 10:18

Ehm, als het Den Haag wordt, is het voor mij een stuk eenvoudiger om te komen. :lol: Dus ik ben benieuwd. Eibergen is voor mij te ver. :(
Groetjes en kraalplezier van Mieke

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » wo 20 sep 2006 10:31

Klinkt goed, Mieke. Was jij al aangemeld, of ben je 'extra' ??
Groeten,
Corriejanne

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » wo 20 sep 2006 10:57

tja voor ons in den haag nog verder dan nieuwegein :?
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » wo 20 sep 2006 11:07

Dat begrijp ik, Hadewijch. Maar maak als je wilt nog geen andere afspraken voor de 21e, want misschien wordt het toch 'midden-Nederland'. Zodra ik met Eelke heb gesproken en (dus) meer weet, laat ik hier van me horen :wink:
Groeten,
Corriejanne

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 20 sep 2006 11:09

Maar hadewijch, je wilde toch eerst een workshop liever volgen? Misschien handig dat op tijd te laten weten, voor het geval midden Utrecht niet meer nodig is. ;)

Gesloten