met wie kan ik mee ??
hai hai
ik wil graag naar de meeting maar is er misschien iemand die vanuit richting amsterdam komt en mij kan meenemen ??
samen met de trein kan natuurlijk ook.
groetjes sharon
ik wil graag naar de meeting maar is er misschien iemand die vanuit richting amsterdam komt en mij kan meenemen ??
samen met de trein kan natuurlijk ook.
groetjes sharon
-
- Bead Monster
- Contacteer:
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
- flapflap
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Ja hoor
Ik vraag me gewoon af wat ik op zoiets te zoeken heb.
Aan de ene kant lijkt het me wel leuk om ervaringen uit te wisselen (ik ken verder ook niemand die iets met kralen doet).
Maar aan de andere kant vraag ik me af hoelang het duurt voordat je met complete vreemden bent uitgepraat, en als dat maar een uurtje leuk is is Nieuwegein toch wel een heel eind weg...
Verder niet lullig bedoel trouwens!
(Ik heb trouwens ook niet gestemd en meegepraat hierover juist omdat ik het niet zeker wist)

Aan de ene kant lijkt het me wel leuk om ervaringen uit te wisselen (ik ken verder ook niemand die iets met kralen doet).
Maar aan de andere kant vraag ik me af hoelang het duurt voordat je met complete vreemden bent uitgepraat, en als dat maar een uurtje leuk is is Nieuwegein toch wel een heel eind weg...
(Ik heb trouwens ook niet gestemd en meegepraat hierover juist omdat ik het niet zeker wist)
Laatst gewijzigd door flapflap op do 14 sep 2006 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
~Audrey~
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Voor mij is het natuurlijk heel dichtbij dus ik heb makkelijk praten, maar als ik naar vorige meetings kijk dan zijn er meer mensen met dat zelfde idee geweest, en die blijven uiteindelijk vaak heel lang "plakken". Ik ben zelf ook een keertje naar Heerhugowaard en Wezep geweest (beide niet naast de deur) voor bijeenkomsten van 2 andere fora, en ook daar ben ik zelf veel langer blijven plakken dan de bedoeling was, omdat het zo gezellig en leerzaam was. Als ik jou was zou ik het gewoon een keertje proberen.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- :)Linda:)
- Bead Interested
- Contacteer:
Ik twijfelde eerst ook. Dit wordt mijn eerste keer en ik woon ook niet naast de deur: Groningen. Daarbij is het in het weekend, wat betekent dat mijn OV niet geldig is. Toch wil ik het eens proberen en heb ik mij aangemeld. Des te meer omdat ik zoiets had van: als je het niet probeert weet je ook niet of het een volgende keer de moeite waard is. Dus ik zou zeggen: DOEN! Je bent niet de enige voor wie het nieuw isflapflap schreef:Ja hoor![]()