datum voor meeting najaar 2006 (onder voorbehoud)
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Naar aanleiding van dit topic, http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false; , ben ik benieuwd welke datum jullie het beste zou uitkomen, ALS we een najaarskralenmeeting organiseren.
Let op: als de meeting doorgaat dan is het ZONDER workshops maar waarschijnlijk wel met demonstraties. En natuurlijk is er meer dan voldoende gelegenheid om samen te knutselen en tips en ideeën uit te wisselen, en gewoon gezellig met elkaar te kletsen over alles wat met kralen en sieraden heeft te maken.
Dringend verzoek: stem a.u.b. alleen als je echt van plan bent om te komen. Zo komen we tot een eerlijke poll en is het voor Sandra en mij duidelijk of het de moeite is dat we een najaarsmeeting organiseren.
Let op: als de meeting doorgaat dan is het ZONDER workshops maar waarschijnlijk wel met demonstraties. En natuurlijk is er meer dan voldoende gelegenheid om samen te knutselen en tips en ideeën uit te wisselen, en gewoon gezellig met elkaar te kletsen over alles wat met kralen en sieraden heeft te maken.
Dringend verzoek: stem a.u.b. alleen als je echt van plan bent om te komen. Zo komen we tot een eerlijke poll en is het voor Sandra en mij duidelijk of het de moeite is dat we een najaarsmeeting organiseren.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- Bead Monster
- Contacteer:
-
- Bead Monster
- Contacteer:
- Bead Monster
- Contacteer:
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer: