aanmelding
Kan iemand mij zeggen of ik nou wel of niet geregistreerd ben voor de workshop van Ria (Swirlhanger) ????
Sandra ?
Ria ?
Sandra ?
Ria ?
Groetjes,
Suzanne

Suzanne

- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Daar moet Sandra antwoord op geven want zij beheert de database, maar zij is deze week veel weg dus niet zo makkelijk in de gelegenheid om je vraag te beantwoorden. Ik zal kijken of ik iets kan vinden. Geef jezelf anders voor de zekerheid nog een keer op, we kunnen je 2e aanmelding makkelijker verwijderen dan dat ik nu de informatie voor je kan opzoeken.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
ik heb je circa half uurtje geleden gemaild, het aanmelden was goed gegaan maar om de een of andere reden had je je mail niet gekregen. ik heb het mailtje nu handmatig doorgestuurd.
sorry, ik was hele weekend weg en had laptop niet bij me en kan mijn mail heel lastig checken via webmail, vandaar dat ik niet eerder kon reageren.
sorry, ik was hele weekend weg en had laptop niet bij me en kan mijn mail heel lastig checken via webmail, vandaar dat ik niet eerder kon reageren.