Kralenmeeting was leuk!!! :-D

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Karine
Bead Interested
Kralenmeeting was leuk!!! :-D

Bericht door Karine » za 08 mar 2003 16:48

Hoi hoi!!
Ik vond de kralenmeeting vandaag heel erg leuk en gezellig! Echt leuk om iedereen eens te zien en om te zien wat iedereen maakt!
Heb nu al zin in de volgende keer :D :wink:
xxx Karine xxx

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » za 08 mar 2003 18:21

Hallo allemaal,

Ik vond de meeting ook supertof! :D
Het was superleuk om jullie allemaal in het echt te ontmoeten. Ik kan nu bij jullie een gezicht plaatsen.

Ik heb veel mooie creaties gezien van iedereen en ik heb daardoor zelf ook weer een hoop inspiratie op gedaan. Ik ga vananvond weer lekker aan de gang met m'n kralen.

Sandra en Esther (en moeder van Esther),

Ik wil jullie bedanken voor deze gezellige middag. Het was allemaal heel goed geregeld en ik kom zeker vaker naar een meeting. Applausje waard. :wink:

En de rest van de kralenliefhebbers,

Bedankt voor de gezelligheid, ik zie jullie hopelijk weer op een volgende meeting!! :D

Veel liefs,
Marlies

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » za 08 mar 2003 18:44

Hi Everybody.
het was heel erg geslaagd!!!!! Moeten we zeker vaker doen. Ik heb weer heel veel leuke ideeen voor nieuwe creaties. Jullie gaan dus zeker nog van me horen!!!! Neem nog even een kijkje op http://groups.msn.com/Kralenmeeting voor foto`s van de meeting.

Sandra & Esther, jullie hebben een topjob afgeleverd. Van mij krijgen jullie een welverdiende pluim.
dikke knuffel Marieke

Carola
Bead Believer

Nog Verslaafder

Bericht door Carola » za 08 mar 2003 19:06

Hoi allemaal,

Ik sluit me aan bij iedereen. Ik heb een ontzettend leuke middag gehad. :D Ik heb erg veel inspiratie gekregen om zelf meer te proberen. Ik ben nu nog verslaafder geworden. :wink:

Ook vind ik een niewe meting weer helemaal perfect. Ik zal zeker van de partij zijn.

Sandra en Esther, ontzettend bedankt voor een geweldige middag/ochtend. :mrgreen: :D :mrgreen:

Veel liefs, Carola

Karine
Bead Interested

Bericht door Karine » za 08 mar 2003 19:11

Ja inderdaad: bedankt Esther en Sandra!! :D

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 08 mar 2003 19:45

:oops: :oops: graag gedaan hoor!
ja ik vond het ook erg goed geslaagd, ben vooral blij dat silvie er ook was: nog iemand die van alle lastige amerikaanse patronen houdt. ;) en zelfs 2 belgen, wat wil je nog meer!! er zou trouwens bijna iemand bij zijn die in frankrijk woont, namelijk een nederlandse die op vakantie zou zijn in nederland.

en zomaar kortingsbonnen van http://www.kralenshop.nl" onclick="window.open(this.href);return false; vond ik ook wel een ERG leuke verassing. :) esther gaat trouwens de enquetes overtikken en naar mij mailen, ik zal er dan grafiekje van maken voor op internet. ben benieuwd wanneer de volgende keer is. :wink:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 08 mar 2003 20:37

voor degenen die er niet waren, misschien is onderstaande leuk om te lezen. ga het keer, samen met foto's, toevoegen onder 'belevenissen van kralen.com', onder mijn inleidingpagina, moet ook nog spelling enzo nakijken, maar bij deze alvast wat tekst. :wink:
Zaterdag 8 maart begon de eerste kralenmeeting. Om 9.55 kwamen de eerste mensen al binnen en vlak daarna vele anderen. Dat hadden we niet verwacht zo vroeg. Iedereen ging meteen lekker aan tafel zitten om te knutselen. Of beter gezegd: te proberen te knutselen. Er werd meer gekletst!

Ook was er een leuke verassing. Er kwam een werknemer van Pro Art langs met kortingsbonnen. Via de kortingsbon krijg je 15% korting als je wat besteld bij Kralenshop.nl of wat koopt bij Pro Art in Nijmegen. Leuke verassing dus!

Er waren allerlei technieken waar mensen mee bezig waren. Susan was bijvoorbeeld bezig met kralen polijsten. Een aantal waren bezig met kettelen en velen waren aan het kletsen. Zo was het leuk om elkaars sieraden te bekijken, op zo 'n manier breng je elkaar op leuke ideeen. Ook was Sylvie er, die vele speciale technieken gebruikt. Zij had vele tips die ze aan ons gaf. Ook Yvonne had speciale handgemaakte tasjes en sieraden bij haar die je niet vaak in Nederland ziet maar wel heel populair is in Engeland en Amerika. Verder hadden meerderen, waaronder Hennie en Marieke, een map vol met uitgeprinte internet-pagina's bij zich. Erg leuk om doorheen te bladeren en iedereen was druk bezig om de internet-adressen op te schrijven. Ook had .. mooie gehaakte kettingen bij zich, wat ons weer op leuke ideeen bracht. Verder was Karine er ook, die behalve rondkijken ook lekker aan het weven was. Ik vond het ook erg leuk om haar geweefde armbanden eens in het echt te zien.

Marlies heeft laten zien hoe je een jasseron armband kunt maken. Ikzelf heb laten zien wat netting, dutch spiral en peyote stitch is en hoe dat in zijn werk gaat. Ook heb ik laten zien hoe je mooie hangers kunt maken via wire.

Halverwege hebben we ook allemaal even tv gekeken. Susan is namelijk een keer op tv geweest. Zij was uitgenodigd om op tv te laten zien hoe je op een eenvoudige manier sieraden kunt maken. Ik had het op video opgenomen en dankzij de tv + videospeler van Esther was het ook mogelijk om het programma met zijn allen te bekijken.

Aan Esther heb ik 2 boeken cadeau gegeven, omdat ik blij ben dat zij het meeste heeft geregeld. De 2 boeken zijn een combinatie van kaarten en kralen. Omdat Esther behalve sieraden ook kaarten maakt, dacht ik dat dit wel een leuke cadeau zou zijn. Gelukkig is zij er ook blij mee!

Om een uur of 2 gingen de eersten al weg: snel naar de kralenwinkel! Kortom: tijd vloog voorbij. Ikzelf kon helaas niet iedereen zijn sieraden zien en ook niet bij alle technieken meekijken. Zelf knutselen kwam er al helemaal niet van, behalve dan snel iets rijgen om te laten zien hoe het werkt. Rond 15.00 gingen de meesten weg, omdat velen wel een eind moeten reizen. Gelukkig ging de laatste om 16.30 weg, dus hebben we de hele dag lol gehad! Esther en haar moeder hadden alles weer snel netjes opgeruimd en schoongemaakt. Alles is dus netjes achtergelaten, waardoor ik vrijwel zeker weet dat we de volgende keer weer welkom zijn in het bejaardentehuis. En onze doel is bereikt: elkaar ontmoeten, tips uitwisselen en gezellig samen kletsen.

caro
Bead Discoverer

thuisgeraakt

Bericht door caro » za 08 mar 2003 20:41

Hallo hallo, wij (Nicole en ik)zijn goed thuisgeraakt, zonder verkeerd te rijden, terug rijden is makkelijker dan heen! Iedereen nu keienthousiast en zit al terug te kralen en op het forum!!!!Ik ben ook enthousiast. Kga meteen nog wat bestellen bij kralenplaneet en die site van kralenshop nog eens bekijken!We moeten die 15% korting goed besteden!!!

By the way, ik vond het een erg leuke en supergezellige Nederlandse dag!Wij hebben ons goed geamuseerd en wel wat idee?n opgedaan. Ik heb nu ook bij iedereen een gezicht kunnen plakken. Iedereen was anders in hetecht dan dat ik me had voorgesteld, maar allemaal leuke meiden!

Ik schrok ook dat er veel waren die helemaal nooit op het forum zitten. Zouden die het ook geweten hebben van de meeting via kralen.com ?

Enne ps: volgende keer meeting in Belgi? hihhi ???? :lol: :lol: :lol:

Liefs
Caro

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » za 08 mar 2003 20:45

Belgie here we come!!!!!! :D :D :D :D & als dat niet gaat, dan kunnen we het altijd nog ergens anders doen
knuffel Marieke

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 08 mar 2003 20:55

nou ja wie weet kunnen we er wat leuks van maken...bv ff snel kralenwinkel zien en dan knutselen? zal wel kleine groep zijn maar het lijkt me erg leuk!

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » za 08 mar 2003 21:03

hallo allemaal, ik vond het vanmiddag heel gezellig.Jullie hebben het prima georganiseerd en ook nog een bedankje aan Willy ( moeder van Esther, of heb ik het verkeerd) voor de gezellige "bediening".
Het was wel een eindje reizen voor mij, maar dat ben ik wel gewend, als je helemaal in het zuiden woont.In Eindhoven toch nog ongeveer 20 minuten vertraging gehad maar om 19.00 uur zat ik achter mijn glaasje wijn.In de trein nog leuke mensen ontmoet.Ze zagen dat ik het kralentijdschrift van caro had en vroegen of ik soms naar de textielbeurs was geweest, 1 van hen was daar geweest,schijnt ook leuk te zijn, ze maakt sieraden van wol en vilt.Maar ja van het een kwam het ander, ik heb over de kralenmeeting verteld en ze wilden graag mijn kettingen zien en vervolgens ook kopen.Maar dat heb ik niet gedaan want van alles wat ik bedenk houd ik een voorbeeld.een keer heb ik iets verkocht waar ik geen voorbeeld van had, later wilde ik het weer maken maar ik wist niet meer hoe ik het had bedacht.
Dus we hebben adressen uitgewisseld en misschien hoor ik nog wat.Het was in iedergeval heel leuk.
Maar nu ga ik Midsomer
murders kijken,spannend veel lijken :wink: .Engels dus meestal leuk.
Kijkt iemand ook wel eens naar cold feet op zondag ,ook leuk.
Groetjes Hennie
Laatst gewijzigd door hennie op za 08 mar 2003 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 08 mar 2003 22:26

ik ga zometeen lekker naar bed, echt moe na zo 'n drukke dag! :wink:

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » za 08 mar 2003 22:52

He, Sandra ik dacht dat je al naar bed was, toch nog even afkicken?

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 08 mar 2003 23:04

hahahahahahahaaha ben nog steeds bezig achter mijn pc ja...mailtjes aan het beantwoorden zodat mijn inbox weer eens beetje leeg wordt...soms word je er wel moe van hoor, al die mailtjes beantwoorden. niet dat het allemaal domme vragen zijn ofzo...maar het kost wel weer tijd. :wink: moet nu maar wel zo naar bed ja...en heb jij je film al uitgekeken ofzo? :wink:

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » za 08 mar 2003 23:12

Ja dat heb ik al gedaan.Was weer even spannend.Normaal zit ik niet zoveel op een dag dus voor mij was het niet eens zo vermoeiend.Ik ben gewoon moe van het zitten :wink: En nu zit ik dus al weer.
maar nog eens, ik vond het vandaag heel leuk.Alleen ben ik zo slecht in het onthouden van namen.

Gesloten