workshops

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.

Is een meeting zonder workshops ook de moeite waard?

Ja, ik kom dan ook.
25
54%
Misschien, ik twijfel of het dan de moeite waard is.
8
17%
Nee, ik vind het dan niet het reizen waard.
10
22%
Overig (ik post mijn reactie)
3
7%
 
Totaal aantal stemmen: 46

nightwish
Bead Believer
Berichten:278
Lid geworden op:za 30 okt 2004 14:10
Locatie:Berchem, België

Bericht door nightwish » zo 06 nov 2005 23:06

Hey,

Voor mij hoeven de workshops niet direct, ik begrijp ook wel dat dat waarschijnlijk veel tijd kost.
Maar ik heb een beetje hetzelfde als char aangeeft.
Ik ben dan wel niet verlegen, maar ik kan heel slecht tegen grote groepen. Het kost mij gewoonweg hopen energie als er andere mensen in de buurt zijn. De workshops zijn daarom een welkome afleiding omdat ik mij dan daarop kan concentreren en de rest een beetje op de achtergrond brengen. Zo kan ik bij wijze van spreken mijn batterijen terug een beetje opladen. Anders hou ik het maar een tweetal uurtjes vol, weet ik uit ervaring.
De vorige keer was ik bijvoorbeeld na een halfuurtje al doodop, deze keer ging gelukkig wel beter, maar heb toch nog bijna een dag nodig gehad om terug een beetje op peil te komen. Maar als ik zo'n dag niet de nodige "rustmomenten" heb, heb ik nadien eerder een week nodig om terug op peil te komen.
Ik hoop dat het zo wat duidelijk is.
Op zich wil ik dus best wel komen ook als er geen workshops gegeven worden, maar ik weet niet of ik het dan wel aankan.
Maar ik zou het echt wel begrijpen als er geen workshops gegeven worden, dan kom ik eventueel die keer gewoon eens niet.

Groetjes,
nightwish

Gebruikersavatar
Elsje
Bead Brilliant
Berichten:2822
Lid geworden op:zo 13 mar 2005 13:22
Locatie:Nieuwegein

Bericht door Elsje » zo 06 nov 2005 23:21

Eigenlijk hadden we gisteren al een beetje een workshop in de gezamenlijke ruimte omdat uedereen graag zijn ervaring deelt en wil vertellen en uitleggen, ik vond het ongedwongene juist heerlijk. Ik heb bij de 1 de kunst afgekeken(jammer genoeg ben ik het weer vergeten CJ :lol: )en bij de ander werk van vroeger bewonderd en werk wat nog stapel stond(bv bij Vinnie ) en het kletsen over de technieken en waar je info kunt halen heeft me echt enorm geinspireerd en dat is heerlijk.

Ik was er alleen en er waren best wel meer mensen die alleen waren gekomen maar dat was absoluut niet vervelend want zoals Frieda al zei werd je gewoon opgenomen in de groep of in ieder geval niet buitengesloten, absoluut niet.
Ik ben ook nog HSP en ik kan je vertellen dat de energie en sfeer prima waren.
Ik voelde bij meer mensen dat ze het best spannend vonden hoe de ander op je reageert ...

Wat ik wel heel vreemd vond was dat er mensen waren die kralen.com niet kenden!! Ik was er vanuit gegaan dat het alleen voor forummers is...
Dat vind ik eigenlijk het meest logische ook..

Dus iedereen die het eng vind ofzo..gewoon komen je zult zien dat het heel erg meevalt!
Groetjes Els,

Gebruikersavatar
isa
Bead Interested
Berichten:179
Lid geworden op:za 04 jun 2005 16:00
Locatie:noord-brabant

Bericht door isa » zo 06 nov 2005 23:56

Char,

ik wil volgende keer erg graag naar de meeting!!!

Ik kom ook uit Tilburg dus wie weet kunnen we dan samen gaan?? :)
Groetjes van Isa

Hilde
Bead Intelligent
Berichten:1255
Lid geworden op:di 20 sep 2005 16:59
Locatie:Nijmegen

Bericht door Hilde » ma 07 nov 2005 07:38

Ik heb me niet opgegeven voor deze meeting omdat ik gisteren (zondag 6-11) iets op het programma had staan dat veel energie kost. Maar als het even kan ben ik bij de eerstvolgende meeting. Met of zonder workshops.

Ik heb voor het maken van mijn sieraden tot nu toe geen enkele workshop gevolgd. Ben gewoon zelf aan het "klooien" gegaan met tips die ik hier en daar op internet heb opgepikt.
Het lijkt mij heel leerzaam om een workshop te volgen. Maar als de eerstvolgende meeting zonder workshops is dan houdt mij dat niet tegen om te komen.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » ma 07 nov 2005 09:25

Voor mij hoeven de workshops ook niet per se. Tenslotte ben ik nu zaterdag ook gekomen, zonder dat ik ingeschreven heb voor een workshop. (Wat ik wel een beetje jammer vond is dat de workshops héél snel volzaten, als bij wijze van spreken de het aanmelden ervoor 's morgens op het forum worden gezet, en je kijkt 's avonds maar pas opt forum, tja dan is er al geen plaats meer.... niet dat dit een ramp is, maar het is toch een beetje : wie eerst komt, eerst maalt (zo zegt men het toch he??))
Versta me nou ni verkeerd :wink: , ik vond het toppie georganiseerd en ik vond het echt de moeite om 1.30u te reizen. Daarom stemde ik ook in deze poll het eerste antwoord...
:wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 07 nov 2005 09:31

klopt, het ging razendsnel. ;) ga volgende keer doen dat er voor maar 1 workshop aangemeld kan worden, op zo 'n manier is er voor iedereen wat meer plaats.

Gebruikersavatar
char
Bead Designer
Berichten:772
Lid geworden op:za 13 dec 2003 20:46
Locatie:Tilburg
Contacteer:

Bericht door char » ma 07 nov 2005 12:46

isa schreef:Char,

ik wil volgende keer erg graag naar de meeting!!!

Ik kom ook uit Tilburg dus wie weet kunnen we dan samen gaan?? :)
Heey :D ja leuk.
Wist niet dat je uit Tilburg kwam.
Dan gaan we lekker samen. :D
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

Gebruikersavatar
Victoria
Bead Professional
Berichten:1695
Lid geworden op:di 23 sep 2003 14:32
Locatie:Den Bosch
Contacteer:

Bericht door Victoria » ma 07 nov 2005 13:58

een meeting zonder workshops is ook leuk, want je kunt dan echt met iedereen ff kletsen, misschien samen freubelen ....

Maar als er straks weer meetings zijn met workshops, zou ik de workshop vooraf laten betalen, mensen die niet op komen dagen is natuurlijk niet netjes, maar voorkom je zo wel :wink:
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

Gebruikersavatar
pluisje
Bead Professional
Berichten:1527
Lid geworden op:za 08 mar 2003 18:41
Locatie:Zaandam en soms Brabant
Contacteer:

Bericht door pluisje » ma 07 nov 2005 14:02

Victoria schreef:Maar als er straks weer meetings zijn met workshops, zou ik de workshop vooraf laten betalen, mensen die niet op komen dagen is natuurlijk niet netjes, maar voorkom je zo wel :wink:
Vind ik ook 'n goed plan! :thumb:
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
sanny
Bead Professional
Berichten:1667
Lid geworden op:di 17 mei 2005 21:07
Contacteer:

Bericht door sanny » ma 07 nov 2005 14:02

Misschien kun je ook eens kijken wie er een workshop gedaan heeft en wie op de reserve lijst stond. Dan laat je de reservelijst voorgaan als mensen zich aanmelden voor een workshop. Zo komt iedereen een keer aan de beurt. Ik begrijp dat het heel gezellig was ook zonder workshop, dusssss. En vooruit betalen :doh: dan hoef jij niet zo te balen als er een stel niet op komt dagen. (want dan komen ze wel).
groetjes Sannie.

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » ma 07 nov 2005 14:35

dat is ook een goed idee ik heb gisteren ria en annemieke gedaan dus dat weten jullie alvast dat ik de volgende meeting geen workshops bij hun zal doen zo hebben de anderen ook een kans.
liefs frietje :wink:
kralengek

Gebruikersavatar
pluisje
Bead Professional
Berichten:1527
Lid geworden op:za 08 mar 2003 18:41
Locatie:Zaandam en soms Brabant
Contacteer:

Bericht door pluisje » ma 07 nov 2005 14:37

Maar ik wil zo graag de workshop bij Hennie weer doen want ze had zo'n gave ketting bij die ze misschien de volgende keer wil doen! :bid:

Nou achja ik wacht wel af, het is nog niet zover (helaas, hihi)
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Jolanda van soest
Bead Professional
Berichten:1581
Lid geworden op:di 13 jan 2004 14:51
Locatie:Rhenen
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » vr 18 nov 2005 14:08

ik lees het nu pas dus nog ff een late reactie van mij :oops: :oops:

De locatie vond ik super ( zowel het gebouw zelf als de centrale ligging in het land).
Ook zonder workshops kom ik wel maar ik vind het wel leuk om er aan mee te doen. Aan max 1 workshop meedoen vind ik ook een prima optie net als van te voren betalen!
Groetjes van jolanda

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » vr 18 nov 2005 14:24

Had dit ook niet eerder gezien en wil nog even reageren nav het berichtje van char.... reden voor mij om niet te komen is niet : workshop niet of wel en ook niet het alleen naar binnen stappen, maar wel het alleen reizen en voor de meeting hiervoor is het me niet gelukt iemand te vinden om samen te reizen en nu heb ik het niet meer geprobeerd....

met de bus gaat wel, maar (vraag me niet waarom..) maar heb het echt niet op treinen in mijn eentje..... :?
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 18 nov 2005 16:16

Kan je niet carpoolen dan? Bijvoorbeeld ergens met de bus naar toe en verder carpoolen bedoel ik?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gesloten