ik wil niet voortaan nooit meer meetings zonder workshops doen, dat bedoel ik niet. het is alleen er komt veel geregel bij, mensen die aanmelden en vervolgens nog 'n vriendin toe willen voegen, mensen die tijdens de meeting niet op komen dagen waardoor ik mensen van de reservelijst moet gaan zoeken. vaak zijn er uiteindelijk zelfs plaatsen over, waardoor de workshopgevers met spullen blijft zitten, zonde van hun tijd. ik wil daarom kijken hoe we het de volgende keer beter kunnen doen, bv dat de workshop vantevoren betaald moet worden, hierdoor zorgt vast iedereen dat ze wel op komen dagen. ik denk er ook aan dat iedereen maar voor 1 workshop kan aanmelden, en vervolgens nog bij andere workshops op reservelijst kunnen komen. op zo 'n manier heeft iedereen wel kans op 1 workshop, en kan dankzij de reservelijst toch hopelijk alle workshops opgevuld worden. maar ik kan niet DE oplossing bedenken binnen paar maanden, loop al achter met boekhouding enzo en kom dus tijd tekort om binnen paar maanden een leukere meeting te regelen...
iig, ben dus benieuwd of jullie keer meeting zonder workshops ook de moeite waard vinden.
als je zelf nog enige ideeen of tips heb, post het alsjeblieft. alle tips zijn welkom.