locatie meeting
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
De meeting van gisteren vond plaats op een nieuwe locatie. Omdat deze locatie véél duurder is dan de locatie van de vorige meetings hebben we de entreeprijs met een euro moeten verhogen. Waarschijnlijk zijn we volgende keer genoodzaakt om de prijs met nog een euro of zelfs met 2,50 te verhogen, zodat we een 2e workshopruimte kunnen huren. Ik zou daarom graag jullie eerlijke mening willen, zodat ik weet wat jullie wensen zijn m.b.t. de locatie, en of jullie liever een eenvoudige locatie zonder afgesloten workshopruimte hebben en zonder gratis catering (we gaan dan terug naar De Brink, er is dan een verplichte afname van catering bij de verhuurder van de ruimte), of dat jullie deze locatie beter vonden. Als jullie voor de locatie van gisteren kiezen, dan graag jullie mening over 1 workshopruimte of 2 ruimtes (in dat geval moet de entreeprijs met ongeveer 2,50 euro p.p. omhoog).
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- Bead Monster
- Contacteer:
- joyas
- Bead Professional
- Contacteer:
Ik ben voorgaande keren niet geweest, maar vond het wel fijn dat we een aparte ruimte hadden voor de workshops. Ik stoorde me niet aan de andere groep, dus naar mijn gevoel moet dat kunnen.
in 1 ruimte met de dames die gewoon zitten te knutselen en te kletsen zou ik het wel te afleidend vinden. Mensen die op je vingers kijken enzo, kan ik niet goed tegen hihihi
in 1 ruimte met de dames die gewoon zitten te knutselen en te kletsen zou ik het wel te afleidend vinden. Mensen die op je vingers kijken enzo, kan ik niet goed tegen hihihi
eyes are the windows of your soul
ik stem voor de kerk, met 1 workshopruimte, want:
- het is jammer dat bij de brink de deur op slot moet blijven, dat mensen dan steeds moeten bellen om binnen te kunnen komen.
- dagmar had goede idee voor de drukte van de workshop, namelijk 2 workshops tegelijk, maar dat de 2de een kwartier later begint dan de 1ste. als alles eenmaal is uitgelegd is het vaak muisstil zeg maar...dat maakt het dan makkelijker voor de workshopgevers.
- ik denk dat we minder geinteresseerden kunnen verwachten als de entree nog hoger is, hoewel er tegelijk ook bezoekers zijn die puur alleen voor workshop komen, die het blijkbaar niet te duur vinden om alleen daarvoor te komen.
- het is jammer dat bij de brink de deur op slot moet blijven, dat mensen dan steeds moeten bellen om binnen te kunnen komen.
- dagmar had goede idee voor de drukte van de workshop, namelijk 2 workshops tegelijk, maar dat de 2de een kwartier later begint dan de 1ste. als alles eenmaal is uitgelegd is het vaak muisstil zeg maar...dat maakt het dan makkelijker voor de workshopgevers.
- ik denk dat we minder geinteresseerden kunnen verwachten als de entree nog hoger is, hoewel er tegelijk ook bezoekers zijn die puur alleen voor workshop komen, die het blijkbaar niet te duur vinden om alleen daarvoor te komen.
ik heb de stemming van de brink iets gewijzigd, daar is het nl al met 1 aparte kamer voor workshops.
hennie, jij hebt ook wel gelijk, 1 persoon vond dat de workshop van karen te kort was, en je hoort altijd wel weleens dat het iets te kort is.
en aangezien we vrijwel altijd 2 workshops per workshopgever net wel / net niet aan het eind volkrijgt, moet 1x ook wel kunnen...en dan idd wel langer.
misschien dan ook meer mensen tegelijk? maar ja daar is de ruimte van die kerk weer te klein voor...
hennie, jij hebt ook wel gelijk, 1 persoon vond dat de workshop van karen te kort was, en je hoort altijd wel weleens dat het iets te kort is.
en aangezien we vrijwel altijd 2 workshops per workshopgever net wel / net niet aan het eind volkrijgt, moet 1x ook wel kunnen...en dan idd wel langer.
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
hmm heb ik helemaal niet gemerkthennie schreef: en daardoor had je met uitleggen toch wel hinder van elkaar.
maar het was iets te krap inderdaad! Hennie die is zo luidruchtig dat ik niet een normaal aan mijn uitleg kon beginnen
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
Helemaal mee eens, en vooral ook met het idee van Dagmar.sandra schreef:ik stem voor de kerk, met 1 workshopruimte, want:
Groeten,
Corriejanne
ooooooooooooooooooooooooooo
Gezondheid is de schoonste parel.
Corriejanne
Gezondheid is de schoonste parel.
Ik vond de ruimte van gisteren helemaal geweldig! Alleen de workshops hadden wel ieder in een eigen ruimte gemogen, dat concentreert net even iets makkelijker.
Ik vond de kerk juist leuker dan de brink..veeeel gezelliger! En de catering was geweldig!
Bovendien is de opbrengst voor de kerk en die doen er als het goed is iets goeds mee..de brink is van de gemeente en die smijt het geld over de balk
Ik vond de kerk juist leuker dan de brink..veeeel gezelliger! En de catering was geweldig!
Bovendien is de opbrengst voor de kerk en die doen er als het goed is iets goeds mee..de brink is van de gemeente en die smijt het geld over de balk
Groetjes Els,
Ja dat vond ik nou ook! Alleen andersom natuurlijkRia schreef:hmm heb ik helemaal niet gemerkthennie schreef: en daardoor had je met uitleggen toch wel hinder van elkaar.hahahahaha
maar het was iets te krap inderdaad! Hennie die is zo luidruchtig dat ik niet een normaal aan mijn uitleg kon beginnenhahahaha
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
ik ben niet op de andere locatie geweest dus is het moeilijk oordelen .
maar ik vind 1 uur workshop er snel voorbij gaan maar aan de andere kant als het anderhalf uur word met maar 8 mensen en maar 1 workshop staan er een hoop mensen in de kou en dat vind ik erg sneu voor die anderen dus ik kies dan maar liever voor 1 uur .
mocht het 2,50 duurder worden is dat voor mij geen probleem want ik wil de volgende voor geen goud missen als peeke me wil meenemen.
liefs frietje
maar ik vind 1 uur workshop er snel voorbij gaan maar aan de andere kant als het anderhalf uur word met maar 8 mensen en maar 1 workshop staan er een hoop mensen in de kou en dat vind ik erg sneu voor die anderen dus ik kies dan maar liever voor 1 uur .
mocht het 2,50 duurder worden is dat voor mij geen probleem want ik wil de volgende voor geen goud missen als peeke me wil meenemen.
liefs frietje
kralengek
- Bead Monster
- Contacteer:
De Brink is een buurthuis dat bij een school hoort..... Maar persoonlijk kies ik ook voor De Bron. Alleen al omdat alles dan gelijkvloers is. Het enige "nadeel" vind ik dat de workshopruimte apart is waardoor het tijdens een workshop lijkt alsof er heel weinig mensen zijn, maar voor de workshoppers lijkt het me juist prettig dat er niemand over je schouder staat mee te gluren (behalve ikke, die constant foto's loopt te makenElsje schreef:Ik vond de ruimte van gisteren helemaal geweldig! Alleen de workshops hadden wel ieder in een eigen ruimte gemogen, dat concentreert net even iets makkelijker.
Ik vond de kerk juist leuker dan de brink..veeeel gezelliger! En de catering was geweldig!![]()
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.