locatie meeting

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.

Welke locatie willen jullie voor de volgende meeting?

Peiling eindigde op di 06 dec 2005 13:11

De locatie van de vorige meetings (De Brink), zonder gratis catering maar met verplichte afname van catering bij de verhuurder, met 1 aparte kamer voor workshops
4
11%
De locatie van gisteren (De Bron), met catering en 1 workshopruimte (entreeprijs gaat waarschijnlijk 1 euro omhoog)
16
46%
De locatie van gisteren (De Bron), met catering en 2 workshopruimtes (de entreeprijs gaat waarschijnlijk 2,50 omhoog)
15
43%

Totaal aantal stemmen: 35

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:
locatie meeting

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 06 nov 2005 13:11

De meeting van gisteren vond plaats op een nieuwe locatie. Omdat deze locatie véél duurder is dan de locatie van de vorige meetings hebben we de entreeprijs met een euro moeten verhogen. Waarschijnlijk zijn we volgende keer genoodzaakt om de prijs met nog een euro of zelfs met 2,50 te verhogen, zodat we een 2e workshopruimte kunnen huren. Ik zou daarom graag jullie eerlijke mening willen, zodat ik weet wat jullie wensen zijn m.b.t. de locatie, en of jullie liever een eenvoudige locatie zonder afgesloten workshopruimte hebben en zonder gratis catering (we gaan dan terug naar De Brink, er is dan een verplichte afname van catering bij de verhuurder van de ruimte), of dat jullie deze locatie beter vonden. Als jullie voor de locatie van gisteren kiezen, dan graag jullie mening over 1 workshopruimte of 2 ruimtes (in dat geval moet de entreeprijs met ongeveer 2,50 euro p.p. omhoog).
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 06 nov 2005 13:41

Meiden, fijn dat jullie stemmen, maar reacties mogen ook hoor!
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

joyas
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door joyas » zo 06 nov 2005 13:59

Ik ben voorgaande keren niet geweest, maar vond het wel fijn dat we een aparte ruimte hadden voor de workshops. Ik stoorde me niet aan de andere groep, dus naar mijn gevoel moet dat kunnen.
in 1 ruimte met de dames die gewoon zitten te knutselen en te kletsen zou ik het wel te afleidend vinden. Mensen die op je vingers kijken enzo, kan ik niet goed tegen hihihi :oops:
eyes are the windows of your soul

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 06 nov 2005 14:01

ik stem voor de kerk, met 1 workshopruimte, want:
- het is jammer dat bij de brink de deur op slot moet blijven, dat mensen dan steeds moeten bellen om binnen te kunnen komen.
- dagmar had goede idee voor de drukte van de workshop, namelijk 2 workshops tegelijk, maar dat de 2de een kwartier later begint dan de 1ste. als alles eenmaal is uitgelegd is het vaak muisstil zeg maar...dat maakt het dan makkelijker voor de workshopgevers.
- ik denk dat we minder geinteresseerden kunnen verwachten als de entree nog hoger is, hoewel er tegelijk ook bezoekers zijn die puur alleen voor workshop komen, die het blijkbaar niet te duur vinden om alleen daarvoor te komen.

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » zo 06 nov 2005 14:27

Als er de volgende keer weer workshops zijn dan zou ik b.v. maar 1x een workshop willen geven maar dan b.v. 1,5 uur. Want voor een rijgpatroon is een uur soms toch wat kort vind ik. Ik zou dan b.v. een kwartier of een half uur later kunnen beginnen dan de eerste workshop. Het is maar een idee?

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 06 nov 2005 14:33

ik heb de stemming van de brink iets gewijzigd, daar is het nl al met 1 aparte kamer voor workshops.
hennie, jij hebt ook wel gelijk, 1 persoon vond dat de workshop van karen te kort was, en je hoort altijd wel weleens dat het iets te kort is.
en aangezien we vrijwel altijd 2 workshops per workshopgever net wel / net niet aan het eind volkrijgt, moet 1x ook wel kunnen...en dan idd wel langer. :) misschien dan ook meer mensen tegelijk? maar ja daar is de ruimte van die kerk weer te klein voor...

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » zo 06 nov 2005 14:36

Nou 8 personen is voor mij de limiet. Want ik vind het best intensief en zo kan iedereen nog aandacht krijgen en vind ik het ook nog leuk. De ruimte voor de workshops vond ik aan de krappe kant en daardoor had je met uitleggen toch wel hinder van elkaar.

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » zo 06 nov 2005 14:55

hennie schreef: en daardoor had je met uitleggen toch wel hinder van elkaar.
hmm heb ik helemaal niet gemerkt ;) hahahahaha
maar het was iets te krap inderdaad! Hennie die is zo luidruchtig dat ik niet een normaal aan mijn uitleg kon beginnen ;) hahahaha
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Lavilia
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door Lavilia » zo 06 nov 2005 15:25

Ik ben op de vorige meeting niet geweest, maar vond dit prima gaan. Vond de entree voor de meeting ook niet duur ofzo, zelfs niet als het nog 2,50 omhoog zou gaan. Nou heb ik verder geen reiskosten natuurlijk.
groetjes ikke
Afbeelding

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » zo 06 nov 2005 15:25

sandra schreef:ik stem voor de kerk, met 1 workshopruimte, want:
- het is jammer dat bij de brink de deur op slot moet blijven, dat mensen dan steeds moeten bellen om binnen te kunnen komen.
- dagmar had goede idee voor de drukte van de workshop, namelijk 2 workshops tegelijk, maar dat de 2de een kwartier later begint dan de 1ste. als alles eenmaal is uitgelegd is het vaak muisstil zeg maar...dat maakt het dan makkelijker voor de workshopgevers.
- ik denk dat we minder geinteresseerden kunnen verwachten als de entree nog hoger is, hoewel er tegelijk ook bezoekers zijn die puur alleen voor workshop komen, die het blijkbaar niet te duur vinden om alleen daarvoor te komen.
Helemaal mee eens, en vooral ook met het idee van Dagmar.
Groeten,
Corriejanne

ooooooooooooooooooooooooooo

Gezondheid is de schoonste parel.

ooooooooooooooooooooooooooo

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » zo 06 nov 2005 17:22

Ik vond de ruimte van gisteren helemaal geweldig! Alleen de workshops hadden wel ieder in een eigen ruimte gemogen, dat concentreert net even iets makkelijker.
Ik vond de kerk juist leuker dan de brink..veeeel gezelliger! En de catering was geweldig! :lol:
Bovendien is de opbrengst voor de kerk en die doen er als het goed is iets goeds mee..de brink is van de gemeente en die smijt het geld over de balk :)
Groetjes Els,

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » zo 06 nov 2005 17:26

Ria schreef:
hennie schreef: en daardoor had je met uitleggen toch wel hinder van elkaar.
hmm heb ik helemaal niet gemerkt ;) hahahahaha
maar het was iets te krap inderdaad! Hennie die is zo luidruchtig dat ik niet een normaal aan mijn uitleg kon beginnen ;) hahahaha
Ja dat vond ik nou ook! Alleen andersom natuurlijk :lol:

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » zo 06 nov 2005 17:29

ik ben niet op de andere locatie geweest dus is het moeilijk oordelen .
maar ik vind 1 uur workshop er snel voorbij gaan maar aan de andere kant als het anderhalf uur word met maar 8 mensen en maar 1 workshop staan er een hoop mensen in de kou en dat vind ik erg sneu voor die anderen dus ik kies dan maar liever voor 1 uur .
mocht het 2,50 duurder worden is dat voor mij geen probleem want ik wil de volgende voor geen goud missen als peeke me wil meenemen.
liefs frietje :wink:
kralengek

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 06 nov 2005 17:35

Elsje schreef:Ik vond de ruimte van gisteren helemaal geweldig! Alleen de workshops hadden wel ieder in een eigen ruimte gemogen, dat concentreert net even iets makkelijker.
Ik vond de kerk juist leuker dan de brink..veeeel gezelliger! En de catering was geweldig! :lol:
Bovendien is de opbrengst voor de kerk en die doen er als het goed is iets goeds mee..de brink is van de gemeente en die smijt het geld over de balk :)
De Brink is een buurthuis dat bij een school hoort..... Maar persoonlijk kies ik ook voor De Bron. Alleen al omdat alles dan gelijkvloers is. Het enige "nadeel" vind ik dat de workshopruimte apart is waardoor het tijdens een workshop lijkt alsof er heel weinig mensen zijn, maar voor de workshoppers lijkt het me juist prettig dat er niemand over je schouder staat mee te gluren (behalve ikke, die constant foto's loopt te maken :wink: .) Mijn eigen voorkeur gaat daarom, ondanks het grote prijsverschil, naar De Bron.

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » zo 06 nov 2005 19:48

Ik vond de nieuwe lokatie heel fijn. Ik vind het niet erg om er een beetje meer voor te betalen.

Gesloten