link naar locatie Kralenmeeting 5 november 2005

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gesloten
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:
link naar locatie Kralenmeeting 5 november 2005

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 19 okt 2005 12:57

http://www.maporama.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je bij adres Buizerdlaan 1 intypt en bij plaats Nieuwegein, dan krijg je op het kaartje te zien waar je moet zijn. Dit kaartje benadert heel erg goed de werkelijkheid, je kunt het bijna niet missen. Je kunt via deze site ook een routebeschrijving uitprinten, zelfs vanuit België. (Even goed op de site zoeken waar je wat moet invullen.)

Het adres is Kerkelijk Centrum De Bron, Buizerdlaan 1, Nieuwegein (Nederland).

De bevestigingen met een geschreven routebeschrijving (ook voor bus en tram) aan degenen die al hebben betaald volgen zo spoedig mogelijk, ik hoop dat ik daar uiterlijk zondag aan toe kom. Bij voorbaat mijn excuses voor de vertraging!

Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Nadine
Bead Discoverer

Bericht door Nadine » do 20 okt 2005 08:37

Aangezien ik in een busje rijdt vraag ik me even af hoe de parkeergelegenheid is. Is er een parkeerplaats (niet overdekt) in buurt?

Nadine

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 20 okt 2005 08:56

Nadine schreef:Aangezien ik in een busje rijdt vraag ik me even af hoe de parkeergelegenheid is. Is er een parkeerplaats (niet overdekt) in buurt?

Nadine
Ja, er is een openbare parkeerplaats naast het gebouw.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

pickwick
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door pickwick » do 20 okt 2005 14:15

ff off tpic, Esthetr ik heb je een mail gestuurd over de meeting...

liefs lieselot
leave me the birds and the beads....

Gesloten