En vondt de kortingsbon en hangertje erg leuk van Kralenplaneet! Dank je wel Jose en Esther!
De MEETING!!
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Was waanzinnig ben helemaal vergeten om foto's te maken maar heb Sandra en nog wat andere plaatjes zien schieten dus we gaan wel een impressie ervan zien
Meiden het was erg leuk om jullie allemaal te leren kennen zo!! Je hebt toch een heel ander beeld van iemand zo!!
En vondt de kortingsbon en hangertje erg leuk van Kralenplaneet! Dank je wel Jose en Esther!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
ik vond het ook heel geslaagd, leuk dat jullie het ook leuk vonden! op naar de volgende keer! 
ben wel heel verbaasd dat er een stuk of 8 (misschien zelfs meer, weet niet precies) niet zijn gekomen zonder ook maar iets te mailen....maar goed, ze zullen wel een reden hebben. maar ik vond het heel leuk!
ook schattig he, jong meisje met haar vader.
en conny, jij nam ook een aardig meisje mee. dat vind ik juist zo leuk: jong of oud, het maakt niet uit. 
ik ga snel wat eten en rusten, ben wel moe van al dat ge-toktok.
en de foto's zullen binnenkort geplaatst worden.
hee pierra, jij nam je foto-album nog mee!!!!
waarom schiet dat me nu pas te binnen...
ben wel heel verbaasd dat er een stuk of 8 (misschien zelfs meer, weet niet precies) niet zijn gekomen zonder ook maar iets te mailen....maar goed, ze zullen wel een reden hebben. maar ik vond het heel leuk!
ik ga snel wat eten en rusten, ben wel moe van al dat ge-toktok.
en de foto's zullen binnenkort geplaatst worden.
hee pierra, jij nam je foto-album nog mee!!!!
kralenmeeting
Hoi allemaal,
Ik vond het ook weer helemaal geweldig en mijn nichtje Sigrid die mee was, vond het onwijs leuk, of hoe zeggen ze dat, vet gaaf , volgende keer zijn we zeker weer van de partij. Sandra, Esther, en natuurlijk de Paps en Mams van Esther weer ontzettend bedankt!
Groetjes Conny
Ik vond het ook weer helemaal geweldig en mijn nichtje Sigrid die mee was, vond het onwijs leuk, of hoe zeggen ze dat, vet gaaf , volgende keer zijn we zeker weer van de partij. Sandra, Esther, en natuurlijk de Paps en Mams van Esther weer ontzettend bedankt!
Groetjes Conny
van 1 persoon weet ik nu waarom ze niet kon komen: sylvie, die de vorige keer er ook was en iedereen aanstook met kralengepriegel (weet de naam van de techniek niet zo gauw) is gisteren helaas behoorlijk gevallen bij een tramrail en kon daarom niet zo goed lopen vandaag.
was al bang dat er wel wat gebeurd zou zijn, ken haar niet als iemand die het zomaar afzegt. 
maar goed, het was wel heel leuk.
ga zometeen de foto's op internet zetten, maar eerst ff lekker op de bank liggen rusten en naar optreden van acda en de munnik op tv kijken. 
maar goed, het was wel heel leuk.
kralenmeeting
Ria, zou je de knoop ook aan mij willen mailen, en ik weet welk meisje je bedoelt, maar ik ben ook haar naam kwijt, ze had een jasseron ketting om met een blauwe veter er door heen en het slotje aan de voorkant met een hartje eraan, maf dat ik wel weet wat voor ketting iemand om heeft maar de naam niet meer weet, misschien handig om de volgende keer de naam aan de ketting te hangen <geintje>
Groetjes Conny
Groetjes Conny
-
Caroline
leuke dag kralenmeeting
- miekel
- Bead Addict
- Contacteer:
't Was voor mij de eerste keer om een kralenmeeting mee te maken maar ik heb er geen spijt van
Heb een hele drukke week achter de rug met erg laat naar
gaan.
Leuk om al die koppies in het echt te zien en te weten wie er achter die namen zit. Het was gezellig al laat ik de volgende keer mijn viskoffer wel thuis
Had verwacht wat te gaan fr?belen maar het was meer beppen
Deze komende anderhalve week vakantie met veel uitjes, familiebezoek en attracties, kan ik ff bijkomen....
Groetjes en tot de volgende keer, Miekel
Leuk om al die koppies in het echt te zien en te weten wie er achter die namen zit. Het was gezellig al laat ik de volgende keer mijn viskoffer wel thuis
Deze komende anderhalve week vakantie met veel uitjes, familiebezoek en attracties, kan ik ff bijkomen....
Groetjes en tot de volgende keer, Miekel
Groetjes, Annemieke

Groetjes Marije