De MEETING!!

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:
De MEETING!!

Bericht door DMBijoux » za 13 sep 2003 15:53

Was waanzinnig ben helemaal vergeten om foto's te maken maar heb Sandra en nog wat andere plaatjes zien schieten dus we gaan wel een impressie ervan zien ;) Meiden het was erg leuk om jullie allemaal te leren kennen zo!! Je hebt toch een heel ander beeld van iemand zo!!

En vondt de kortingsbon en hangertje erg leuk van Kralenplaneet! Dank je wel Jose en Esther!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » za 13 sep 2003 16:19

Ja was het geslaagd! het was wel stil op het forum zo zonder jullie hoor.

Ria de hangers zijn binnen ze zijn geweldig :lol:

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » za 13 sep 2003 17:09

Hoi Ria,

Goede reis gehad? ;-) Wij zijn nog lekker naar de kralenwinkel geweest en daarna naar huis. Heb geen kralen gekocht :roll:
Ik vond het ook heel erg gezellig en leuk om iedereen te ontmoeten!!!
Afbeelding Groetjes Marije

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 13 sep 2003 18:05

ik vond het ook heel geslaagd, leuk dat jullie het ook leuk vonden! op naar de volgende keer! :)
ben wel heel verbaasd dat er een stuk of 8 (misschien zelfs meer, weet niet precies) niet zijn gekomen zonder ook maar iets te mailen....maar goed, ze zullen wel een reden hebben. maar ik vond het heel leuk! :) ook schattig he, jong meisje met haar vader. :) en conny, jij nam ook een aardig meisje mee. dat vind ik juist zo leuk: jong of oud, het maakt niet uit. :)
ik ga snel wat eten en rusten, ben wel moe van al dat ge-toktok. ;)

en de foto's zullen binnenkort geplaatst worden.

hee pierra, jij nam je foto-album nog mee!!!! :cry: waarom schiet dat me nu pas te binnen...

Marije
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Marije » za 13 sep 2003 18:13

Ik vond t ook reuze gezellig! Eindelijk eens een gezicht bij all die namen..en heb ook erg mooie dingen gezien!
xxx Marije

cakira
Bead Lover
Contacteer:

kralenmeeting

Bericht door cakira » za 13 sep 2003 19:21

Hoi allemaal,
Ik vond het ook weer helemaal geweldig en mijn nichtje Sigrid die mee was, vond het onwijs leuk, of hoe zeggen ze dat, vet gaaf , volgende keer zijn we zeker weer van de partij. Sandra, Esther, en natuurlijk de Paps en Mams van Esther weer ontzettend bedankt!
Groetjes Conny

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 13 sep 2003 19:23

van 1 persoon weet ik nu waarom ze niet kon komen: sylvie, die de vorige keer er ook was en iedereen aanstook met kralengepriegel (weet de naam van de techniek niet zo gauw) is gisteren helaas behoorlijk gevallen bij een tramrail en kon daarom niet zo goed lopen vandaag. :cry: was al bang dat er wel wat gebeurd zou zijn, ken haar niet als iemand die het zomaar afzegt. ;)

maar goed, het was wel heel leuk. :) ga zometeen de foto's op internet zetten, maar eerst ff lekker op de bank liggen rusten en naar optreden van acda en de munnik op tv kijken. :)

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » za 13 sep 2003 19:32

Het was weer heel leuk, ook nog van alles geleerd en veel gezien. Aan het eind van de dag nog even met Christina op een terrasje gezeten en 19.40 was ik weer thuis.
En met al die "kralendozen"op stap was natuurlijk ook leuk :wink:

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » za 13 sep 2003 19:34

Wie heb ik beloofd om een uitleg van een leerknoop te mailen : Carola, Annemieke ....? Ik weet het niet meer :oops:

cakira
Bead Lover
Contacteer:

kralenmeeting

Bericht door cakira » za 13 sep 2003 19:39

Ria, zou je de knoop ook aan mij willen mailen, en ik weet welk meisje je bedoelt, maar ik ben ook haar naam kwijt, ze had een jasseron ketting om met een blauwe veter er door heen en het slotje aan de voorkant met een hartje eraan, maf dat ik wel weet wat voor ketting iemand om heeft maar de naam niet meer weet, misschien handig om de volgende keer de naam aan de ketting te hangen <geintje>
Groetjes Conny

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 13 sep 2003 19:52

hahahahaha LOL wat namen en sieraden kijken betreft. ze heet Carolien en komt ook geregeld op het forum. ;)

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » za 13 sep 2003 21:06

Hennie zou je mij het voorbeeld van die "boa" willen sturen?
Was het nog gezellig op het terras trouwens? :wink:
Afbeelding Groetjes Marije

Caroline

leuke dag kralenmeeting

Bericht door Caroline » za 13 sep 2003 21:11

:) Hoi ik heb het echt een hele leuke dag gevonden op de Kralenmeeting vandaag :arrow: Groetjes en tot op een volgende meeting van Caroline

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door miekel » za 13 sep 2003 21:17

't Was voor mij de eerste keer om een kralenmeeting mee te maken maar ik heb er geen spijt van :!: Heb een hele drukke week achter de rug met erg laat naar :ZZ: gaan.
Leuk om al die koppies in het echt te zien en te weten wie er achter die namen zit. Het was gezellig al laat ik de volgende keer mijn viskoffer wel thuis :) Had verwacht wat te gaan fr?belen maar het was meer beppen :D
Deze komende anderhalve week vakantie met veel uitjes, familiebezoek en attracties, kan ik ff bijkomen....

Groetjes en tot de volgende keer, Miekel
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » za 13 sep 2003 21:21

Ja het was supergeslaagd. Ik had zeker spijt als ik niet was gegaan :)
Jammer dat ik niet meer mee naar de kralenwinkel kon in Utrecht. Maar gelukkig zaten er kralen bij de post toen ik thuis kwam :D

Het was allemaal erg goed geregeld, en Hennie het treinen was gezellig :wink:
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Gesloten