wat kunnen we zien op de kralenmeeting
Het lijkt me heel leuk als veel mensen iets meenemen. Ik zou het b.v. leuk vinden als kats haar ringen meeneemt. Er schiet me vast nog wel meer te binnen.Maar vooral iets met een speciale techniek of een creatieve toepassing. Zodat je zelf weer idee?n opdoet, daar is het toch ook voor bedoeld. Wie wil nog meer iets zien? Zet het hieronder neer, dan weten we wat we kunnen verwachten. 

komt katskralen inderdaad wel? zou heel blij zijn maar of het lukt? kat, kan je komen?? toeee??? 
ikzelf zat te denken om wat dierenfiguren mee te nemen die ik in zuid afrika heb gekocht. verder zat ik te denken om wat te laten zien van rijgen om een flesje.
zelf ben ik niet op zoek naar iets specifieks....niet waar ik zo gauw aan denk tenminste...alhoewel, ja ringen ben ik heel benieuwd naar!! krijg namelijk iedere dag minstens 1 e-mail 'wil je me uitleggen hoe je ringen van kralen kan maken'. dus daar ben ik wel nieuwsigierg naar ja.

ikzelf zat te denken om wat dierenfiguren mee te nemen die ik in zuid afrika heb gekocht. verder zat ik te denken om wat te laten zien van rijgen om een flesje.
zelf ben ik niet op zoek naar iets specifieks....niet waar ik zo gauw aan denk tenminste...alhoewel, ja ringen ben ik heel benieuwd naar!! krijg namelijk iedere dag minstens 1 e-mail 'wil je me uitleggen hoe je ringen van kralen kan maken'. dus daar ben ik wel nieuwsigierg naar ja.
-
- Bead Believer
Ja, ringen wil ik ook graag zien en ik ben heel beniewd naar jullie kunstwerken Hennie en Sandra. De kunstwerken van Ria zie ik morgen. Dierenfiguren vind ik ook top. Ben ik nu heel erg mee bezig en misschien doe ik nog andere idee?n op. Voor de rest zou ik het niet weten, gewoon veel kijken, denk ik.
Liefs,
Pi?rra
Liefs,
Pi?rra
lees je bericht net nog, begreep het eerst verkeerd, enneh, je heb helemaal gelijk. nu raad ik ook meestal kralenwerk boek aan, want daar staat ook wat in.Sorceress schreef:Hey Sandra dan zeg je ze toch dan ga je naar de hobby winkel en koop je het boekje ringen makenga je toch niet moeilijk een hele beschrijving doorgeven??

Wat wil je zien Pi?rra? En Sandra een goede beschrijving van ringen maken staat op http://homepage3.nifty.com/Hachimitsu8/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
maar ik wil zo graag die ringen in het echt zien. Binnenkort komt trouwens een hanger van mij op http://www.kralenwerk.nl" onclick="window.open(this.href);return false; bij facetkralen.
En ik zou ook graag wat rijgwerk van mensen willen zien die met staaldraad rijgen want dat doe ik dus bijna nooit, welke dikte gebruiken jullie dan en komt er dan niet gauw een knik in de draad?
maar ik wil zo graag die ringen in het echt zien. Binnenkort komt trouwens een hanger van mij op http://www.kralenwerk.nl" onclick="window.open(this.href);return false; bij facetkralen.
En ik zou ook graag wat rijgwerk van mensen willen zien die met staaldraad rijgen want dat doe ik dus bijna nooit, welke dikte gebruiken jullie dan en komt er dan niet gauw een knik in de draad?
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Hennie,
Ik neem ook wat rijgwerkjes mee met staaldraad, kun je even kijken.
Vind het zelf superfijn en van knikjes heb ik nog geen last gehad moet ik eerlijk zeggen.
Ook wil ik wat gekettelde kettingen meenemen, want ik merk dat daar ook wel vragen over zijn en wire&wire om kralen. Verder mensen die nog meer willen zien?? Heb al veel verschillende technieken gehad.
Ik neem ook wat rijgwerkjes mee met staaldraad, kun je even kijken.
Vind het zelf superfijn en van knikjes heb ik nog geen last gehad moet ik eerlijk zeggen.
Ook wil ik wat gekettelde kettingen meenemen, want ik merk dat daar ook wel vragen over zijn en wire&wire om kralen. Verder mensen die nog meer willen zien?? Heb al veel verschillende technieken gehad.
Veel liefs,
Marlies
Marlies