liefs frietje
wanner de volgende kralenmeeting?
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Meiden DMB kan deze kosten best wel lije
LOL mooie afschrijfpost hoor! hahaha
Voor de meeting hoef je alleen maar mee te nemen een goed humeur. bij de workshops zit alle klei al inbegrepen alleen bij de schuur workshop niet. Daar kan je een hanger voor gebruiken die je bij een eventuele eerdere workshop hebt gemaakt(geen relief! die worden niet geschuurd!) of je neemt een hanger mee van thuis. dat mag ook. En er zijn hangers die je kan kopen voor 1 euro.
Tja en misschien is een bakje voor je kralen misschien handig om mee te nemen naar huis
Voor de meeting hoef je alleen maar mee te nemen een goed humeur. bij de workshops zit alle klei al inbegrepen alleen bij de schuur workshop niet. Daar kan je een hanger voor gebruiken die je bij een eventuele eerdere workshop hebt gemaakt(geen relief! die worden niet geschuurd!) of je neemt een hanger mee van thuis. dat mag ook. En er zijn hangers die je kan kopen voor 1 euro.
Tja en misschien is een bakje voor je kralen misschien handig om mee te nemen naar huis
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
http://www.dragonmagic.nl/index.php?opt ... &Itemid=51
hier kan je alles terug lezen over de meeting. Dus ook wat je voor bepaalde workshops mee moet nemen.
hier kan je alles terug lezen over de meeting. Dus ook wat je voor bepaalde workshops mee moet nemen.
groetjes Ria
groetjes Ria
-
vicky stellwag
- Bead Intelligent
- Contacteer:
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Ria, misschien ook handig om te vermelden wat ze moeten meebrengen als ze demo's willen volgen? Niet dat het echt noodzakelijk is bij een demo (het is geen workshop), maar als ze willen oefenen dan is het misschien wel handig om zelf spullen bij zich te hebben?DMBijoux schreef:http://www.dragonmagic.nl/index.php?opt ... &Itemid=51
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- Daantjuhhh
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Handig, had ik nog niet aan ged8 iddLa Bigiotteria di Esther schreef:Ria, misschien ook handig om te vermelden wat ze moeten meebrengen als ze demo's willen volgen? Niet dat het echt noodzakelijk is bij een demo (het is geen workshop), maar als ze willen oefenen dan is het misschien wel handig om zelf spullen bij zich te hebben?
Jammer dat ik geen draagtas heb, zal het netjes in mijn rugzak stoppen
...zoekt een geldboom
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Voor de demo's heb je nodig.
Wirewrappen-verzilverd draad(of echt zilverdraad of koperdraad) maat 0,6 mm. en een hanger om te wrappen natuurlijk. (dit is alleen voor degene die ook echt mee willen gaan doen) Rondbektangetje-kniptangetje platbek tangetje.
Kettelen- verzilverd draad(of echt zilverdraad of koperdraad) maat 0,8 mm. glaskralen naar je eigen keuze. platbek, knip en rondbektangetje
Rijglint- rijglint (is op de meeting verkrijgbaar) gecoat draad, knijpkralen,slotje en glaskralen naar je eigen keuze.
Fimo beestjes maken. Dit is in de eerste instantie geen meedoen demo. Vicky zal lekker ontspannen en relax aan tafel zitten en laten zien hoe je haar leuke diertjes kan maken.
We willen haar niet gelijk in het diepe gooien
hahaha Mocht ze zo relaxed zijn dat mensen mee kunnen doen dan is er fimo verkrijgbaar op de meeting/of neem voor de zekerheid een klein beetje mee van huis.
Wirewrappen-verzilverd draad(of echt zilverdraad of koperdraad) maat 0,6 mm. en een hanger om te wrappen natuurlijk. (dit is alleen voor degene die ook echt mee willen gaan doen) Rondbektangetje-kniptangetje platbek tangetje.
Kettelen- verzilverd draad(of echt zilverdraad of koperdraad) maat 0,8 mm. glaskralen naar je eigen keuze. platbek, knip en rondbektangetje
Rijglint- rijglint (is op de meeting verkrijgbaar) gecoat draad, knijpkralen,slotje en glaskralen naar je eigen keuze.
Fimo beestjes maken. Dit is in de eerste instantie geen meedoen demo. Vicky zal lekker ontspannen en relax aan tafel zitten en laten zien hoe je haar leuke diertjes kan maken.
Laatst gewijzigd door DMBijoux op wo 21 mar 2007 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
groetjes Ria
groetjes Ria
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Ik wil me d'r ook even mee bemoeien.DMBijoux schreef:Voor de demo's heb je nodig.
Wirewrappen-verzilverd draad(of echt zilverdraad of koperdraad) maat 6 mm. en een hanger om te wrappen natuurlijk. (dit is alleen voor degene die ook echt mee willen gaan doen) Rondbektangetje-kniptangetje platbek tangetje.
Kettelen- verzilverd draad(of echt zilverdraad of koperdraad) maat 8 mm. glaskralen naar je eigen keuze. platbek, knip en rondbektangetje
Groetjes, Nicole.
-
vicky stellwag
- Bead Intelligent
- Contacteer:
hahahahaaa ik ga relaxed en ontspannen zitten...oh gut....denk niet dat ik direct zo ontspannen zal zijn en het kan maar zo zijn dat ik in mijn gedachten een papaegaaitje wil maken en dat er een 1 of ander buitenaards wezen te voorschijn komt in plaats van een papegaai hahahaha....
Ik heb nog nooit les gegeven....dus laat ik dat nu ook maar even niet doen....ik ga inderdaad gewoon ter plekke beestjes maken..en als iemand wil zien hoe een bepaald beestje is gemaakt ga ik dat gewoon zo rustig en kaml mogelijk proberen te maken zodat diegen kan zien ook precies wat ik doe...
Ik heb nog nooit les gegeven....dus laat ik dat nu ook maar even niet doen....ik ga inderdaad gewoon ter plekke beestjes maken..en als iemand wil zien hoe een bepaald beestje is gemaakt ga ik dat gewoon zo rustig en kaml mogelijk proberen te maken zodat diegen kan zien ook precies wat ik doe...
What's life whithout beads
-
vicky stellwag
- Bead Intelligent
- Contacteer:
ja precies...dat gekijk op je handen...och jee...maar goed...ik heb er wel zin in...neem gewoon mijn eigen voldoende fimo mee.....wat voorbeelden die ik al gemaakt heb.....en iwe weet zijn er wel forummers bij die zelf ook nog ideeen hebben, en ik wil dolgraag jouw creaties van dichtbij zien ria....jij bent echt goed met fimo.....denk dat ik nog heel wat van je leren kan in technieken
What's life whithout beads
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
oh jee wil je nu mij de zenuwen gaan bezorgen
alsof ik nog niet genoeg zenuwen heb met morgen voor de 2 keer autorijden en theorieexamen 
Maar alle gekheid op een stokje ik ben ook zoals jij begonnen met kleine beestjes maken en zo ga je steeds verder en wordt je meer verslaafd
Maar alle gekheid op een stokje ik ben ook zoals jij begonnen met kleine beestjes maken en zo ga je steeds verder en wordt je meer verslaafd
groetjes Ria
groetjes Ria