liefs frietje

Ria, misschien ook handig om te vermelden wat ze moeten meebrengen als ze demo's willen volgen? Niet dat het echt noodzakelijk is bij een demo (het is geen workshop), maar als ze willen oefenen dan is het misschien wel handig om zelf spullen bij zich te hebben?DMBijoux schreef:http://www.dragonmagic.nl/index.php?opt ... &Itemid=51
hier kan je alles terug lezen over de meeting. Dus ook wat je voor bepaalde workshops mee moet nemen.
Handig, had ik nog niet aan ged8 iddLa Bigiotteria di Esther schreef:Ria, misschien ook handig om te vermelden wat ze moeten meebrengen als ze demo's willen volgen? Niet dat het echt noodzakelijk is bij een demo (het is geen workshop), maar als ze willen oefenen dan is het misschien wel handig om zelf spullen bij zich te hebben?
Ik wil me d'r ook even mee bemoeien.DMBijoux schreef:Voor de demo's heb je nodig.
Wirewrappen-verzilverd draad(of echt zilverdraad of koperdraad) maat 6 mm. en een hanger om te wrappen natuurlijk. (dit is alleen voor degene die ook echt mee willen gaan doen) Rondbektangetje-kniptangetje platbek tangetje.
Kettelen- verzilverd draad(of echt zilverdraad of koperdraad) maat 8 mm. glaskralen naar je eigen keuze. platbek, knip en rondbektangetje