wanner de volgende kralenmeeting?

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gesloten
frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » wo 21 mar 2007 10:59

we kunnen ook een inzameling houden en iets leuks kopen
liefs frietje :wink:
kralengek

Nietje
Bead Discoverer

Bericht door Nietje » wo 21 mar 2007 11:00

Moet ik trouwens zelf iets meenemen voor de workshops?? Of zitten daar de materialen al bij?? En wat nemen jullie verder nog allemaal mee dan?
Groetjes,
Anita..

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » wo 21 mar 2007 11:32

Meiden DMB kan deze kosten best wel lije ;) LOL mooie afschrijfpost hoor! hahaha

Voor de meeting hoef je alleen maar mee te nemen een goed humeur. bij de workshops zit alle klei al inbegrepen alleen bij de schuur workshop niet. Daar kan je een hanger voor gebruiken die je bij een eventuele eerdere workshop hebt gemaakt(geen relief! die worden niet geschuurd!) of je neemt een hanger mee van thuis. dat mag ook. En er zijn hangers die je kan kopen voor 1 euro.
Tja en misschien is een bakje voor je kralen misschien handig om mee te nemen naar huis :)
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » wo 21 mar 2007 11:42

http://www.dragonmagic.nl/index.php?opt ... &Itemid=51

hier kan je alles terug lezen over de meeting. Dus ook wat je voor bepaalde workshops mee moet nemen.

groetjes Ria

vicky stellwag
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » wo 21 mar 2007 11:46

ik wil wel helpen tijdens je workshops hoor....ik vind het allemaal veel te leuk en spannend...ik ben overal voor te vinden.
What's life whithout beads

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 21 mar 2007 12:37

DMBijoux schreef:http://www.dragonmagic.nl/index.php?opt ... &Itemid=51

hier kan je alles terug lezen over de meeting. Dus ook wat je voor bepaalde workshops mee moet nemen.
Ria, misschien ook handig om te vermelden wat ze moeten meebrengen als ze demo's willen volgen? Niet dat het echt noodzakelijk is bij een demo (het is geen workshop), maar als ze willen oefenen dan is het misschien wel handig om zelf spullen bij zich te hebben?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Daantjuhhh
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Daantjuhhh » wo 21 mar 2007 13:15

La Bigiotteria di Esther schreef:Ria, misschien ook handig om te vermelden wat ze moeten meebrengen als ze demo's willen volgen? Niet dat het echt noodzakelijk is bij een demo (het is geen workshop), maar als ze willen oefenen dan is het misschien wel handig om zelf spullen bij zich te hebben?
Handig, had ik nog niet aan ged8 idd ;)
Jammer dat ik geen draagtas heb, zal het netjes in mijn rugzak stoppen ;)
...zoekt een geldboom

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » wo 21 mar 2007 13:27

Voor de demo's heb je nodig.
Wirewrappen-verzilverd draad(of echt zilverdraad of koperdraad) maat 0,6 mm. en een hanger om te wrappen natuurlijk. (dit is alleen voor degene die ook echt mee willen gaan doen) Rondbektangetje-kniptangetje platbek tangetje.

Kettelen- verzilverd draad(of echt zilverdraad of koperdraad) maat 0,8 mm. glaskralen naar je eigen keuze. platbek, knip en rondbektangetje

Rijglint- rijglint (is op de meeting verkrijgbaar) gecoat draad, knijpkralen,slotje en glaskralen naar je eigen keuze.

Fimo beestjes maken. Dit is in de eerste instantie geen meedoen demo. Vicky zal lekker ontspannen en relax aan tafel zitten en laten zien hoe je haar leuke diertjes kan maken. ;) We willen haar niet gelijk in het diepe gooien ;) hahaha Mocht ze zo relaxed zijn dat mensen mee kunnen doen dan is er fimo verkrijgbaar op de meeting/of neem voor de zekerheid een klein beetje mee van huis.
Laatst gewijzigd door DMBijoux op wo 21 mar 2007 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.

groetjes Ria

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 21 mar 2007 13:39

Kleine aanpassing op Ria's berichtje van hier boven: tangetjes zijn rondbek en ZIJkniptangetje. Met een gewoon kniptangetje lukt het niet goed. Platbek mag maar hoeft niet.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

N
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door N » wo 21 mar 2007 14:04

DMBijoux schreef:Voor de demo's heb je nodig.
Wirewrappen-verzilverd draad(of echt zilverdraad of koperdraad) maat 6 mm. en een hanger om te wrappen natuurlijk. (dit is alleen voor degene die ook echt mee willen gaan doen) Rondbektangetje-kniptangetje platbek tangetje.

Kettelen- verzilverd draad(of echt zilverdraad of koperdraad) maat 8 mm. glaskralen naar je eigen keuze. platbek, knip en rondbektangetje
Ik wil me d'r ook even mee bemoeien. :wink: Volgens mij bedoel je 0,6 en 0,8 mm draad...
Groetjes, Nicole.

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » wo 21 mar 2007 15:58

jaja tik me maar weer op me vingers ;)

groetjes Ria

vicky stellwag
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » wo 21 mar 2007 16:07

hahahahaaa ik ga relaxed en ontspannen zitten...oh gut....denk niet dat ik direct zo ontspannen zal zijn en het kan maar zo zijn dat ik in mijn gedachten een papaegaaitje wil maken en dat er een 1 of ander buitenaards wezen te voorschijn komt in plaats van een papegaai hahahaha....
Ik heb nog nooit les gegeven....dus laat ik dat nu ook maar even niet doen....ik ga inderdaad gewoon ter plekke beestjes maken..en als iemand wil zien hoe een bepaald beestje is gemaakt ga ik dat gewoon zo rustig en kaml mogelijk proberen te maken zodat diegen kan zien ook precies wat ik doe...

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » wo 21 mar 2007 16:22

:) Precies wat ik dacht Vicky :)
Ik gaf zelf vroeger altijd demo's met boetseren en het kan soms heel intensief zijn als er mensen om je heen staan te kijken hoe je een draak maak :)

groetjes Ria

vicky stellwag
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » wo 21 mar 2007 16:40

ja precies...dat gekijk op je handen...och jee...maar goed...ik heb er wel zin in...neem gewoon mijn eigen voldoende fimo mee.....wat voorbeelden die ik al gemaakt heb.....en iwe weet zijn er wel forummers bij die zelf ook nog ideeen hebben, en ik wil dolgraag jouw creaties van dichtbij zien ria....jij bent echt goed met fimo.....denk dat ik nog heel wat van je leren kan in technieken

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » wo 21 mar 2007 17:22

oh jee wil je nu mij de zenuwen gaan bezorgen :) alsof ik nog niet genoeg zenuwen heb met morgen voor de 2 keer autorijden en theorieexamen ;)
Maar alle gekheid op een stokje ik ben ook zoals jij begonnen met kleine beestjes maken en zo ga je steeds verder en wordt je meer verslaafd :)

groetjes Ria

Gesloten