Aanmelden 'alternatieve' kralenmeeting

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gesloten
nitake
Bead Anonymous

Bericht door nitake » za 07 okt 2006 23:36

Hoihoi, vandaag Gitte gesproken, en ze wil ook nog een plaatsje in sardienenwereld op 21 oktober..... :D

We horen het wel zeker, wat we moeten meebrengen?

En wat die gezondheidskronkelen betreft : doe maar rustig aan hoor! Nog tijd zat! En ik wil ook wel een en ander helpen organiseren - misschien voor de belgjes dan ofzo....ik hoor het wel als ik kan helpen.

Groetjes!!

Owja : heb je mijn pb gehad met mijn vraagje? :wink:

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » zo 08 okt 2006 14:23

Voordat ik alle 20 'ingeschrevenen' een pb ga sturen, nog even een paar dingetjes:
Sandra, je vriendinnetje Karen staat op de lijst (als nummer 20).
Nitake, ik heb je een pb gestuurd, en jou en Gitte op een wachtlijst gezet.

Tot slot nog een kort medisch communiqué :wink:
Wat mijn gezondheid betreft, ik heb de afgelopen dagen (+ nachten) heel veel geslapen, en het gaat nu best goed. Mijn hoofdpijn is een stuk minder geworden - dat had de huisarts ook al voorspeld - waarschijnlijk door de bêta-blokkers, die als het goed is ook mijn bloeddruk omlaag gebracht hebben. Dat hoor ik donderdag, want dan moet ik weer naar hem toe. Ik heb al een zgn. 24-uurs-ECG gehad, a.s. vrijdag wordt er een echo van m'n hart gemaakt, en op 30 oktober moet ik fietsen bij de cardioloog en krijg ik ook de andere uitslagen te horen. Dus, zoals ik al eerder schreef, ik denk niet dat er iets ergs aan de hand is, anders zou ik wel eerder terug moeten komen bij de cardioloog...
Groeten,
Corriejanne

ooooooooooooooooooooooooooo

Gezondheid is de schoonste parel.

violetmoon_17
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door violetmoon_17 » zo 08 okt 2006 15:07

Hoi CJ, ben wel een beetje geschrokken van je berichtje, neem het wel serieus he!!

Mocht de meeting doorgaan zou ik, eventueel (onder voorbehoud) als ik mee kan rijden met iemand en er nog plaats is, me willen aanmelden.

Mocht het niet lukken dan kom ik graag een andere keer.
Mocht het wel lukken, moet je me maar laten weten wat ik mee moet nemen.
(er waren een paar items van mij die je graag in het wild wou zien, maar ik weet zo niet meer precies welke. :oops: )
Afbeelding Carina

Afbeelding

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » zo 08 okt 2006 15:35

Carina, je staat op de 'wachtlijst'. Dus afwachten maar.
De meeting gaat trouwens in elk geval door!!
En bedankt voor je bezorgdheid: ik ga nu lekker even wandelen in plaats van pb'tjes sturen - dat komt vanavond wel. Verstandig hè !! :wink:
Groeten,
Corriejanne

N
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door N » zo 08 okt 2006 16:46

Hee CJ, doe je alsjeblieft rustig aan! :wink: Wij wachten wel, hoor. :lol:
(Ben een beetje bezorgd).
Hopelijk krijg je goed nieuws bij de dokter.
Groetjes, Nicole.

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » zo 08 okt 2006 18:43

N schreef:Hee CJ, doe je alsjeblieft rustig aan! :wink: Wij wachten wel, hoor. :lol:
(Ben een beetje bezorgd).
Da's lief van je, Nicole. Ik neem inderdaad vanavond toch maar 'vrij', morgenochtend ga ik kralen met mijn kralenvriendin Mayra en morgenmiddag zijn jullie de eersten! De concept-tekst is af, zo kan ik er nog even een nachtje over slapen.
Groeten,
Corriejanne

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » ma 09 okt 2006 14:10

Pffffffffffffffffffffffff. Alle pb'tjes zijn de deur uit. :D
Nu eerst even wat leuks doen! :wink:
Groeten,
Corriejanne

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » ma 09 okt 2006 14:57

Jeey Pb ontvangen!!

Kom helemaal goed zo!

Doe het rustig aan he!

Groetjes!

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » ma 09 okt 2006 20:21

Hoihoi,

Ik was even op 9292ov aan het kijken want samira heeft geen idee van welke bus we moeten hebben.. ;-)

Maar ik ben totaal 3 uur en 1 kwartier onderweg.. op zich niet zo erg..
maar om 10 uur daar betekent om half 7 smorgens weg.. en 4 keer overstappen Dan ben ik om kwart voor 10 daar... haha leuk zon dagje weg ;-) Ik ben niet zon ochtend mens meestal.. niet voor niets gaat mijn winkel altijd pas om 10 uur open ;-)

Of mag het ook half 11 aankomst?? ow nee dan is het 3 en een half uur onder weg.. Dat maakt dan kwa vertrek nog niet veel uit...

Hmmm En dan ben je 30 euro armer.. aan ns en bus.. maargoed het is wel erg gezellie natuurlijk.. ;-) En ik wil ook erg graag..

Is er niemand uit de omgeving hier die komt... dat ik mee kan in de auto ?? Kijkt nu heel lief enz.. smeek smeek...

GRoetjes!

sonja86
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door sonja86 » di 10 okt 2006 11:06

Eelke, ik ga vanuit Zeist en zou je op Driebergen/Zeist station op kunnen halen. Ik ben in 15/20 minuten bij Samira/Wendy. Dat scheelt misschien?
groetjes
Sonja

:)Linda:)
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door :)Linda:) » di 10 okt 2006 18:06

Is er nog iemand die vanuit het (veel te) hoge noorden die kant uit gaat? Ik heb het al een aantal keren gevraagd, maar doe nogmaals een poging. Want net als Eelkehas ben ik ook een hele tijd aan het reizen.

Dus wie me ergens tussen Groningen en Vianen/utrecht op kan halen, Graag!

Of misschien is er iemand die vanuit Utrecht de bus neemt naar Vianen? Dan kunnen we het laatste stukje samen reizen (blijf ik prettiger vinden dan in mijn eentje).
:D Linda :D

allema
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door allema » di 10 okt 2006 19:05

iemand die nog langs weesp/amsterdam komt of linda en mij bij utrecht willen ophalen want ben ook niet z'n ster in bussen zoeken en zo ga nooit met de bus :oops: :wink:
romantica jij ging tog ook met de trein naar utrecht en dan door met de bus of niet meer ??

groetjes sharon

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » di 10 okt 2006 21:42

Helaas, ik kom van beneden.
Dus zijn er eventueel nog mensen vanuit de richting Den Haag - Zoetermeer die een lift nodig hebben?
~Audrey~

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » wo 11 okt 2006 08:12

sonja86 schreef:Eelke, ik ga vanuit Zeist en zou je op Driebergen/Zeist station op kunnen halen. Ik ben in 15/20 minuten bij Samira/Wendy. Dat scheelt misschien?
Hoihoi,

Ik heb even gekeken.. Dit betekent of om 9 uur of om 10 uur aankomen op station driebergen zeist.. En hij geeft vertraging aan op 3 trajecten!!!
van zutphen naar apeldoorn, apeldoorn utrecht en utrecht driebergen zeist. omdat ze daar overal op die zaterdag aan het spoor bezig zijn...
dus dan ben ik waarschijnlijk nog langer onder weg dan bij die andere optie.. en moet net zo vroeg van huis..

Blijkbaar zijn ze over met het spoor bezig op die zaterdag,.. overal vertraging.. Owwwww.. nu weet ik het helemaal niet meer..

Ik ga er nog even over denken en iedereen met tips ik hoor ze graag!

GRoetjes!

sonja86
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door sonja86 » wo 11 okt 2006 15:55

He Eelke, zit voor je even te zoeken op 9292ov , maar eibergen kent tie niet eens. :lol: Woon je wel :?: :?:
groetjes
Sonja

Gesloten