datum 6e kralenmeeting is bekend
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Als ik me niet vergis dan mag je in Nederland, met een gewoon personenautorijbewijs, een busje tot en met 9 personen besturen. Voor een groter busje moet je een aanvulling op je rijbewijs hebben. Ik neem aan dat in België het zelfde geldt?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
Dus ik heb volgende (belgjes) personen die graag naar de meeting zouden gaan. Als jullie mij laten weten wie allemaal een busje ziet zitten dan zal ik al eens achter de prijs horen. Ik zal dan ook de waarborg betalen (die krijg ik hopelijk achteraf wel terug) en dan doen we de prijs van de huur gewoon door het aantal personen die meerijden.
Saartje
Hadewijch
Frieda
Katrien
Madelief
Elisabeth (Nightwish)
Joke (Poing)
Wel op eigen risico dan natuurlijk want ik heb nog nooit met zo'n busje gereden
Wie durft het dan nog aan?????????
Saartje
Hadewijch
Frieda
Katrien
Madelief
Elisabeth (Nightwish)
Joke (Poing)

Groetjes peeke
Ik ben nog niet zeker of ik wel mee kan!! Ik zal dit wel zo snel mogelijk weten te zeggen hoorPeeke schreef:Dus ik heb volgende (belgjes) personen die graag naar de meeting zouden gaan. Als jullie mij laten weten wie allemaal een busje ziet zitten dan zal ik al eens achter de prijs horen. Ik zal dan ook de waarborg betalen (die krijg ik hopelijk achteraf wel terug) en dan doen we de prijs van de huur gewoon door het aantal personen die meerijden.
Saartje
Hadewijch
Frieda
Katrien
Madelief
Elisabeth (Nightwish)
Joke (Poing)
![]()
Wel op eigen risico dan natuurlijk want ik heb nog nooit met zo'n busje gereden
![]()
![]()
Wie durft het dan nog aan?????????

Natuurlijk kun je een rondvaart doen. Utrecht is de enige stad in de wereld met werfkelders langs de grachten!sandra schreef:het is heel vlakbij utrecht en utrecht is wel leuke stad, kan er winkelen, misschien zijn er ook boottochten (weet niet), en er is vast veel te bezichtigen.en anders,tis redelijk in de buurt van a'dam, daar valt ook wel wat te bekijken.
Leuk om te winkelen, niet zo druk als Amsterdam,wel leuke winkeltjes!
De dom is natuurlijk een prachtmonument maar er is nog veel meer te bezichtigen als je dat wilt.
Groetjes Els,
Ik zou wel graag gewoon leren om fimokralen te maken(die met die bloemetjes is mijn favo) en misschien zijn er wel meer die dat ook nog niet kunnen en wel willen leren. Er zijn ook genoeg "nieuwe"mensen op het forum.
(Moderator heeft per ongeluk berichtje gewijzigd ipv een nieuwe reply te doen! SORRYYYYYYY
)
(Moderator heeft per ongeluk berichtje gewijzigd ipv een nieuwe reply te doen! SORRYYYYYYY

Groetjes Els,
-
- Bead Monster
- Contacteer:
-
- Bead Professional
- Contacteer:
jaaahhh ria, das dan heel jammer voor je! (Ria schreef:ja maar Elsje ik wil misschien zelf wel is wat anders doen. En dat geldt denk ik ook wel voor de meeste mensen op de meeting?

maarre ik wil ook best "simpele"kralen leren maken want ik heb het ook nog nooit gedaan. miss een lesje voor beginners en 1 voor gevorderden??

Groetjes van jolanda
- Angel1980
- Bead Starter
- Contacteer:
lijkt me harstikke leuk, iedereen eens zien, ben hier vanaf begin dit jaar dus dat wordt dan gelijk de vuurdoop voor mij. hihihihihi. nee hoor lijkt me harstikke leuk ben nog nooit geweest, hou het zeker in de gaten.
greetings angel
greetings angel

Het is beter zaden van het goede in de harten van de levende te strooien, dan bloemen te leggen op de graven van de doden.
Het was ook maar een voorstel Ria, ik vertelde wat ik graag zou willen,Ria schreef:ja maar Elsje ik wil misschien zelf wel is wat anders doen. En dat geldt denk ik ook wel voor de meeste mensen op de meeting?
Ook denk ik dat de mensen die al vaker zijn geweest op die meeting intussen zulke "oude rotten"in het vak zijn dat ze de meeste technieken zelf al onder de knie hebben.
Maar misschien zit daar dan nu ook de kracht; wie weet zijn er nog meer mensen die het leuk vinden om een workshop te geven in bv fimokralen maken zodat jij iets anders kunt onderwijzen.
Dan doet iedereen wat zij leuk vind???
Groetjes Els,
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Voorlopig gaan we eerst maar is kijken wat we gaan doen en overleggen met de 2 BB's (bossy bitches) ooooooohhhh nu ga ik in de problemen komen
LOL Dit is liefkozend bedoeld niet kwaadaardig dames
hahahhahaa
Ik weet zelf ook nog niet wat ik wil
en er is nog tijd zat om te bedenken wat er gaat gebeuren. En misschien gaan we gewoon weer kralen maken met canes maar het kan ook eens een andere workshop kralen maken van klei worden.

Ik weet zelf ook nog niet wat ik wil

Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria