Huib Petersen komt naar NL!!!
- Saga Suus
- Bead Producer
- Contacteer:
Ik denk dat ik moet afhaken. Ik heb het de komende maanden behoorlijk druk met een expo en verschillende kunstmarkten dus ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om te oefenen, sorry.
Re: Huib Petersen komt naar NL!!!
Ha Sandra,
Wat een mazzel zeg, hebben we gewoon 'vakantie' op de opleiding 3 maart !!!
Onze zuiderburen hebben beduidend meer vrij dan wij. So: coun't me inn!!
Wat een mazzel zeg, hebben we gewoon 'vakantie' op de opleiding 3 maart !!!

glass is hot
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Okido! Leuk Kris dat je erbij bent!!!
En jammer Suus, maar soms moet je keuzes maken om het leuk te houden.
Maar bericht van Huib, we kunnen kiezen tussen de Russian Summer, de Rose of de vlinder. Het enige is dat het waarschijnlijk niet kan worden afgemaakt die dag en zal je het thuis verder moeten doen, 1 dag is ws net te kort.
Ik zal ws degene die zich hebben aangemeld tot nu toe een pb doen met bankreknr waarmee je definitief een plaatsje reserveert met het betaalde bedrag, let wel vol=vol dus hoe eerder hoe beter zodat je zeker bent van een plaatsje.
Graag hoor ik dus nog even welk project jullie het meest aanspreekt en of je nog mee gaat doen.
Ikzelf zie toch wel als 1e keus de meeste potentie in de rose, (me love flowers!) verschillende technieken met elkaar gecombineerd en ik zie alweer allemaal mooie sieraden met bloemen voor me

Maar bericht van Huib, we kunnen kiezen tussen de Russian Summer, de Rose of de vlinder. Het enige is dat het waarschijnlijk niet kan worden afgemaakt die dag en zal je het thuis verder moeten doen, 1 dag is ws net te kort.
Ik zal ws degene die zich hebben aangemeld tot nu toe een pb doen met bankreknr waarmee je definitief een plaatsje reserveert met het betaalde bedrag, let wel vol=vol dus hoe eerder hoe beter zodat je zeker bent van een plaatsje.
Graag hoor ik dus nog even welk project jullie het meest aanspreekt en of je nog mee gaat doen.
Ikzelf zie toch wel als 1e keus de meeste potentie in de rose, (me love flowers!) verschillende technieken met elkaar gecombineerd en ik zie alweer allemaal mooie sieraden met bloemen voor me

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Sure Peetje, hier zijn ze...
De roos

De vlinder

Russian Summer

De roos

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
De vlinder

Russian Summer

De site ligt er even uit, jammer.
Maar dan straks nog maar even kijken
Maar dan straks nog maar even kijken

Groetjes Ellen.
Dit wordt lastig kiezen... de roos of the russian met de vlinder.
Ik ga nog even dimdammen.
Ik ga nog even dimdammen.
glass is hot
Ik kan helaas nog steeds niet op de site komen, dus kan ook niet zien welke workshopmogelijkheden er zijn 

- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Dat is vast een probleem van jouw pc want mij lukt het wel.createss schreef:Ik kan helaas nog steeds niet op de site komen, dus kan ook niet zien welke workshopmogelijkheden er zijn

Mij lukt het ook nog steeds niet hoor. Ik heb bij het aangeven dat ik mee wilde doen, al wel gekeken op de site, dus weet nog ongeveer wel hoe het eruit zag. Maar niet meer specifiek de pakketten die je genoemd hebt. Maar ik blijf enthousiast, het zal wel een keer weer lukken 

Groetjes Ellen.
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Hee wat gek, misschien door jullie internetbeveiliging ofzo? Wat willen jullie weten, misschien kan ik wel even kopieren en plakken?
Hoi Sannie,
Ik heb even een vraag mbt inschrijven (misschien heb ik er overheen gelezen hoor!
)
Hoe gaat het precies in z'n werk?
Schrijf ik me in via de site van Huib, waar ik ook meteen de kit bestel? (Na betaling is het plekje gereserveerd)
Of gaat de betaling via jou?
Groetjes!
Krissie
Ik heb even een vraag mbt inschrijven (misschien heb ik er overheen gelezen hoor!

Hoe gaat het precies in z'n werk?
Schrijf ik me in via de site van Huib, waar ik ook meteen de kit bestel? (Na betaling is het plekje gereserveerd)
Of gaat de betaling via jou?
Groetjes!
Krissie
glass is hot
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Goeie vraag hoor Krissie!
Het inschrijven en de betaling van die dag gaat via mij en dan zal ik Huib nog even vragen hoe het met de kits gaat, misschien kunnen we die die dag zelf ter plekke afnemen en betalen.

Volgens mij ligt de site er regelmatig uit. Gisteren kon ik wel heel even op de site en zag ik ook hier de foto's die Sannie geplaatst had, maar nu zijn het weer kruisjes.
Groetjes van Monica
Het is wel jammer dat we niet op de site kunnen kijken (maar ik ben wel blij dat ik niet de enige ben... was al bang dat het inderdaad aan mijn PC/internetverbinding lag
).