Inschrijven meeting Niel 3/2/2007

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gesloten
volvoke
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door volvoke » zo 21 jan 2007 14:27

seg mensen ,zo erg is dat toch niet als we maar samen zitten en kunnen praten over van alles en of je nu met veel of weinig bent da maakt toch niet uit ,je moet toch geen kosten doen
leef zonder geleefd te worden
turmaline lentil bead

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » zo 21 jan 2007 14:35

Dat bedoelde ik dus met: het café is toch open. Als je nu echt een zaaltje moet huren ofzo is het een andere zaak, maar in dit geval maakt het volgens mij inderdaad niet uit als we met iets minder zijn.

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » zo 21 jan 2007 15:00

Voor mij mag het ook gerust doorgaan, het cafe is inderdaad open... (heb er ook al wel genoeg werk ingestoken :wink: )
Ik vind het gewoon elke keer spijtig dat zoveel mensen geïnteresseerd blijken op voorhand, en dan afhaken.
Kralengroetjes, Saartje :lol:

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » zo 21 jan 2007 16:00

van mij ook hoor :lol:
het gaat er gewoon om elkaar eens te ontmoeten .
ik ben wel eens tot het midden van frankrijk geweest voor een kralenmeeting een kleine 600 km. en vond het echt de moeite waard.
dus meiden kom op !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
liefs frietje :wink:
kralengek

gail
Bead Discoverer

Bericht door gail » zo 21 jan 2007 16:31

ik ben hier nog maar nieuw, maar eigenlijk ben ik wel benieuwd naar wat jullie dan allemaal doen om zo'n dag? En jullie lijken elkaar allemaal zo goed te kennen zal ik niet uit de boot vallen als nieuweling die niemand kent...
Bovendien is ook vervoer een probleem, ik ben van de kust, en zou er ofwel met het openbaar vervoer moeten geraken ofwel ergens opgepikt moeten worden... Brugge of Gent...

Wou gewoon even melden dat ik wel geinteresseerd ben, maar met veel vragen zit! :roll:

dekker
Bead Professional

Bericht door dekker » zo 21 jan 2007 16:35

gail schreef:ik ben hier nog maar nieuw, maar eigenlijk ben ik wel benieuwd naar wat jullie dan allemaal doen om zo'n dag? En jullie lijken elkaar allemaal zo goed te kennen zal ik niet uit de boot vallen als nieuweling die niemand kent...
Bovendien is ook vervoer een probleem, ik ben van de kust, en zou er ofwel met het openbaar vervoer moeten geraken ofwel ergens opgepikt moeten worden... Brugge of Gent...

Wou gewoon even melden dat ik wel geinteresseerd ben, maar met veel vragen zit! :roll:
ik ben nog nooit op zo´n dag geweest dus ik kan je niet vertellen wat er gebeurt. meestal zijn er een aantal demonstraties en voor de rest gewoon lekker kletsen met andere kralengekken :lol: denk ik :wink:

uit de boot vallen zal je zeker niet hoor, want zo te horen is het altijd enorm gezellig. kan ook niet anders met een groep vrouwen/meiden die houden van kakalen en ook nog eens dezelfde hobby hebben :lol:
Groetjes Marit

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » zo 21 jan 2007 16:36

hey natuurlijk moet het doorgaan
ik heb speciaal een dag verlof genomen

en 15 is toch al wel mooi vind ik

ik verheug me er zeker op

IEDEREEN INSCHRIJVEN

HOP HOP NAAR DE MEETING chearleader chearleader
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » zo 21 jan 2007 17:09

En jullie lijken elkaar allemaal zo goed te kennen zal ik niet uit de boot vallen als nieuweling die niemand kent...
Nee hoor, vaak kennen we elkaar ook niet in het echte leven hoor, alleen maar via het kralenkletsen hier op het forum.
Dus je zal zeker niet uit de boot vallen hoor!!
Qua vervoer kan ik je echter niet helpen.

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » zo 21 jan 2007 17:49

Idd ik heb ook nog niet veel mensen in levende lijve gezien, enkel Haematodipsia en Saartje. Voor de rest ken ik ook niemand hoor :lol:
Dat maakt het net zo spannend en leuk vind ik :D

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » zo 21 jan 2007 18:09

ondertussen heb ik al wel een aantal mensen gezien
en meer dan 1 keer
maar het blijft altijd een superleuke dag
een dag zonder mijn man en zoon die altijd kralenmaniak(wel op een lieve manier hoor) tegen me zegt

en tussen ansen die dezelfde passie hebben
kan niet beter toch :wink:

gail
Bead Discoverer

Bericht door gail » zo 21 jan 2007 18:21

ok, jullie zijn erin geslaagd me warm te maken!
mss nog juist even zeggen wat jullie allemaal doen op zo'n dag... gewoon kletsen over het juwelen maken, of brengen jullie ook allemaal jullie gerief mee en worden er echt juwelen gemaakt. of blijft het bij erover babbelen en kijken naar de demonstraties?

en als de vervoerskwestie nu ook nog zou kunnen worden opgelost :oops: ...

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » zo 21 jan 2007 19:00

véééééél kletsen
véééééél boeken kijken,ik hoop dat er weer zoveel zijn
en workshop volgen
en ideeen enzo uitwisselen

wat zou ik nog zeggen......

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 21 jan 2007 19:13

Met vervoer kan ik je niet helpen, maar het is gewoon een gezellig dagje uit met andere kralengekken. De meesten van ons hebben wel een partner of gezin die de passie voor kralen niet begrijpen en/of niet delen. Dus dan is zo'n dag bij elkaar de ideale gelegenheid om je passie te delen. Vaak brengen mensen boeken met patronen mee om in te kijken, er worden tips en ideetjes uitgewisseld (vergeet niet om een schriftje en pen mee te brengen) over patronen, leuke kralenwinkels en webshops over kralen, en nog veel meer. Gewoon alles op het gebied van kralen kan je op zo'n dag met elkaar delen. En vaak wordt er ook nog geknutseld, veel meiden brengen hun kralen/draad/tangetjes mee en gaan dan gezellig aan het werk, tussen het vele kletsen door. Als je zin hebt om te komen dan moet je dat gewoon doen (proberen), want het klikt altijd wel met iemand. Het is echt heel gezellig.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » zo 21 jan 2007 19:41

La Bigiotteria di Esther schreef:Met vervoer kan ik je niet helpen, maar het is gewoon een gezellig dagje uit met andere kralengekken. De meesten van ons hebben wel een partner of gezin die de passie voor kralen niet begrijpen en/of niet delen. Dus dan is zo'n dag bij elkaar de ideale gelegenheid om je passie te delen. Vaak brengen mensen boeken met patronen mee om in te kijken, er worden tips en ideetjes uitgewisseld (vergeet niet om een schriftje en pen mee te brengen) over patronen, leuke kralenwinkels en webshops over kralen, en nog veel meer. Gewoon alles op het gebied van kralen kan je op zo'n dag met elkaar delen. En vaak wordt er ook nog geknutseld, veel meiden brengen hun kralen/draad/tangetjes mee en gaan dan gezellig aan het werk, tussen het vele kletsen door. Als je zin hebt om te komen dan moet je dat gewoon doen (proberen), want het klikt altijd wel met iemand. Het is echt heel gezellig.

dit beaam ik volledig :wink:

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 21 jan 2007 19:48

hadewijch schreef:
La Bigiotteria di Esther schreef:Met vervoer kan ik je niet helpen, maar het is gewoon een gezellig dagje uit met andere kralengekken. De meesten van ons hebben wel een partner of gezin die de passie voor kralen niet begrijpen en/of niet delen. Dus dan is zo'n dag bij elkaar de ideale gelegenheid om je passie te delen. Vaak brengen mensen boeken met patronen mee om in te kijken, er worden tips en ideetjes uitgewisseld (vergeet niet om een schriftje en pen mee te brengen) over patronen, leuke kralenwinkels en webshops over kralen, en nog veel meer. Gewoon alles op het gebied van kralen kan je op zo'n dag met elkaar delen. En vaak wordt er ook nog geknutseld, veel meiden brengen hun kralen/draad/tangetjes mee en gaan dan gezellig aan het werk, tussen het vele kletsen door. Als je zin hebt om te komen dan moet je dat gewoon doen (proberen), want het klikt altijd wel met iemand. Het is echt heel gezellig.

dit beaam ik volledig :wink:
Dank je :D
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gesloten