Inschrijven meeting Niel 3/2/2007
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
-
- Bead Monster
- Contacteer:
ik ben hier nog maar nieuw, maar eigenlijk ben ik wel benieuwd naar wat jullie dan allemaal doen om zo'n dag? En jullie lijken elkaar allemaal zo goed te kennen zal ik niet uit de boot vallen als nieuweling die niemand kent...
Bovendien is ook vervoer een probleem, ik ben van de kust, en zou er ofwel met het openbaar vervoer moeten geraken ofwel ergens opgepikt moeten worden... Brugge of Gent...
Wou gewoon even melden dat ik wel geinteresseerd ben, maar met veel vragen zit!
Bovendien is ook vervoer een probleem, ik ben van de kust, en zou er ofwel met het openbaar vervoer moeten geraken ofwel ergens opgepikt moeten worden... Brugge of Gent...

ik ben nog nooit op zo´n dag geweest dus ik kan je niet vertellen wat er gebeurt. meestal zijn er een aantal demonstraties en voor de rest gewoon lekker kletsen met andere kralengekkengail schreef:ik ben hier nog maar nieuw, maar eigenlijk ben ik wel benieuwd naar wat jullie dan allemaal doen om zo'n dag? En jullie lijken elkaar allemaal zo goed te kennen zal ik niet uit de boot vallen als nieuweling die niemand kent...

uit de boot vallen zal je zeker niet hoor, want zo te horen is het altijd enorm gezellig. kan ook niet anders met een groep vrouwen/meiden die houden van kakalen en ook nog eens dezelfde hobby hebben

Groetjes Marit
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Nee hoor, vaak kennen we elkaar ook niet in het echte leven hoor, alleen maar via het kralenkletsen hier op het forum.En jullie lijken elkaar allemaal zo goed te kennen zal ik niet uit de boot vallen als nieuweling die niemand kent...
Dus je zal zeker niet uit de boot vallen hoor!!
Qua vervoer kan ik je echter niet helpen.
ondertussen heb ik al wel een aantal mensen gezien
en meer dan 1 keer
maar het blijft altijd een superleuke dag
een dag zonder mijn man en zoon die altijd kralenmaniak(wel op een lieve manier hoor) tegen me zegt
en tussen ansen die dezelfde passie hebben
kan niet beter toch
en meer dan 1 keer
maar het blijft altijd een superleuke dag
een dag zonder mijn man en zoon die altijd kralenmaniak(wel op een lieve manier hoor) tegen me zegt
en tussen ansen die dezelfde passie hebben
kan niet beter toch

maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
ok, jullie zijn erin geslaagd me warm te maken!
mss nog juist even zeggen wat jullie allemaal doen op zo'n dag... gewoon kletsen over het juwelen maken, of brengen jullie ook allemaal jullie gerief mee en worden er echt juwelen gemaakt. of blijft het bij erover babbelen en kijken naar de demonstraties?
en als de vervoerskwestie nu ook nog zou kunnen worden opgelost
...
mss nog juist even zeggen wat jullie allemaal doen op zo'n dag... gewoon kletsen over het juwelen maken, of brengen jullie ook allemaal jullie gerief mee en worden er echt juwelen gemaakt. of blijft het bij erover babbelen en kijken naar de demonstraties?
en als de vervoerskwestie nu ook nog zou kunnen worden opgelost

- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Met vervoer kan ik je niet helpen, maar het is gewoon een gezellig dagje uit met andere kralengekken. De meesten van ons hebben wel een partner of gezin die de passie voor kralen niet begrijpen en/of niet delen. Dus dan is zo'n dag bij elkaar de ideale gelegenheid om je passie te delen. Vaak brengen mensen boeken met patronen mee om in te kijken, er worden tips en ideetjes uitgewisseld (vergeet niet om een schriftje en pen mee te brengen) over patronen, leuke kralenwinkels en webshops over kralen, en nog veel meer. Gewoon alles op het gebied van kralen kan je op zo'n dag met elkaar delen. En vaak wordt er ook nog geknutseld, veel meiden brengen hun kralen/draad/tangetjes mee en gaan dan gezellig aan het werk, tussen het vele kletsen door. Als je zin hebt om te komen dan moet je dat gewoon doen (proberen), want het klikt altijd wel met iemand. Het is echt heel gezellig.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
La Bigiotteria di Esther schreef:Met vervoer kan ik je niet helpen, maar het is gewoon een gezellig dagje uit met andere kralengekken. De meesten van ons hebben wel een partner of gezin die de passie voor kralen niet begrijpen en/of niet delen. Dus dan is zo'n dag bij elkaar de ideale gelegenheid om je passie te delen. Vaak brengen mensen boeken met patronen mee om in te kijken, er worden tips en ideetjes uitgewisseld (vergeet niet om een schriftje en pen mee te brengen) over patronen, leuke kralenwinkels en webshops over kralen, en nog veel meer. Gewoon alles op het gebied van kralen kan je op zo'n dag met elkaar delen. En vaak wordt er ook nog geknutseld, veel meiden brengen hun kralen/draad/tangetjes mee en gaan dan gezellig aan het werk, tussen het vele kletsen door. Als je zin hebt om te komen dan moet je dat gewoon doen (proberen), want het klikt altijd wel met iemand. Het is echt heel gezellig.
dit beaam ik volledig

maak zelf juwelen sinds juli 2004
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Dank jehadewijch schreef:La Bigiotteria di Esther schreef:Met vervoer kan ik je niet helpen, maar het is gewoon een gezellig dagje uit met andere kralengekken. De meesten van ons hebben wel een partner of gezin die de passie voor kralen niet begrijpen en/of niet delen. Dus dan is zo'n dag bij elkaar de ideale gelegenheid om je passie te delen. Vaak brengen mensen boeken met patronen mee om in te kijken, er worden tips en ideetjes uitgewisseld (vergeet niet om een schriftje en pen mee te brengen) over patronen, leuke kralenwinkels en webshops over kralen, en nog veel meer. Gewoon alles op het gebied van kralen kan je op zo'n dag met elkaar delen. En vaak wordt er ook nog geknutseld, veel meiden brengen hun kralen/draad/tangetjes mee en gaan dan gezellig aan het werk, tussen het vele kletsen door. Als je zin hebt om te komen dan moet je dat gewoon doen (proberen), want het klikt altijd wel met iemand. Het is echt heel gezellig.
dit beaam ik volledig

Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.