WIe ow wie heeft zich ingeschreven voor de kralenmeeting?

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gesloten
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 17 jul 2004 23:26

Sorceress schreef:...
Misschien is het toch wel eens het overwegen waard om te kijken of je betaalbare ruimte kan vinden waar je wel mag verkopen?
organiseer jij dat? ;) tijd terug zouden een aantal personen van het forum het organiseren, niets meer gehoord, ik geloof dat ze allemaal gewoon geen tijd hebben. en ik ook niet helaas.

en wat verkopen voor de deur betreft: ons doel is bij elkaar komen om tips en inspiratie uit te wisselen. als er voor de deur gekocht kan worden, denken we dat er vooral gekocht zal worden en iedereen vervolgens weer naar huis gaat. en dat is niet onze doel. ;)

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » za 17 jul 2004 23:36

Ik bedacht opeens dat de allereerste ontmoeting op de kreadoe was, moet je zien wat het nu al geworden is......

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 18 jul 2004 08:45

sandra schreef:
Sorceress schreef:...
Misschien is het toch wel eens het overwegen waard om te kijken of je betaalbare ruimte kan vinden waar je wel mag verkopen?
organiseer jij dat? ;)
Als ik er tijd voor zou hebben dan zou ik het best willen doen want een deel van mijn werk is organiseren, maar met een werkweek van vaak meer dan 40 uur en een eigen website heb ik er helaas geen tijd voor want als ik zoiets zou gaan doen dan wil ik het goed doen, en dat lukt alleen maar als je voldoende tijd (en geld om alles voor te schieten) hebt.
sandra schreef: tijd terug zouden een aantal personen van het forum het organiseren, niets meer gehoord, ik geloof dat ze allemaal gewoon geen tijd hebben. en ik ook niet helaas.
Ik weet niet meer wat de reden is, aar ik geloof ook dat ze allemaal geen tijd hebben. Erg jammer want het had me erg leuk geleken.
sandra schreef: en wat verkopen voor de deur betreft: ons doel is bij elkaar komen om tips en inspiratie uit te wisselen. als er voor de deur gekocht kan worden, denken we dat er vooral gekocht zal worden en iedereen vervolgens weer naar huis gaat. en dat is niet onze doel. ;)
Daar hebben Sandra en ik het samen al meerdere keren over gehad. Maar we blijven bij het standpunt dat ons doel is om gezellig bij elkaar te komen en tips en idee?n uit te wisselen. Als we "kofferbakverkoop" zouden toestaan dan kunnen we zelf net zo goed naar huis gaan, want uit reacties is gebleken dat mensen dan inderdaad alleen voor de verkoop komen en niet voor de meeting zelf.

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » zo 18 jul 2004 08:57

Dat kofferbakverhaal van mij dat doet wat ;) was maar gewoon een grapje hoor meiden! er is niet eens goede gelegenheid voor vindt ik daar voor de deur ;) plus voor je het weet is je auto leeg!!!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 18 jul 2004 08:59

Nee Ria het is niet alleen jouw kofferbakverhaal, zulke vragen/reacties krijgen we wel vaker. Jouw verhaal was alleen een mooie gelegenheid om ons standpunt nog een keer te benadrukken. (Gezellig bij elkaar komen om te kletsen, tips/idee?n/inspiratie uitwisselen bedoel ik.)

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 18 jul 2004 09:39

Victoria schreef:komen ze controleren dan??
Dat zou inderdaad kunnen gebeuren ja. En als organisatie willen wij (Sandra en ik) dat risico niet nemen, want als we bij een controle gesnapt worden dan mogen we daar nooit meer huren.

Victoria
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Victoria » zo 18 jul 2004 10:30

tis idd jammer dat er niet een betaalbare zaal te krijgen is om workshops te doen en om dingen te kopen. Want als je een workshop hebt gehad, dan wil je misschien wel na afloop spullen kopen om thuis ook weer aan de gang te gaan ... dat is wat ik eigenlijk bedoelde ....

maar ik snap jullie standpunten wel :wink:

en idd jammer dat de idee van die andere meiden niet meer door is gegaan :!:
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » zo 18 jul 2004 12:21

Sandra is het goed als ik een poll doet over een eventuele andere meeting waar wel verkocht zou mogen worden??

groetjes Ria

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 18 jul 2004 12:23

Sorceress schreef:Sandra is het goed als ik een poll doet over een eventuele andere meeting waar wel verkocht zou mogen worden??
Ga jij het dan ook organiseren of is het de bedoeling dat Sandra en/of ik dat doen?

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » zo 18 jul 2004 12:25

Nou ik wil het erwin dan laten doen :) whahahah want die begon erover in de auto net! Maar denk dat hulp nooit weg is!

groetjes Ria

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 18 jul 2004 12:30

hahahaha, nou, als hij het leuk vind om te doen dan moet hij het gewoon proberen! Het ligt er een beetje aan wanneer en waar hij het wil organiseren, maar als ik kan dan kom ik zeker kijken! Dus 1 bezoeker heeft hij al :wink:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 18 jul 2004 12:35

haha is prima, maak maar een poll! :D ik ben benieuwd. qua promotie kan je igg voor een groot deel bij mij terecht. heb +- 800 bezoekers per dag bij kralen.com alleen al (zonder forum), dus een nieuwsbrief en pagina erover zal al veel helpen. ;)

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 18 jul 2004 12:35

Sorceress schreef:Maar denk dat hulp nooit weg is!
Weet je wat het is, ik zou het best wel willen proberen te organiseren, maar ik heb er gewoon te weinig tijd voor om het goed te doen. En ik hou niet van half werk, daarom ben ik er nooit serieus aan begonnen.
Maar Sandra en ik zijn vanmorgen een beetje gaan brainstormen, en als we allebei voldoende tijd kunnen vinden, dan willen we proberen om een keertje een minibeursje op te zetten. Maar dat is helemaal afhankelijk van of we een betaalbare locatie kunnen vinden die goed bereikbaar is, of we serieuze deelnemers kunnen vinden, en wat voor zowel de deelnemers, de bezoekers en ons de kosten zouden worden. Mocht er iemand tips hebben: je kunt ze bij me kwijt via een pb of mailtje. Alle tips worden serieus behandelt.

Dieuwertje
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Dieuwertje » ma 19 jul 2004 09:49

Hoi Meiden,

Mag er wel geruild worden?
En dan bedoel ik niet kralen tegen geld maar kralen tegen kralen.

Misschien is het leuk om in een hoek van de zaal een soort van ruil tafel te maken.
Als de mensen die dan iets te ruilen hun kralen meenemen in kleine grip zakjes met daarop de waarde van de inhoud.
Dan zouden we onderling van de kralen af kunnen komen waar je zelf niets mee doet maar een ander misschien wel superblij mee zou maken.
Groetjes,

Dieuwertje

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 19 jul 2004 10:52

Dieuwertje schreef:Hoi Meiden,

Mag er wel geruild worden?
En dan bedoel ik niet kralen tegen geld maar kralen tegen kralen.

Misschien is het leuk om in een hoek van de zaal een soort van ruil tafel te maken.
Als de mensen die dan iets te ruilen hun kralen meenemen in kleine grip zakjes met daarop de waarde van de inhoud.
Dan zouden we onderling van de kralen af kunnen komen waar je zelf niets mee doet maar een ander misschien wel superblij mee zou maken.
Hoi Dieuwertje,

Ruilen is geen enkel probleem. We waren al van plan om een ruilhoekje in te richten. Jouw tip over de gripzakjes met de waarde er op is een hele goeie tip!

Reclame voor je website, workshops e.d. maken mag trouwens ook. We zullen proberen om ook daar een hoekje voor in te richten. Hier kan je visitekaartjes, foldertjes, kortingsbonnen enz. neerleggen.

Groetjes,

Esther

Gesloten