sandra schreef:Sorceress schreef:...
Misschien is het toch wel eens het overwegen waard om te kijken of je betaalbare ruimte kan vinden waar je wel mag verkopen?
organiseer jij dat?
Als ik er tijd voor zou hebben dan zou ik het best willen doen want een deel van mijn werk is organiseren, maar met een werkweek van vaak meer dan 40 uur en een eigen website heb ik er helaas geen tijd voor want als ik zoiets zou gaan doen dan wil ik het goed doen, en dat lukt alleen maar als je voldoende tijd (en geld om alles voor te schieten) hebt.
sandra schreef:
tijd terug zouden een aantal personen van het forum het organiseren, niets meer gehoord, ik geloof dat ze allemaal gewoon geen tijd hebben. en ik ook niet helaas.
Ik weet niet meer wat de reden is, aar ik geloof ook dat ze allemaal geen tijd hebben. Erg jammer want het had me erg leuk geleken.
sandra schreef:
en wat verkopen voor de deur betreft: ons doel is bij elkaar komen om tips en inspiratie uit te wisselen. als er voor de deur gekocht kan worden, denken we dat er vooral gekocht zal worden en iedereen vervolgens weer naar huis gaat. en dat is niet onze doel.

Daar hebben Sandra en ik het samen al meerdere keren over gehad. Maar we blijven bij het standpunt dat ons doel is om gezellig bij elkaar te komen en tips en idee?n uit te wisselen. Als we "kofferbakverkoop" zouden toestaan dan kunnen we zelf net zo goed naar huis gaan, want uit reacties is gebleken dat mensen dan inderdaad alleen voor de verkoop komen en niet voor de meeting zelf.