Als je wat post kun je aanvinken 'breng mij op de hoogte van nieuwe reacties', of je kan ergens onderaan op 'abonneren' klikken. Je krijgt dan altijd automatisch e-mail als er wat is gepost.Gerdie schreef:3 maart staat genoteerd Sandra, komt mij prima uit! Lekker "om de hoek",(ik woon in Soest)stuur je de mensen die hier een soort van voorinschrijving hebben gedaan een mail? Of moet ik dit topic elke dag ff checken? Ik vind het in ieder geval een mooi initiatief van je, bedankt!
Groetjes, Gerdie
ach gos dat soort gefrustreerde verhalen hoor ik al weleens van mijn moeder. volgens mij wordt iedereen vanzelf jaloers als je het gehad wil hebben en iemand anders je toch voor is, ook al ben je normaal gesproken nooit jaloers.sanegdokter schreef:Maar ik had geen gebroken vliezen, dan zou er kans op infectie zijn volgens mij. Zou kunnen dat ze idd verwachten dat het vanzelf door zou zetten. nou ik wens het je niet toe hooor, zo frustrerend! Een aantal vriendinnen die later waren uitgerekend gingen me allemaal voor.