Huib Petersen komt naar NL!!!

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Gesloten
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
Re: Huib Petersen komt naar NL!!!

Bericht door Sandra » wo 12 okt 2011 21:52

Even snel post vanaf mobiel: wij geven je wel huiswerk ;) genoeg maanden de tijd om de basis te leren ;)

Saga Suus
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Saga Suus » wo 12 okt 2011 22:00

Dat klinkt wel aantrekkelijk. Ik wil me nog niet definitief opgeven maar wel onder voorbehoud (vanwege de datum).

flipjedbt
Bead Believer

Bericht door flipjedbt » do 13 okt 2011 01:32

Precies de dag dat ik niet kan!!!!!
Maar ik ga proberen de afspraak die ik heb om te zetten.
Hopen dat het lukt en dan ben ik toch van de partij.

Moon
Bead Dreamer

Bericht door Moon » do 13 okt 2011 05:54

Jaaaa spannend hoor. Nu nog even afwachten welk project het gaat worden.

P.S. Sandra, ik stond de week voor mijn bevalling nog de ramen te lappen(, terwijl ik dat normaal gesproken nooit deed haha). Wie weet heb je tegen die tijd juist wel extra energie. :wink:
Groetjes van Monica

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » do 13 okt 2011 07:42

Dankjulliewel allemaa! [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]

@ Suus; het is voornamelijk peyote in tubular en plat en evt herringbone, dat is niet heel moeilijk om te leren, dat zijn basistechnieken en kan je al thuis een beetje voorbereiden. Ik zal Huib vragen als we het project weten wat voor technieken er worden gebruikt.

@ Flipje; doe je best!!! :D

@ Sandra, zoals Moon al zegt ik had ook veel energie en ik ga altijd 3 weken over tijd. :lol:
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 13 okt 2011 09:16

Gerdie schreef:3 maart staat genoteerd Sandra, komt mij prima uit! Lekker "om de hoek",(ik woon in Soest)stuur je de mensen die hier een soort van voorinschrijving hebben gedaan een mail? Of moet ik dit topic elke dag ff checken? Ik vind het in ieder geval een mooi initiatief van je, bedankt!
Groetjes, Gerdie :D
Als je wat post kun je aanvinken 'breng mij op de hoogte van nieuwe reacties', of je kan ergens onderaan op 'abonneren' klikken. Je krijgt dan altijd automatisch e-mail als er wat is gepost.

Ben benieuwd welke patroon het gaat worden. :) En dan maar hopen dat ik er inderdaad bij kan zijn. Denk het wel omdat 2 vriendinnen ook nog genoeg energie hadden vlak ervoor, hoop het maar want heb momenteel wel nog minder energie dan normaal. @sanegdokter: weet je zeker 3 weken? Hoorde keer dat ze tegenwoordig na 2 weken de boel op gang brengen via medicijnen omdat te lang overtijd ook niet goed is.

Saga Suus
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Saga Suus » do 13 okt 2011 09:21

Volgens mij laten ze je niet langer lopen dan week 42, 2 weken overtijd dus.

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » do 13 okt 2011 09:35

Nee zeker bijna 3 weken, denk je echt dat ik dat vergeet na een bevalling van een hele week (elke dag weer een cm erbij...) haha! :lol: Als alles goed zit laten ze het lekker zitten, wel elke dag onder controle en de maandag was ik 3 weken overtijd en zouden ze het halen, laat het eindelijk doorzetten en ben ik toch zaterdagavond bevallen pfff :shock: :shock: :shock: . Maar is alweer 4 jaar geleden, misschien is het intussen weer veranderd. Net zoals alles steeds veranderd, bij de eerste 8 jaar geleden mocht ik nog veel dingen eten en bij de laatste mocht ik die opeens niet meer eten omdat het ''slecht'' zou zijn. :roll:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 13 okt 2011 10:08

Oh misschien maakt het verschil omdat het wel na 2 weken was begonnen. Maar dan nog, bij 'n vriendin ging de ontsluiting ook heel langzaam en toen gingen ze het ook op gang brengen na 'n paar dagen. Zou kunnen dat er meer risico is als je lang met gebroken vliezen blijft lopen en ze het dan tegenwoordig eerder op gang laten komen. De advies blijft inderdaad ook veranderen, bv of de baby op de rug of op de zij moet slapen (huidige advies op de rug, terwijl je iemand die onder bewustzijn is juist op zij moet leggen wegens stikkingsgevaar).

Maar goed, laat ik maar niet te ver offtopic gaan. ;)

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » do 13 okt 2011 10:13

Maar ik had geen gebroken vliezen, dan zou er kans op infectie zijn volgens mij. Zou kunnen dat ze idd verwachten dat het vanzelf door zou zetten. nou ik wens het je niet toe hooor, zo frustrerend! Een aantal vriendinnen die later waren uitgerekend gingen me allemaal voor. :?

JMHols
Bead Monster

Bericht door JMHols » do 13 okt 2011 10:25

Ja, bij de eerste en een thuisbevalling mag je niet langer dan 3 weken over tijd zijn, althans dat was toen ik zwanger was van de oudste. Ik wou toen persé thuis bevallen, als ik de laatste dag voor ik naar het ziekenhuis moest nog niet was bevallen zou de dokter een handje helpen. Maar gelukkig was het niet nodig en is hij toch nog net op tijd thuis bevallen .

Nu weet ik niet of er in die 21 jaar wat is veranderd.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 13 okt 2011 10:27

sanegdokter schreef:Maar ik had geen gebroken vliezen, dan zou er kans op infectie zijn volgens mij. Zou kunnen dat ze idd verwachten dat het vanzelf door zou zetten. nou ik wens het je niet toe hooor, zo frustrerend! Een aantal vriendinnen die later waren uitgerekend gingen me allemaal voor. :?
ach gos dat soort gefrustreerde verhalen hoor ik al weleens van mijn moeder. volgens mij wordt iedereen vanzelf jaloers als je het gehad wil hebben en iemand anders je toch voor is, ook al ben je normaal gesproken nooit jaloers. ;)

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » do 13 okt 2011 10:40

Nou ja jaloers is een groot woord, meer balen en dat was meer door de spanning, jij wil ook zo graag weten of je kindje zo goed en gezond is en het in je armen sluiten, ik kon in principe nog veel langer zwanger zijn,was het niet echt zat al haat ik het zwanger zijn... :oops: , na 3 weken over tijd dus wel. 1 vriendin vertelde dat ze zwanger was en toen was ik al een tijdje zwanger, zij was 3 weken later dan mij uitgerekend en uiteindelijk beviel zij 2 weken eerder dan mij dus ik was 5 weken langer zwanger als zij. mijn vriendin was stralend zwanger maar ik was ook net zo'n walvis op het eind, helemaal opgeblazen van het vocht maar lichamelijk ging het op zich heel goed. :?

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » za 15 okt 2011 22:26

3 Maart, Ik ga er ook voor.
Leuk, kan ik alvast gaan sparen :D
En ook nog wat oefenen, gewoon peyote lukt me al aardig. In het rond of de herringbone heb ik nog niet gedaan. Maar er is gelukkig nog tijd om dat te leren :D
Yess, ik heb er zin in.
Groetjes Ellen.

Nanette
Bead Anonymous

Bericht door Nanette » wo 02 nov 2011 22:24

Hoi Hoi!
Is er nog een plekje vrij? Lijkt mij erg leuk! Wil dan ook wel graag huiswerk! Zodat ik een beetje mee kan komen. Peyote even en oneven is geen problem, Maar ik neem aan dat dat niet genoeg is. Ik hoor graag even van je!

Groetjes,
Nanette

Gesloten