Esther schreef:Naomi, ik denk dat je mijn site bedoelt. Ik ben Esther zonder "en Zo"Naomi schreef:Op de site van Esther en Zo vind je foto's van de meeting.. En hier bij Sandra kan je ook foto's vinden.
Datum 5e kralenmeeting is bekend!!
-
Inkiepinkie
- Bead Interested
Misschien zijn er nog meerdere dames uit het Zuiden die interesse hebben om hier naar toe te gaan? Lijkt me hartstikke gezellig en de kosten lopen niet zo hoog op als dat je ieder apart gaat. Of is er iemand van plan om in het Zuiden ook een kralenmeeting te organiseren/te houden? Ik hoor het wel!
Laatst gewijzigd door Inkiepinkie op do 02 dec 2004 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes
Ingrid
te veel hobbies, te weinig tijd!
Ingrid
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Informeer even bij Hennie en (F)Esther, zij komen allebei uit het zuiden en zijn al meerdere keren geweest.Inkiepinkie schreef:Misschien zijn er nog meerdere dames uit het Zuiden die interesse hebben om hier naar toe te gaan? Lijkt me hartstikke gezellig en de kosten lopen niet zo hoog op als je ieder apart gaat. Of is er iemand van plan om in het Zuiden ook een kralenmeeting te organiseren/te houden? Ik hoor het wel!
- Fester
- Bead Addict
- Contacteer:
Hallo Inkiepinkie,
Normaal gesproken gaan we altijd met de trein. Ik ben de eerste keer met de auto gegaan en heb toen flink in de file gestaan. Treinkaartjes zijn idd niet echt goedkoop, maja voor die 2 keer per jaar heb ik dat er wel voor over. Er gaan meerdere mensen met de trein en dat is wel zo gezellig! Dus ga toch gewoon lekker mee met de trein met ons!
Normaal gesproken gaan we altijd met de trein. Ik ben de eerste keer met de auto gegaan en heb toen flink in de file gestaan. Treinkaartjes zijn idd niet echt goedkoop, maja voor die 2 keer per jaar heb ik dat er wel voor over. Er gaan meerdere mensen met de trein en dat is wel zo gezellig! Dus ga toch gewoon lekker mee met de trein met ons!
-
Inkiepinkie
- Bead Interested
Ik zal mijn agenda eens raadplegen. Lijkt me wel wat.Fester schreef:Hallo Inkiepinkie,
Groetjes
Ingrid
Ingrid
-
Inkiepinkie
- Bead Interested
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Je moet met de trein naar Utrecht en van daar met de bus of tram naar Nieuwegein. Als je via Rotterdam gaat dan kan je misschien wel met Ria/Sorceress verder reizen (als zij dat goed vindthadewijch schreef:waar is de meeting ergens te doen
en vanuit Belgie(Boechout-antwerpen)met de trein??
ik ben bang dat het altijd op 'n zaterdag zal blijven want a) dan hebben de meeste mensen vrij en b) dan kunnen ze het combineren met dagje winkelen in utrecht en vinden ze het nog meer een reisje waard. we zouden misschien ooit op 'n zondag kunnen doen maar ik denk dat er dan minder geinteresseerd zijn omdat ze dan alleen voor ons naar utrecht moeten reizen en het niet ergens mee kunnen combineren. helaas.....
kan je niet keer vrij nemen op zaterdag dan?
kan je niet keer vrij nemen op zaterdag dan?