WIe ow wie heeft zich ingeschreven voor de kralenmeeting?
Jaaaaaaaaaaaaaa...gezellie!!hennie schreef:Zie ik jullie weer in Utrecht?
Trouwens Hennie ik heb je post ontvangen..Beetje laat, maar ik was op vakantie
Ik ga er snel mee aan de slag!!
Enne Ria...dat we er vroeg moeten zijn geeft niets..
Ik heb me alleen niet opgegeven voor een workshop.
Groetjes Marije- Naomi
- Bead Producer
- Contacteer:
Ik ga ook voor het eerst. Als jullie in Utrecht afspreken, wil ik graag jullie daar ook ontmoeten want ben nog nooit verder met openbaar vervoer naar Niewegaan geweest. Niet dat ik een knurft ben met het ov, maar met al die spullen bij me wil ik niet het risico lopen dat ik verkeerd ga en ik vind het wel zo gezellig.
Ben trouwens wel blij dat Ria in de ochtend zit. Komt het precies voor mij uit. hihi.
Ben trouwens wel blij dat Ria in de ochtend zit. Komt het precies voor mij uit. hihi.
liefs,
Naomi
Naomi
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
ja eigenlijk klopt dat ook wel, ik wist al heel lang dat de meeting in september zou zijn, dus dan hou je dat gewoon vrij (als je echt wilt komen althans) maar een andere vraagEsther schreef:Dank je Hennie, zo denken Sandra en ik er ook over dus daarom hebben we voor deze oplossing gekozen.
De enige tip die ik kan geven is: hou het onderwerp "kralenmeeting" en Sandra's nieuwsbrieven in de gaten.
Groetjes,
Esther
Waarom neemt Sandra geen kralen enzo mee, kunnen we lekker winkelen tussen de workshops
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
zou wel leuk zijn inderdaad, maar de ruimte mag niet gebruikt worden voor zakelijke doeleinden, zoals dingen verkopen. en als we op zoek zouden gaan naar een ruimte waar verkoop wel mag, zullen we vast veel meer geld kwijt zijn aan het huren, waardoor we de entreekosten moeten verhogen. en dat doen we liever niet. 
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Maareh waarom houden we geen kofferbak verkoop voor de deur
niemand die kan zeggen dat dat niet mag als wij het niet verklappen 
Misschien is het toch wel eens het overwegen waard om te kijken of je betaalbare ruimte kan vinden waar je wel mag verkopen?
Misschien is het toch wel eens het overwegen waard om te kijken of je betaalbare ruimte kan vinden waar je wel mag verkopen?
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Nou wat als het een goede organisatie achterzit moet het toch kunnen om een leuke betaalbare kleine beurs op te zetten. Maarja is een hoop werk en ik wil me niet vrijwillig aanmelden als vrijwilliger
hahahaha
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria