wanneer volgende meeting
nee, denk dat esther op vakantie is want ik heb met haar gemaild en ik heb nog geen antwoord gekregen. zij heeft zoiets van 'we maken weer formulier waar mensen aangeven wanneer ze kunnen', ik heb zoiets van 'we pikken gewoon 1 datum', want volgens mij krijgen we het toch wel vol. ben ook al beetje bezig met de enquetes verwerken.
datum
Vreemd, kan mijn eigen naam niet meer gebruiken......
Hoi meiden,
ik was inderdaad met vakantie
(culturele rondreis door het onderste deel van Griekenland), en nu ben ik weer met frisse tegenzin aan het werk.
Ik wil h??l graag onze nieuwe meeting organiseren, maar de ene kan niet op 6 september, de ander niet op de 13e, en weer een ander niet op een van de andere data. Als jullie me een datum geven waarop jullie wel kunnen, dan ga ik aan de slag.
Dus meiden, reageer massaal met jullie beschikbare data in september, dan zal ik mijn best doen om de meeting op de datum te zetten waarop de meesten kunnen.
Groetjes,
Esther
Hoi meiden,
ik was inderdaad met vakantie

Ik wil h??l graag onze nieuwe meeting organiseren, maar de ene kan niet op 6 september, de ander niet op de 13e, en weer een ander niet op een van de andere data. Als jullie me een datum geven waarop jullie wel kunnen, dan ga ik aan de slag.
Dus meiden, reageer massaal met jullie beschikbare data in september, dan zal ik mijn best doen om de meeting op de datum te zetten waarop de meesten kunnen.
Groetjes,
Esther
Hoi Esther,
Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Heb je ook nog leuke kralen kunnen bemachtigen daar??
Mijn data's voor september zijn 6 en 13 september en dan kan ik nog de 20 of 27 want 1 van de 2 heb familiedag weet alleen niet meer welken, maar dat hoor je zo snel mogelijk.
Doeggg!!
Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Heb je ook nog leuke kralen kunnen bemachtigen daar??
Mijn data's voor september zijn 6 en 13 september en dan kan ik nog de 20 of 27 want 1 van de 2 heb familiedag weet alleen niet meer welken, maar dat hoor je zo snel mogelijk.
Doeggg!!
Veel liefs,
Marlies
Marlies
op http://www.kralen.com/wanneer.html" onclick="window.open(this.href);return false; kunnen jullie zien wanneer de mensen kunnen die NIET op alle dagen kunnen. 20 september is dus waarschijnlijk het beste. ik hoop wel dat herma kattekamp van http://www.kralenwerk.nl" onclick="window.open(this.href);return false; dan ook kan, vorige keer kon ze net niet op die ene datum en ik vind het jammer als ze nu weer niet kan, want ze wilde er wel graag bij zijn.
De datum staat nog niet echt vast, waarschijnlijk eind september.Het is voor de eerste keer deze reunie en het is eigenlijk n.a.v. het overlijden van mijn moeder. Ik hoop binnenkort meer te horen.
Met Herma Kattekamp heb ik al een afspraak gemaakt: ik ga in de zomer een keer naar haar toe, dat lijkt me heel erg leuk.
Met Herma Kattekamp heb ik al een afspraak gemaakt: ik ga in de zomer een keer naar haar toe, dat lijkt me heel erg leuk.