Inschrijven meeting Niel 3/2/2007
oei das minder en mijn bestelling ookRomantica schreef:Ik zit met een klein probleem. Ik zou met iemand meerijden maar dat gaat niet door. Is er iemand met wie ik kan meerijden? Openbaar vervoer is voor mij geen optie daar het te vermoeiend voor mij is. Ik woon in Hoofddorp dichtbij Amsterdam. En ik wil wel heel graag komen zeker omdat ik ook een demonstratie zou geven.
Wie oh wie?

wie kan er Inge meenemen

maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
brand sinds maart 2007 zelf kralen
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Inge, ik kan je alleen meenemen als je naar Utrecht CS of mijn woonplaats kunt komen. Als ik je thuis zou moeten ophalen dan ben ik meer dan een uur onderweg voordat ik op weg kan naar België en daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in
. Mijn reistijd enkele reis wordt dan zo'n 4 uur i.p.v. iets meer dan 2 uur. En dat 's avonds dan ook weer terug. Maar als je naar mijn woonplaats kunt komen dan kan je vanzelfsprekend verder meerijden, en ik kan je eventueel ook nog ophalen op Utrecht CS, dat is ongeveer 20 minuten vanaf mijn huis.

Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- Romantica
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Esther, ik zou het heel fijn vinden om met je mee te rijden, als je het geen probleem vindt om me van het centraal af te halen?
En we verrekenen dan uiteraard de kosten. Mijn man betaald wel, haha. Ik zal dan even kijken hoe laat ik de trein kan nemen, zal wel een vroegertje worden.
Alvast bedankt, te gek. Ik neem dan nog wel kontakt met je op over de tijd oke?

En we verrekenen dan uiteraard de kosten. Mijn man betaald wel, haha. Ik zal dan even kijken hoe laat ik de trein kan nemen, zal wel een vroegertje worden.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
- Bead Monster
- Contacteer:
Ja hoor ik wil je daar wel ophalen. Maar wel vroeg, want ik heb met Saartje afgesproken dat ik er vroeg ben. En het is niet echt om de hoekRomantica schreef:Esther, ik zou het heel fijn vinden om met je mee te rijden, als je het geen probleem vindt om me van het centraal af te halen?

Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- Bead Monster
- Contacteer:
- tiffany
- Bead Interested
- Contacteer:
Ja mijn mama werkt ook met kralen. Ik heb het leren kennen in de hobbybeurs te Oostende en daar een workschop gevolgd wat spulletjes gekocht (mama betaald ) thuis gekomen heb ik mama alles uitgelegd en zijn we samen verslaafd geraakt . Om eerlijk te zijn is mijn verslaving wat gedempt maar bij mama niet die doe dit soms op haar werk bij de bejaarden . En ook thuis voor op hobbymarkjes te staan . We zullen wel verder kunnen vertellen op 3 februari ik kijk er wel naar uit en mama zeker.
groetjes Tiffany en mama Anja
groetjes Tiffany en mama Anja
- Bead Monster
- Contacteer:
www.ovr.nl ? Kan je uiterlijk half 8, maar liefst iets eerder, op Utrecht CS zijn? Dan hebben we voldoende tijd om er te komen. Ik ben liever een uur te vroeg dan 10 minuten te laatRomantica schreef:Oei oei wordt een vermoeiende dag voor me, maar dat heb ik er wel voor over hoor. Ik geef zelf een demonstratie en ook nog eens als eerste dus moet ook wel op tijd zijn he? Rijden de treinen wel zo vroeg? Geen idee eigenlijk.

Trein van 06:36, dan ben je er om 07:15. Succes met zo vroeg opstaan
http://www.ns.nl" onclick="window.open(this.href);return false; , 1x overstappen.

- Romantica
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Dank je Sandra voor het kijken. Dit is de beste manier dan he. Ben ik er ook nog eens eerder dan 7.30 u. Ik ben liever ook altijd te vroeg dan te laat hoor. Ik eindig op spoor 9. Ik ben niet bekend op dat station, dus hoe spreken we af? Ik loop naar buiten en zie jou dan staan Esther? Het scheelt dat we elkaar al een keer gezien hebben dus ik weet hoe je eruit ziet.
Oke, komt lalemaal goed.
Oke, komt lalemaal goed.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat