meeting april 2006-welke belgjes?
Ik ben er ook.
Laat maar weten wat voor de meeste het gemakkelijkste is, moet allebei wel lukken.
Kan alleen niet meer rechtstreeks naar kontich want bus 16 stopt er overmorgen ofzo mee
. Maar voor linkeroever moet ik toch ook overstappen dus mij maakt het niet zoveel uit. (Heb toch een abonnement)
Groetjes,
nightwish
Laat maar weten wat voor de meeste het gemakkelijkste is, moet allebei wel lukken.
Kan alleen niet meer rechtstreeks naar kontich want bus 16 stopt er overmorgen ofzo mee

Groetjes,
nightwish
"its better to fly and fall than to never have flown at all"
Is het goed dat ik even een nieuw topic start om dan in het eerste berichtje de namen te noteren (zoals bij de kralenruil) zo blijft het overzichtelijk wie er allemaal mee gaat en moet je niet elke keer verderklikken????

Tot hiertoe heb ik:
Hadewijch
Frieda
Natalie
Nightwish
Peeke
Ik heb een pbtje naar kamelot gezonden om te horen of zij ook nog zin heeft om mee te gaan.
zoals het er nu uitziet hebben we precies maar 1 wagen nodig, als natalie 6 personen kan vervoeren???

Tot hiertoe heb ik:
Hadewijch
Frieda
Natalie
Nightwish
Peeke
Ik heb een pbtje naar kamelot gezonden om te horen of zij ook nog zin heeft om mee te gaan.

Groetjes peeke
-
- Bead Monster
- Contacteer:
-
- Bead Monster
- Contacteer:
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
@Poing: ik weet niet hoe oud je bent, maar als je niet met de "volwassen dames" waar Hadewijch het over heeft mee mag, dan vraag je toch of je moeder ook mee komt? Of een oudere zus of nicht, als je die hebt? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. 

Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
ja een super idee zou ik ook doenEsther schreef:@Poing: ik weet niet hoe oud je bent, maar als je niet met de "volwassen dames" waar Hadewijch het over heeft mee mag, dan vraag je toch of je moeder ook mee komt? Of een oudere zus of nicht, als je die hebt? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
en we zullen het dan extra gezellig maken dat ze volgende keer zeker terug mee wil

maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
brand sinds maart 2007 zelf kralen
tjah, ik ben net 17 geworden, en eigenlijk mocht ik vorig jaar ook al wel, maar ik denk dat ik mijn gezinnetje 'drop' in de zoo van Antwerpen, kunnen ze gezellig diertjes kijkenhadewijch schreef:ja een super idee zou ik ook doenEsther schreef:@Poing: ik weet niet hoe oud je bent, maar als je niet met de "volwassen dames" waar Hadewijch het over heeft mee mag, dan vraag je toch of je moeder ook mee komt? Of een oudere zus of nicht, als je die hebt? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
en we zullen het dan extra gezellig maken dat ze volgende keer zeker terug mee wil

ipoingtudut